- Katılım
- 23 Şub 2008
- Mesajlar
- 575
- Konu Yazar
- #1
hadi yarım saat ayırın kendinize şöyle uzakdogunun en gidilesi en görülesi yerlerinden himalayaları gezen Polonyalıların 6 AT ve 1 Eski Model BMW ile macerasını paylaşayım aşağıdaki linkte...keyifle kalın
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=265584
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=265584