Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
eyw ne demek,
bu arada bir tanışma topıc'i açarsan daha iyi olacaktır,
kımsın necısın,nerdensın,komşşumuyuz :=)


Hoş Geldın,
Umarın İşine Yarayacak Bilgiler İle Karşılaşırsın...
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
3

bu eskı resmı ama olsun yenılıkler yaptım bıraz ön amortisörleri kısalttım aynaları deiştirdim vs.. yenisini en kısa zamanda koyarım herkeze saygılar

eyw ne demek,
bu arada bir tanışma topıc'i açarsan daha iyi olacaktır,
kımsın necısın,nerdensın,komşşumuyuz :=)


Hoş Geldın,
Umarın İşine Yarayacak Bilgiler İle Karşılaşırsın...
HERKEZE SELAM NORMALDE İST DA OTURUYORUM BURDURDA ÖGRENCIYIM SIMDI MOTORUMU 5 AY OLDU ALALI YEMEDIM ICMEDIM ALDIM SONUNDA AMA AZ DAHA BORCUM VAR VALLA ALDIMDAN BERI COK YARARLI BILGILERLE KARSILASTIM KULLANMASINI HIC BILMIYODUM 5 AYA KADAR BI GUNDE ALISTIM DELI GIBI KONUSTUM MOTORUMLA DÜŞMEYİM DİYE ŞİMDİ BAYA ALIŞTIM BÜTÜN OLDUK BÖLE İŞTE KISA BI HIYAKE ..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
arkadaşlar lastik üzerlerınde basılması gereken hava PSL adı altında ayzıyor zayen,

bir ara bakın ınce yazılar toplulugu olacak onların arasında yazıyor,

ve ön 36,arka 40 psl oluyor...

abi ben 32*40 yaptı bu bile bana sert geliyor özelikle mıcırda çok yalpalıyor bide çukura düşerse sorma gitisin arkayı biraz indirsem iyi olurmu aca 36 veya 38 yapsak
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
motorum 315 km ye geldiğinde yağ kalmadı ama işin içinde bi bit yemeği var çünkü motoru aldığım ilk günler yağ güzetleme camından kontrol ettim,motoru kendime doğru yatırıp neredeyse üstüme devrilecek o şekilde bile bakarken min çizgisinde gözüküyodu.motor elimle düz konuma getirip bakınca hiç yağ gözükmüyodu,bence servis buna yağ koymayı unuttu ve bende binmeye devam ettim olan oldu.bunu servise anlattım motorlar bize yağsız gelir fabrikadan biz burda dolduruz yağlarını ve yağ koymadan motoru çıkarmayız dedi. ve bir motor 300 km de 1 litre yağ yaksa egzozundan bembeyaz ve mavi duman atar ve sen kokudan motorun yanında duramazsın dedi aslında mantıklı.egzoz dumanım normal bı acayıplık yok kokuda yok.motor kapalı garajda duruyo bi sızıntıda yok izde yok.benim fikrim servis motor ilk geldiğinde yağ eklemeyi unuttu bu motora
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
22
önecelıkle merhabalar arkadaslar.nasılsınız umaraım hepınız ıyısınızdır.arkadslar ben motora bır kaç ısıklandırma yaptım fara ve sis lambalı led felan yaptım ben bunları acık gezeresem trafık ceza yazarmı bırısıne burada gerı sokturdulerde ondan sordum.cezası varmı.yoksa yanık gezecem .hepınıze saygılar racer ve racer s lı gunler dılerım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw serkan gardaş Allah senden razı olsun :mrgreen:

9500 ü geçemiyorum diye kendimi kandırıyomuşum

ben motor bu devire gelince bağırıyo diye üst vitese geçiyodum (ne de olsa scooter dan indik):cherry:

son iki gündür 11000 i rahat görüyorum ayrıca ufak bi not: 7000 ile 9000 arasında bi vibrasyon vardı üst devirlere çıktıkça o da gitti

alalı 1.5-2 ay olacak ama 9000 in üstüne çıktığını bile yeni öğrendim motor şimdi daha bi zevkli geliyo :queen:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
emre sabret kardeş ilerde başın ağrıyacağına şimdi biraz motorsuz takıl hallet şu sorunları;) yeni motorlar ve motorcular hayırlı olsun, hoşgeldiniz :rendeer:

eagle_19 abi trafiği etkileyecek kadar abartılı bir ışıkmı bu? yoksa farlar falan yanmasına karışamazlar, farımda açık yolumda sana ne dersin geçer gidersin

serdar abi sen yinede o kadar zorlama motoru, özellikle düşük viteste fazla bağırttırma benim kanımca
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
serdar kardeş,
motorunuzu 8000 devırde kullanırsanız hem vıtes geçişlerinden sonra ataklık artar hemde motor zorlanmamış olur,
motoru 9000 devırden sonra REDLINE gırıyor,
yanı kırmızı yayına,
zorlama evresine geçiyor,
oda hiç iyi değil,
ufacık bir ornek vereyim,
HYOSUNG GT 250 R Kullanan bı arkadaş vardı sitede,
o demıştı motor aldım 2. el hıc sıkıntısı yok cok rahat ve seri,
bir gün kaç yapacak diye biraz zorlayayım dedim ve REDLINE girdim,
5 dk sonrasında GRANK KESTİ,


varsın yavaş gitsin,
10,15 km hızlı gitse ne olur gitmese ne olur,
300 km yolu 2 saatte gidipte motorunda 400 lira masraf açık 3 ay yatırmayımı ıstersın,
Yoksa varsın 300 km yolu 3 saatte alsın geze geze severım motorumuda dolaşmayıda,
sıkıntı vermesın yolda kalmasın yeter'mi dersinn??

Zorlamayın Varsın Yavaş Gitsin...

Hayırlı Pazarlar,
Bu Arada Şimdi Barajdan Geldik 20 kg kadar balık aldık 5 kişi,
gece soğuktu ama o kadarda olsun:D
''MOTORCU ÜŞÜMEZ''
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
adamlar boşa koymamış redlineyi zaten, benden söylemesi adam gibi kullan diye ama kimse dinlemiyor ki, sonra motor dandik bilmem ne

siz siz olun sınırları zorlamayın

Hayırlı Pazarlar,
Bu Arada Şimdi Barajdan Geldik 20 km kadar balık aldık 5 kişi,
gece soğuktu ama o kadarda olsun:D
''MOTORCU ÜŞÜMEZ''

geçen yağmura yakalandım sırılsıklam oldum bi tarafım dondu, eve geldim yok be ne üşümesi ayakları yaptım hehe; motorcu üşürmü hiç:queen::queen::queen:

abi 20km balıkmı aldın:p nasıl taşıdınız o kadar uzun balığı:):) motorla motor terimleriyle kafayı bozmak bu olsa gerek:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet zaten kullanırken de belli pek sağlıklı görünmüyor.
ayrıca bu kadar yüksek devirde yağ yakar sandımca
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar redlıneye falan gırmeyın ama motor saglammıs gercekten kaza yaptım sol bacagım kırıldı 5parmagın 5kemıgı kırıldı doku zedelenmesı var fakat motorda bısı yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst