[Kocaeli - MT]

Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
neyaparsınbe kardeş osman pazargünü cok yrulmuşuz virjlarda yatcaz diye:queen: bide arkadan gelen hafif arkadaşı geccezdiye :cherry: o kendini biliyo ama güzel geziydi be köfteler daha erimedi:)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
hehe arkadaş kilo almış abi bide ağır geldi motora yemiyo diyo gitmiyo dio kıvranıyo bıktım yolda ona okutmaktan artık yatıyo kalkıyo bişe yok ama güzel geziydi bu pazar nereye gidiyoz boluyamı:D:D
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
askeriye bile cabuk pes eti osmandan:queen: adam durmuyokiyerinde neolcak motorcuların bitatası eksikya ondan onu göndermişler :cherry: demi nosman
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
aynn abi ben gittim karamürselde organizasyon bitti bak geldim bnası canlandı gelmesem kös kös ewde oturcanız bu hafta sonu hava iyi olursa misafiriniz çamdibi barajnda orası sizin kö söiyim şimdiden:D
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
ayıpsın nosmanım hepiniz davetlisiniz nede olsa benim köyümün barajı:rendeer: baraja karşı yakarız mangalları demleriz cayları ayıpsın :cherry: sen evden izin alamayıpta gelemeyen leri kaldır hebide bide aramızda cubitermidir marsmıdır nerseidi o arkadaşlarıda cagır:queen: adamalar dunyayı bıraktı uzayda takılıyo yavhu:p gelmeyene sukast yap osman hepsinin fişlerinicek:cherry:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya abi artık elimi ayamı çekiyorum son suıkastımdan sonra bundan sonra mekanı saati belirlicez gelen gelir atlerız motorlara nere ora devam kimseyi saat 11lere kadsar bekleme yok:D
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
kocaeli karamürsel mete nerdesiniz be üzaylılar yarın sabah 10 da batonikte olmayanı cizerim uyumeyin len gezcez sizi camdibi göletinde yüzünüzü yıkıcam uyuyan güzeler evden itinayla uyandırılır sıkıysa kapatın tlf lri:queen: vala osmanı gönderirim uyandırma servisine:queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
117
Beni düşünüp arayan arkadaşlara ve diyer ekiptekilere teşekkürü bir borç bilirim . Motoru bakım için parçaladığımdan katılamadım ama azıcık bir işi kaldı onları tamamlayıp en kısa sürede aranızda olucam .Herkese selam :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
ak .slm deniz kardeş heralde yaza hazırlık yapıyosun kolaygelsin seni enkısa zamanda ramızda görmek dileyiyle:cat: yardım lazımsa herzaman hazırız onagöre :cherry:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
madblue kardeşim hoş geldin aramıza biraz dah açıklayıcı tanıtırmısın kendini isim cisim falan deniz abi sanada kolay gelsin
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
madblue kardeşim hoş geldin aramıza biraz dah açıklayıcı tanıtırmısın kendini isim cisim falan deniz abi sanada kolay gelsin

izmit merkezde ikamet ediyorum isim süleyman birtane alman firmasında çalişiyoz motor olarakta daha önceleri mondial 250 mct motorum vardı çok çileler çektim şimdide 250 ramzey var bundan biraz memnunum
hayatın kenarına takıldık devam ediyoz :)
sizlerde iyisinizdir umarım
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
saolasın kardeşim aramıza tekrardan hoş geldin katılımcı olmanı diliyorum pazar günleri gezilerimiz oluyor inş ilerleryen zaman larda organizasyonlarda beraber olmak dileği ile kardeşim
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
28
deli mavi kaza yapmış arkadaşlar.eşiyle birlikte hastanedeler ve sanırım durumları ciddi.ben kendisini tanımıyorum mümkünse bi fotoğrafını koyar mısınız ?allah acil şifalar versin..
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
137
arkadaşlarımıza acil şifalar versin aman dikatlı olalım arkadaşlar bune hergun başımıza gelen ler biz dikatli oldukca bizim üzeririze gelen aslaklardicem başkabişe demicem :pr:
 
Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
166
Arkadaşlar Kütahya'ya bir gezi düzenleyin, dönüştede beraber dönelim :) Tek başıma 250 km yol gelmek istemiyorum şimdi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst