Herkese merhaba
Gilera Nexus 250 kullanıcısı olarak niye bende burada yokum diyerek üye oldum ve bir merhaba demek istedim. 4 senedir sırasıyla 2000 model runner180, 2004 model runner 200, 2008 model runner200 ve son olarak Nexus 250 2008 model de karar kıldım, ve gerçekten güzel bir makina ama okuduklarımdan sonra demek ki bende bir sorun yokmuş diyebildim kendi kendime Ferco motordan yana, bizlere bir kaç soru sormak istiyorum, vartayör kayışı 300 lira civarında orjınalı bunun japon malı yan sanayi fiyatı ise 140 lira indirimli fiyatı sizce aradaki farka istinaden orjinal mi? yoksa yan sanayi japon malı mı?
Gilera Nexus 250 kullanıcısı olarak niye bende burada yokum diyerek üye oldum ve bir merhaba demek istedim. 4 senedir sırasıyla 2000 model runner180, 2004 model runner 200, 2008 model runner200 ve son olarak Nexus 250 2008 model de karar kıldım, ve gerçekten güzel bir makina ama okuduklarımdan sonra demek ki bende bir sorun yokmuş diyebildim kendi kendime Ferco motordan yana, bizlere bir kaç soru sormak istiyorum, vartayör kayışı 300 lira civarında orjınalı bunun japon malı yan sanayi fiyatı ise 140 lira indirimli fiyatı sizce aradaki farka istinaden orjinal mi? yoksa yan sanayi japon malı mı?