Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
laa kamıl neler görüyorsun yahuu:D:D

herhalde abi motorcuyuz biz, gözler fırıldak gibi maaşallah:)

---------- Post added at 00:40 AM ---------- Previous post was at 00:39 AM ----------

arkadaslar redlıneye falan gırmeyın ama motor saglammıs gercekten kaza yaptım sol bacagım kırıldı 5parmagın 5kemıgı kırıldı doku zedelenmesı var fakat motorda bısı yok

salla olm motoru, Allahtan ayakla kurtarmışsın, bide motoru nedne bağladılar senin ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herhalde abi motorcuyuz biz, gözler fırıldak gibi maaşallah:)

---------- Post added at 00:40 AM ---------- Previous post was at 00:39 AM ----------



salla olm motoru, Allahtan ayakla kurtarmışsın, bide motoru nedne bağladılar senin ?

sıgortam yoktu
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşım çok geçmiş olsun,
allah beterınden esırgesın,

bu arada sigortasız dolaşmayın,
taş çatlasın 50 lira tutuyor,
motor çekıdıgı zaman hem yaptıramadan cıkartamıyorsunuz hemde yedıgınız cezayıda cabası,
muayenesız olmaz problem degılde sıgorta çok önemlı,
trafıktekı her kaza için sıgorta ödeme yaptıgından mecburı,

Tekrar Geçmiş Olsun...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar redlıneye falan gırmeyın ama motor saglammıs gercekten kaza yaptım sol bacagım kırıldı 5parmagın 5kemıgı kırıldı doku zedelenmesı var fakat motorda bısı yok

baboş ne kadar soğuk kanlısın yahu ne kazası nasıl yaptın çok büyük geçmiş olsun.:silent:
 
Katılım
12 May 2009
Mesajlar
2
gecmiş olsun arkadaşım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:32 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:28 PM ----------

bana yardımcı olabılırmısınız racers 200 almayı dusunuyorum nedersınız alsammı...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
35 lira bi sigorta keşke yaptırsaydın

48lıra bugun yaptırdım bakalım kac lıra gırdı ceza falan onuda aksam solerım ya ben parasında deılım 1mılyar werım benı o adamla bı odaaya koysunlar sadece

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:10 PM ----------

baboş ne kadar soğuk kanlısın yahu ne kazası nasıl yaptın çok büyük geçmiş olsun.:silent:

anlattıkca o anı hatırlıyorum lınk vereyım sana
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/60584-ilk-kazam.html
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
104
arkadaslar redlıneye falan gırmeyın ama motor saglammıs gercekten kaza yaptım sol bacagım kırıldı 5parmagın 5kemıgı kırıldı doku zedelenmesı var fakat motorda bısı yok


Geçmiş olsun kardeş,

Ne oldu adamı bulmaya çalışıyordun 10/10 seni kusurlu bulmuşlardı adamı bulabildin mi?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun kardeş,

Ne oldu adamı bulmaya çalışıyordun 10/10 seni kusurlu bulmuşlardı adamı bulabildin mi?

adamı yerı yurdu belllı fakat suan bıse yapamıyorum sahıdımı arastırıyorum onu bulunca cıkıcam tekrar karsısına
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
bu sorumsuz servisleri allah bildiği gibi yapsın 20 gün oldu nerdeyse serviste yatalı motor:pr:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
bu resmi sizinle paylaşmak istedim,rüyalarımı süsleyen tek araba ve yanındaki ben =)

 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
arkadaslar redlıneye falan gırmeyın ama motor saglammıs gercekten kaza yaptım sol bacagım kırıldı 5parmagın 5kemıgı kırıldı doku zedelenmesı var fakat motorda bısı yok

geçmiş olsun kardeşim allah ilk ve son kazan olur işallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:48 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:26 AM ----------

bu resmi sizinle paylaşmak istedim,rüyalarımı süsleyen tek araba ve yanındaki ben =)

kıyak makinamış sanada yakışır dogrusu
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar yuan f5 mi sizce kanuni racer mi

arkadaşım servislerini ve parça sıkıntısı olacakmı yönünde bir araştırma yap,
fakat bana soracak olursan bence 5 kuruş etmez,
her yönü ile bence çinlilerin içindeki en kötü motor,
kaldıki zaten parça sıkıntısıda cabası,
sadece ön camı dahi bulunamıyor,
ee motor aksamını sen düşün artık.

eger ilgilenirsen al sana F5 ilanı.
fiyatta en uygun pozısyondadır,
o fıyatada asla bulamassın,
motoru tanıyorum.
hatta sitede benım motor ıle onunda resımlerı var:d
arada bırlıkte turlarız çünki...
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
gunaydın korkut kardes kaza yapan arkadasa Allah sıfa versın dıyorum ıkıncısıde ıns sahıdını bulur zararını karsılastırırsın kardes valla gecç olmak ıyıde bazı lavuklar bızım gıbı genc ınsanlara yıkıyor cezayı halbukı aracı ıyı kullanamayanlar onlar karsı taraf orta yaslarda ıse zaten reflesk kalmamıstır. ıns hakkın ıcın hayırlısı olur kardes.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst