laa kamıl neler görüyorsun yahuu![]()
arkadaslar redlıneye falan gırmeyın ama motor saglammıs gercekten kaza yaptım sol bacagım kırıldı 5parmagın 5kemıgı kırıldı doku zedelenmesı var fakat motorda bısı yok
herhalde abi motorcuyuz biz, gözler fırıldak gibi maaşallah
---------- Post added at 00:40 AM ---------- Previous post was at 00:39 AM ----------
salla olm motoru, Allahtan ayakla kurtarmışsın, bide motoru nedne bağladılar senin ?
arkadaslar redlıneye falan gırmeyın ama motor saglammıs gercekten kaza yaptım sol bacagım kırıldı 5parmagın 5kemıgı kırıldı doku zedelenmesı var fakat motorda bısı yok
35 lira bi sigorta keşke yaptırsaydın
baboş ne kadar soğuk kanlısın yahu ne kazası nasıl yaptın çok büyük geçmiş olsun.:silent:
arkadaslar redlıneye falan gırmeyın ama motor saglammıs gercekten kaza yaptım sol bacagım kırıldı 5parmagın 5kemıgı kırıldı doku zedelenmesı var fakat motorda bısı yok
Geçmiş olsun kardeş,
Ne oldu adamı bulmaya çalışıyordun 10/10 seni kusurlu bulmuşlardı adamı bulabildin mi?
arkadaşlar yuan f5 mi sizce kanuni racer mi
gardaş ben yoruldum artık racer i diğer motorlarla karşılaştırmaktanr:
biriniz yardımcı oluverin arkadaşa:farao:
bu sorumsuz servisleri allah bildiği gibi yapsın 20 gün oldu nerdeyse serviste yatalı motorr:
arkadaslar redlıneye falan gırmeyın ama motor saglammıs gercekten kaza yaptım sol bacagım kırıldı 5parmagın 5kemıgı kırıldı doku zedelenmesı var fakat motorda bısı yok
bu resmi sizinle paylaşmak istedim,rüyalarımı süsleyen tek araba ve yanındaki ben =)
arkadaşlar yuan f5 mi sizce kanuni racer mi