Polonyalıların 6 AT ve 1 Eski Model BMW ile macerası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Güzel bir paylaşım adamlara helal olsun geziyi tamamladılarsa..


tamamlamak ta ne demek altlarında africa twin varken :)şaka bir yana gezi boyunca motosiiklet teki tek kusur benzin pompası ve karbüratör tıkanması ama bence bu sorunlarda oralardaki hava ve benzin kalitesizligin dolayıdır işte bu yolarda karbüratör sistemi olmasının faydaları enjeksiyon olsa bittin:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 PM ----------

bu gezileri devamlı yapacaklarmış organizyon falan ilgileneceklere:)
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
tamamlamak ta ne demek altlarında africa twin varken :)şaka bir yana gezi boyunca motosiiklet teki tek kusur benzin pompası ve karbüratör tıkanması ama bence bu sorunlarda oralardaki hava ve benzin kalitesizligin dolayıdır işte bu yolarda karbüratör sistemi olmasının faydaları enjeksiyon olsa bittin:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:28 PM ----------

bu gezileri devamlı yapacaklarmış organizyon falan ilgileneceklere:)

O zaman tebrikler:rendeer: Abi onunla ilgilenmek için hayatmızı kurtarmış olmamız lazım :cat:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
yakındasende katılırsın Davut abi africa twinine kavuşursan:wiinkk: bi himalaya yapıp gelirsin:) sonra bize anlatırsın maceralarını:mrgreen:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
yakındasende katılırsın Davut abi africa twinine kavuşursan:wiinkk: bi himalaya yapıp gelirsin:) sonra bize anlatırsın maceralarını:mrgreen:




olacak koçum olacak hayal etmek başarmanın yarısı olduguna göre ben bunu 30 kere hayal eedersem ve 1 le çarparsam işallah 4 yada 5 sene sonra bekle beni uzakdogu:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 PM ----------

Konuyu Toplam 15 Üye okuyor. (12 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
tr.davutak+, banistercaq, muvattali, Terrorizer, stunt_rider_35, chatkut, wermeer, deliberk, emrt, guido, BaByFaCe, muratdiksöz


hepiniz daldınız şimdi bizde o gezide olsak diye :)kim istemez
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
davut iyi yolculuklar uzakdoğudan kart atarsın bize artık :p

keyifli bir gezi olmuştur kesin ama adamların hepsi tamirci yaw söküp takıp duruyolar motoru :)
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
davut iyi yolculuklar uzakdoğudan kart atarsın bize artık :p

olacak işallah :)

keyifli bir gezi olmuştur kesin ama adamların hepsi tamirci yaw söküp takıp duruyolar motoru :)


söküp taktıkları sadece karbüratör o da yakıtın kalitesizligin dolayı bide africa twin in kronik arızası benzin pompası himalayalar ın yoluna görede aslanlar gibi ayakta africa twin:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yok o kadar iyimser ola, kanyak falan da yapıyolar kırılan dökülen yerlere, lastik değiştiriyolar falan...birazda elinin anahtar tutması lazım :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst