Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3
Herkese merhaba

Gilera Nexus 250 kullanıcısı olarak niye bende burada yokum diyerek üye oldum ve bir merhaba demek istedim. 4 senedir sırasıyla 2000 model runner180, 2004 model runner 200, 2008 model runner200 ve son olarak Nexus 250 2008 model de karar kıldım, ve gerçekten güzel bir makina ama okuduklarımdan sonra demek ki bende bir sorun yokmuş diyebildim kendi kendime Ferco motordan yana, bizlere bir kaç soru sormak istiyorum, vartayör kayışı 300 lira civarında orjınalı bunun japon malı yan sanayi fiyatı ise 140 lira indirimli fiyatı sizce aradaki farka istinaden orjinal mi? yoksa yan sanayi japon malı mı?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hosgeldin arkadasım. 300 Lira dedigin kayısın markası varmı yoksa 'ferco KOL' markamı yuh ya.. 100 liraya Ümraniye sanayi icinde rulmancılar satıyor üstelik nexus 500 icin o fiyata gayette sorunsuz. Kan emicilere paranızı kaptırmayın bosuna
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3
Teşekkürler öncelikle, markasını bilmiyorum ama ferco nun orjınal diye sattığı kayışın fiyatı 289,00 lira bence de yuh, bir yerde buldum orjınal japon malı kayıs indirimli fiyatı 140 lira,
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
arkadaşlar bu kayış olayından bende çok rahatsızım :pale:
aynı dertten muzdaribim ama şöle bir çözüm buldum acıbademde bir servis var Kadir usta
çatalcadan leventin vesilesiyle arıyorum derseniz (02163462699) yardımcı olacaktır ve Ferconun kullandığı kayışın aynısı.
buarada Vespa servisi (sıradan usta değil) reklam amaçlı değil yardım amaçlıdır bilginize..:)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3
hocam biliyorum kadir ustayı az gitmedim runner180 için oraya ama araya bir takım olaylar girdi kendi ustama gidiyorum artık, garantisinden bile çıkaracağım motoru, 12.000 bakımı için 500 lira fiyat veriyorlar yetkili servisler neymiş garanti kapsamından çıkarmış başkası yaparsa, geçen sene ön panel gösterge tarafı su aldığından dolayı ferco servisine götürdüm, elemanlar gösterge etrafına silikon çekmiş bakım yapmışlar 110 lira fatura çıkardı, kardeşim bu garantili ürün nedir dedim, kulanıcı hatası dediler benim ne işim olur göstergeyle panelle resmen sömürüyorlar adamı motora bineceğine pişman oluyor insan böyle zihniyetler yüzünden
 
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
10
Bugün Ferco'dan aradılar motor hazırmış.Gittim aldım motorumu.Sorunun kaynağı hakikaten benzinmiş.İçindeki 95 oktanı temizleyip yerine aynı miktarda 98 oktan benzin koymuşlar(yarım depo).Bence bu hakikaten iş ahlakına yakışır bir incelik.Ayrıca motorun yazılımını güncellemişler.Maslak'tan Üsküdar'a kadar dinledim motoru sesten eser yok.Aynı sorundan muzdarip başka Vespa'lar da vardı Ferco'da.Arkadaşlar dostça bir uyarı yapayım galiba son dönemlerde petrol şirketleri karlarını artırmak için benzin oktanıyla oynuyor ve benzin kalitesini düşürecek işlemler yapıyorlar.Bu da enjeksiyonlu motorlarda avans vuruntusuna neden oluyor.Motorunuzdan devir düşürdüğünüzde zırıltılı bir ses duymaya başlarsanız sebebi benzin olabilir.Bana bundan sonra 98 oktan kullanmamı önerdiler ben de öyle yapacağım.Sizin de aklınızda bulunsun.Görüşmek üzere...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 PM ----------

Bu arada yukarıdaki işlemler için hiçbir ücret talep etmeyen Ferco Motor'a teşekkkür ederim.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Bugün Ferco'dan aradılar motor hazırmış.Gittim aldım motorumu.Sorunun kaynağı hakikaten benzinmiş.İçindeki 95 oktanı temizleyip yerine aynı miktarda 98 oktan benzin koymuşlar(yarım depo).Bence bu hakikaten iş ahlakına yakışır bir incelik.Ayrıca motorun yazılımını güncellemişler.Maslak'tan Üsküdar'a kadar dinledim motoru sesten eser yok.Aynı sorundan muzdarip başka Vespa'lar da vardı Ferco'da.Arkadaşlar dostça bir uyarı yapayım galiba son dönemlerde petrol şirketleri karlarını artırmak için benzin oktanıyla oynuyor ve benzin kalitesini düşürecek işlemler yapıyorlar.Bu da enjeksiyonlu motorlarda avans vuruntusuna neden oluyor.Motorunuzdan devir düşürdüğünüzde zırıltılı bir ses duymaya başlarsanız sebebi benzin olabilir.Bana bundan sonra 98 oktan kullanmamı önerdiler ben de öyle yapacağım.Sizin de aklınızda bulunsun.Görüşmek üzere...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:51 PM ----------

Bu arada yukarıdaki işlemler için hiçbir ücret talep etmeyen Ferco Motor'a teşekkkür ederim.


Diğer açmış olduğunuz konu içinde bu yazıyı eklerseniz..iyi olacaktır..Herkes farklı yorumda bulundu..
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
arkadaşlar motorun ön camına film çekmiştim birkaç hafta önce, iğrenç bişey oldu. dün söktüm camı. evde uğarşıyorum camla, filmi çıkarmak için. cam berbat oldu. neyse hazır cam elimdeyken bir şablon çıkardım. hatta bu şablonda biraz da kısa tuttum camın ölçüsünü. bugün de perşembe pazarına gittim, hırdavatçılar çarşısına. dükkanın adı birnur plexiglas, yeri çarşının içinde hemen caminin yanında. şablonumu verdim ve yaklaşık 15 dakka kadar bekledim. füme renkte kesmesini söyledim. bir yandan da beklerken nasıl birşey geleceğini merak ediyordum. baktım ki fıstık gibi geldi parça. maliyeti ise sadece 15TL. geçen aks motordayken bir cam getirdi, aynı şekil kesilmiş. özel döktürdüm deyip sana maliyetine 80 tl'ye bırakırım dedi :wiinkk:
 
Katılım
27 May 2009
Mesajlar
2
runnerciler

runner sp 180 sahibiyim...runneri olan arkadaşlarla dertleşmek isterim modifiye hakkında
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
arkadaşlar motorun ön camına film çekmiştim birkaç hafta önce, iğrenç bişey oldu. dün söktüm camı. evde uğarşıyorum camla, filmi çıkarmak için. cam berbat oldu. neyse hazır cam elimdeyken bir şablon çıkardım. hatta bu şablonda biraz da kısa tuttum camın ölçüsünü. bugün de perşembe pazarına gittim, hırdavatçılar çarşısına. dükkanın adı birnur plexiglas, yeri çarşının içinde hemen caminin yanında. şablonumu verdim ve yaklaşık 15 dakka kadar bekledim. füme renkte kesmesini söyledim. bir yandan da beklerken nasıl birşey geleceğini merak ediyordum. baktım ki fıstık gibi geldi parça. maliyeti ise sadece 15TL. geçen aks motordayken bir cam getirdi, aynı şekil kesilmiş. özel döktürdüm deyip sana maliyetine 80 tl'ye bırakırım dedi :wiinkk:

Peki Verdiginiz olculerde kesilen plexiglas cama oval acı yani bombe yapıldımı? yoksa istediginiz olculerde camı kesip kıvırmadan duz olarak'mı verdiler?
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
aynen öyle düz bir şekilde verdiler, ocakta ısıtarak bombe verdim cama. ocakta kolayca yapılabiliyor.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
arkadaşlar,
dün arkadaşımın runner'ını çaldılar. garaja falan bırakmayanlar, tedbirleri arttırsınlar bence. çok çok dikkat edin.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
sağolasın,
motor şişli'de çalındı. şişli caminin bulunduğu yerin bir arka sokağında. arkadaşım gece saat 2 gibi su içmeye kalktım ve camdan motora baktım, yerinde duruyodu dedi. sabah da 7 gibi işe gitmek için dışarı bir çıkmış ki, bir bakmış motor yok. karakola falan gitti ama, o da biliyor bulunmayacağını. bütün kış aynı yerde durdu, hiç bişey olmadı. çocuk binmeye başladı, brandasını falan da çıkardı. dikkat çekti heralde motor. ben de tırstım şimdi. gerçi garaja bırakıyorum ama. sağa sola gittiğimde, icabında 1-2 saat bırakıyorum öyle. alarm falan mı taktırsam acaba. neyse arkadaşım şimdi sıfırdan başlıcak, asya alıcak. yaz ortası veya sonu onu da satıp değiştiricek. benim motoru da ona verebilirim, o zamana kadar satamazsam tabiki.
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
sağolasın,
motor şişli'de çalındı. şişli caminin bulunduğu yerin bir arka sokağında. arkadaşım gece saat 2 gibi su içmeye kalktım ve camdan motora baktım, yerinde duruyodu dedi. sabah da 7 gibi işe gitmek için dışarı bir çıkmış ki, bir bakmış motor yok. karakola falan gitti ama, o da biliyor bulunmayacağını. bütün kış aynı yerde durdu, hiç bişey olmadı. çocuk binmeye başladı, brandasını falan da çıkardı. dikkat çekti heralde motor. ben de tırstım şimdi. gerçi garaja bırakıyorum ama. sağa sola gittiğimde, icabında 1-2 saat bırakıyorum öyle. alarm falan mı taktırsam acaba. neyse arkadaşım şimdi sıfırdan başlıcak, asya alıcak. yaz ortası veya sonu onu da satıp değiştiricek. benim motoru da ona verebilirim, o zamana kadar satamazsam tabiki.

Nişanlımın calıştıgı işyerindeki iş arkadaşının mondial motorunu calmışlar kapısının onunden. "işe gidip geldigim okadar cok sevdigim 5 para etmeyecek motorumu neden caldılar" diye isyan etmiş ve aglamış:pale: 1 ayı bulmadı motor bulundu hemde 2 şerefsiz hırsız motorun ustunde bulundu. polis ekibi motorun arkasında plaka kontrolu yapıyor, sahte plaka oldugu ortaya cıkıyor. kenara cekiliyor ve şase numarası kontrol edildigi anda yaka paca o 2 şerefsizi kelepceleyerek nezarete, motorda sahibine bildirilip teslim ediliyor:cat: ama işin acı bir yanıda, bu 2 hırsız yaşları kucuk oldugundan dolayı cocuk mahkemesine gonderilmiş goya. sonuc, 1 hafta sonra yine motor calarak başkalarının canını yakacaklar:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
bugün çanakkalede 2 motosiklet çarpışmıştı ve 3 kişi de hareketsiz yatıyordu. hepsinin üzerinde de gazete kağıdı vardı. birinin kaskı kağıt gibi yırtılmıştı resmen. muhtemelen 3ü de ölmüşlerdi. anlatmakla olmuyor ama, çok kötü bişey.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
işte kaza, nette buldum. hepsi de ölmüş ya. videoyu kim çekmişse, biraz geç kalmış. biz yolda ilerlerken ambulans geliyordu. 3 kişiyi de götürmüş.
motorlardan biri suzuki gsr 600
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
223
inanılmaz kotu yaaa:pale: allah rahmet eylesin.
Neden bukadar hız motoru sevgisi var anlamıyorum:pale:
 

NLY

Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
1
Merhabalar,
2008 model bir Piaggio X8 400 sahibiyim. Forumdaki mesajlara göz attım ama atladım büyük olasılıkla. Anadolu yakasında tavsiye edebileceğiniz bir servis varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst