- Katılım
- 22 Nis 2008
- Mesajlar
- 85
kıpırdanmaya az kaldı.
osman şimdiden hayırlı uğurlu olsun.sen olmayınca motor gösterilerini kim yapacak bakalım.havaların düzelmesiyle illaki ekip toplanacak.herkeze selam .:cat:
osman şimdiden hayırlı uğurlu olsun.sen olmayınca motor gösterilerini kim yapacak bakalım.havaların düzelmesiyle illaki ekip toplanacak.herkeze selam .:cat: