[Kocaeli - MT]

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ewet millet gene sustunuz pazar günü gidiyorz dimi buluşma yeri altın kemer düğün salonun orsı olsun saat 10 da orda olalım herkesi bekliyorum yarın görüşmek üzere
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
evet arkadaşlar duydunuz osmanın sesini gec gelen yandı :queen: valla gelmeyen lerde yandı osmanın dilinden onagöre :cherry: osman ben 9.30 gelsem olurmu :p akşam öle diydun batonikte :) buarada intikamımı alacam buji intikamı :queen::queen: görüşürük:cat:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
fark etmez hulusia abi ben altın kemerin orda olurum saat 10 gelen gelir artık napalım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:32 PM ----------

ewet beyler altın kemerde deilde HERZAMANKİ MEGANA GELİN SİZ SAAT 10:00 DA BOTANİK ÇAY BAHÇESİNDEİZ HABERİNİZ OLASUN BOTONİKTEYİZ HERKEZİ BEKLİYORZ
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
değirmen dereden 11 gibi geçeriz kardeşim istersen seni değirmendere migrosun orda bekle ordan katılırsın bi
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
eyvallah teşekkür ederim bnm telefonu pm ataym çağrı atarsan sevinirim her ihtimale karşı haberleşiriz yine
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
tamamdır sağolasın ekledim yarın saat 11 de migrosun orda bekliyor olacağım arkadaşımla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst