kocaeli mt grubu 10 mayıs pazar günü hereke balıkçı lokantalarının solunda saat 11 de toplanalım mı ne dersiniz.Ok diyenler bi topik yapalım.Ayrıca gelmek isteyen arkadaşlar da gelsin ev sahipliği yaparız.
kimseden tık yok alo kocaeli mttttttttttttttttt![]()
Beyler kısmet olursa 1 ay snra kocaelideyim, kocaeli de motor piyasası nasıl, temiz ybr keeway falan bulabileceğemiz yerler var mı ?
Motor işiyle uğraşanlar izmitte, motor piyasası biraz sakattır falan diyolar ama, motoru burdan mı alsam, oraya gelince mi alsam karar veremedim, biraz anlatırmısınız ??
"10 mayıs KAKAVAŞENLİĞİ" ben oraya gitmeyi düşünüyorum .Aksi bir durum olmazsa.Birazda kamp ortamı olucak zanedersem ama bakıcaz .
kakava şenliği nerede olur neyin şenliğidir bu biraz bilgi verir misin?


kimseden tık yok alo kocaeli mttttttttttttttttt![]()


















































