[Kocaeli - MT]

Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
kıpırdanmaya az kaldı.

osman şimdiden hayırlı uğurlu olsun.sen olmayınca motor gösterilerini kim yapacak bakalım.havaların düzelmesiyle illaki ekip toplanacak.herkeze selam .:cat:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
Yahu Moto 41 Osman gitti diye susacakmıyız konuşsanızaaa.Bakın Havalar yavaş yavaşş ısınıyo hadi amaa
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
jeym kardeş bizi havalar hepsıcak:queen: sizin havalar sovuksa biznabalım :cherry: babana söyle güneş acmasını beklemesin birazda yamurda yurusun islansın şu makinayahu :queen:
 
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
61
Kocaeli_MT ses verin bakalım kimler burda.......Arkadaslar haftasonu hava gunesli gorunuyo mangal sefası nasıl olur bır organızasyon yapsak sıkıldım yauf pıstonlar paslanmak uzere:queen::queen:
 
Katılım
20 Eki 2005
Mesajlar
291
havalar ısınıyor aman ne güzel!!!!
Şuan yurt dışındayım ve yanımda gazlayarak geçen makinelere bakıp bakıp iç geçiriyorum
izmit bu aralar güneşli ve ılıkmış.Bnm için de sürün...
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
44
genclerrr nerdesınız yaaa harbıden yalan olduk yalan:silent: tek hayalım kaldı oda (hayabusa)1300r
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
buyur eray kardeş ben yaşlı olarak buradayım:queen: gözükmeyen sizin gibi gencler :cherry: olum bicıkın dışarı nevar neyokdiye hep oturuyonuz evde havalar bozukdiye herkes snalcı:mrgreen: neyse havalar acılınca cıkartırız acısını:cat:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
sen gittin herkez kış uykusuna yattı :mrgreen: Evet biraz uyanalım dimi havalarda güneşli hazır.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
77
osman abi ben burdayımda bende motor yok.Olsa gezi düznlerdm snn yokluğunda
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
17
Selam arkadaslar bende Gebzede oturuyorum yeni üye oldum daha kısmetse mayıs sonu motor alcam :D ehliyete bile yeni yazıldım yani daha sıfırım inşallah en kısa zamanda görüşür tanışırız saglıcakla kalın .. Allah korusun hepinizi
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
kardeşim hoşgeldin inş tanışr buluşuruz beraberce gezilerimiz olur sen hayırlısı ile motorunu ve ehliyetini al gerisi olur
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
17
teşekkürler dostum başlangıc için hyosung gt 250 R cok mu ya ? her yerde bunu soruyorum puff.. :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst