[Kocaeli - MT]

Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
44
lanet olusun ben yıne bu gezıdede yoktum nası bı uzuldum sormayın herkeze selam ınsallh bıdahakıne gorusmek dılegıyle kendınıze ıyı bakın allaha emanet :cherry:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
videolar güzel cem eline sağlık .Ben birgün toplanalım demiyorum artık .Ama havalar birazdaha ısınsın yola devam .
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
Arkadaşlar aramızdan birinin 10 Mayıs'ta herekede bulusma Fikri vardı ne oldu yalan mı oldu yoksa............ Ne yapıyoruz hereke balıkcılar da toplanıyormuyuz.............
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
Deniz abi sana ulaşamıyoruz ki.Ne msn var ne telefonun var :cyclopsan
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
101
valla arkadaşlar yazdık buluşalım herekede çay içer turlarız diye bşilmiyorum bakalım katılım olur mu kimseden ses gelmedi,yoksa yalan değil

Atti ben de körfez deyim bu arada
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
Zafer Ozaman Bi katılım listesi oluştıralım burda hafta sonuna az bı zaman kaldı....Ona göre herkes bi plan yapar en azından tabı bu benım fıkrım..........

İLK EL SALLAYAN BEN OLAYIM BARI..................HAYDE PAKALIM KOCAELİ MT.
(Katılım oldukca liste guncellenecektir......)

Katılıyorum diyenler....

1-Machine_mc
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
17 MAYIS tarinde Olucak gezi için Kocaeli MT grupları ile Saat 11'de hareket etmek şartıyla Halk evi Çay bahçesinde toplanacağımızı belirtmek isterim.. Katılıcak arkadaşlar ve bilgi almak isteyen arkadaşlar için Numaram : 0532 583 72 40
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
bizim motorda birkaç sorun var sanırım katılamıyacağız . Motor istanbula gidicek
size iyi geziler
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
arkadaslar merhaba bende herekede oturuyorum daha dogrusu ogrencıyım 125 zn war ıstanbul da 1-2 organızasyona katıldım eger olursa katılmak ısterım ? okuduugm kadarıyla herkede cay ıcmeye toplanılckmıs o ıs yattımı ?
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
hafta sonuna bi gezi düzenleyinde kayalım bir yerlere artık
gezelim hep beraber ne dersiniz?????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 PM ----------

elinize salık çokta güzel bi gezi haftaya bende gelirim bi gezi planlayalım kambersiz gezi olmaz
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
olum osman sen nerden hortladın:silent: olum askeregönderdikseni oradan bile yetiyon len buarada şafak kac:cherry: kardeş sensiz gezilerin tadı cıkmıyo gelbe :rendeer:
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
49
ya ark lar hafta sonu falan yapalım bısıler ne kadar 125 zn (kızım olsada) eslık ederım her turlu ;)
ayarlayın ark lar bısıler
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
vayy cem naber?aga hiç arayıp sormuyosun bak geziler yapıyosun =) dükkanı kapattık denk gelemiyoruz artık.numaram duruyorsa sende birdahaki geziye haber vermeni bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst