serdar kardeş,
motorunuzu 8000 devırde kullanırsanız hem vıtes geçişlerinden sonra ataklık artar hemde motor zorlanmamış olur,
motoru 9000 devırden sonra REDLINE gırıyor,
yanı kırmızı yayına,
zorlama evresine geçiyor,
oda hiç iyi değil,
ufacık bir ornek vereyim,
HYOSUNG GT 250 R Kullanan bı arkadaş vardı sitede,
o demıştı motor aldım 2. el hıc sıkıntısı yok cok rahat ve seri,
bir gün kaç yapacak diye biraz zorlayayım dedim ve REDLINE girdim,
5 dk sonrasında GRANK KESTİ,
varsın yavaş gitsin,
10,15 km hızlı gitse ne olur gitmese ne olur,
300 km yolu 2 saatte gidipte motorunda 400 lira masraf açık 3 ay yatırmayımı ıstersın,
Yoksa varsın 300 km yolu 3 saatte alsın geze geze severım motorumuda dolaşmayıda,
sıkıntı vermesın yolda kalmasın yeter'mi dersinn??
Zorlamayın Varsın Yavaş Gitsin...
Hayırlı Pazarlar,
Bu Arada Şimdi Barajdan Geldik 20 kg kadar balık aldık 5 kişi,
gece soğuktu ama o kadarda olsun

''MOTORCU ÜŞÜMEZ''