Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
600 f de ara sıra kafa sallattığım oluyor. sizdede bu oluyormu. ben biraz akresif kullanıyorum. 11 bin devirden sonra vites atıyorum. direksiyon amatüsörü takmak aklıma gelmiyor degil.
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
merhaba arkadaşlar görüşmeyeli nasılsınız beni soorarsanız keyfime dyecek yok
4 mayıs günü ailemize şirinmi şirin tatlımı tatlı bi misafirimiz geldi
ne demişler erkek adamın erkek damadı olurmuş bizde bakacaz bakalım erkek gibi bi damat bulabilecekmi bizim kız

bi kızımız oldu

şimdi aklıma takılan da şu oldu acaba babası gibi motoru severmi yoksa annesi gibi korkarmı motordan

gerçi doğumdan önce biraz idman yaptırdık annesiyle ama fikirleri değişirmi bilemicem şu anda


saygılar sevgiler ve hürmetlerle
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
merhaba arkadaşlar görüşmeyeli nasılsınız beni soorarsanız keyfime dyecek yok
4 mayıs günü ailemize şirinmi şirin tatlımı tatlı bi misafirimiz geldi
ne demişler erkek adamın erkek damadı olurmuş bizde bakacaz bakalım erkek gibi bi damat bulabilecekmi bizim kız

bi kızımız oldu

şimdi aklıma takılan da şu oldu acaba babası gibi motoru severmi yoksa annesi gibi korkarmı motordan

gerçi doğumdan önce biraz idman yaptırdık annesiyle ama fikirleri değişirmi bilemicem şu anda


saygılar sevgiler ve hürmetlerle


Allah analı babalı büyütsün:cat:
Motora kesin bi ilgisi olsunda abi az yada çok farketmez o sonradan çoğalır zaten:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
600 f de ara sıra kafa sallattığım oluyor. sizdede bu oluyormu. ben biraz akresif kullanıyorum. 11 bin devirden sonra vites atıyorum. direksiyon amatüsörü takmak aklıma gelmiyor degil.

Bazen oluyor, motorumu yeni aldığımda daha çok oluyordu. Alıştım artık tedbirli kullanıyorum artık olmuyor :cat:

merhaba arkadaşlar görüşmeyeli nasılsınız beni soorarsanız keyfime dyecek yok
4 mayıs günü ailemize şirinmi şirin tatlımı tatlı bi misafirimiz geldi
ne demişler erkek adamın erkek damadı olurmuş bizde bakacaz bakalım erkek gibi bi damat bulabilecekmi bizim kız

bi kızımız oldu

şimdi aklıma takılan da şu oldu acaba babası gibi motoru severmi yoksa annesi gibi korkarmı motordan

gerçi doğumdan önce biraz idman yaptırdık annesiyle ama fikirleri değişirmi bilemicem şu anda


saygılar sevgiler ve hürmetlerle

allah analı babalı büyütsün, bence motora bindirmeye çok acele etme :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
71
merhaba arkadaşlar görüşmeyeli nasılsınız beni soorarsanız keyfime dyecek yok
4 mayıs günü ailemize şirinmi şirin tatlımı tatlı bi misafirimiz geldi
ne demişler erkek adamın erkek damadı olurmuş bizde bakacaz bakalım erkek gibi bi damat bulabilecekmi bizim kız

bi kızımız oldu

şimdi aklıma takılan da şu oldu acaba babası gibi motoru severmi yoksa annesi gibi korkarmı motordan

gerçi doğumdan önce biraz idman yaptırdık annesiyle ama fikirleri değişirmi bilemicem şu anda


saygılar sevgiler ve hürmetlerle

Allah analı babalı büyütsün:)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
merhaba arkadaşlar görüşmeyeli nasılsınız beni soorarsanız keyfime dyecek yok
4 mayıs günü ailemize şirinmi şirin tatlımı tatlı bi misafirimiz geldi
ne demişler erkek adamın erkek damadı olurmuş bizde bakacaz bakalım erkek gibi bi damat bulabilecekmi bizim kız

bi kızımız oldu

şimdi aklıma takılan da şu oldu acaba babası gibi motoru severmi yoksa annesi gibi korkarmı motordan

gerçi doğumdan önce biraz idman yaptırdık annesiyle ama fikirleri değişirmi bilemicem şu anda


saygılar sevgiler ve hürmetlerle


Allah analı, babalı büyütsün. Bahtıda kendide Güzelmi , güzel olsun inşallah. Benim kıızm 4 yaşına girecek inanır mısın tam bir motor sevdalısı :) parmak motor aldım daha kutudan çıktığı gibi üzerinde atladı :) ne direksiyon ayarı yaptırdı nede granaj larını monte edebildim :queen: Anneside motoun iki metre yakınına bile gelmiyor :)
img0712c.jpg

geçen sene benim hyosong 250r ve kızımın mini racing motoru :)
img0779j.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Allah analı, babalı büyütsün. Bahtıda kendide Güzelmi , güzel olsun inşallah. Benim kıızm 4 yaşına girecek inanır mısın tam bir motor sevdalısı :) Barmak motor aldım daha kutudan çıktığı gibi üzerinde atladı :) ne direksiyon ayarı yaptırdı nede granaj larını monte edebildim :queen: Anneside motoun iki metre yakınına bile gelmiyor :)
img0712c.jpg

geçen sene benim hyosong 250r ve kızımın mini racing motoru :)
img0779j.jpg


Abi evlenmeye teşfik ediyosunuz beni yaa:queen:

iLerde benm çocuğum olursa bende alcam bundan:mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
merhaba arkadaşlar görüşmeyeli nasılsınız beni soorarsanız keyfime dyecek yok
4 mayıs günü ailemize şirinmi şirin tatlımı tatlı bi misafirimiz geldi
ne demişler erkek adamın erkek damadı olurmuş bizde bakacaz bakalım erkek gibi bi damat bulabilecekmi bizim kız

bi kızımız oldu

şimdi aklıma takılan da şu oldu acaba babası gibi motoru severmi yoksa annesi gibi korkarmı motordan

gerçi doğumdan önce biraz idman yaptırdık annesiyle ama fikirleri değişirmi bilemicem şu anda


saygılar sevgiler ve hürmetlerle


Allah bağışlasın...yavrunuza analı babalı sağlıklı uzun bir ömür dilerim.

Allah analı, babalı büyütsün. Bahtıda kendide Güzelmi , güzel olsun inşallah. Benim kıızm 4 yaşına girecek inanır mısın tam bir motor sevdalısı :) parmak motor aldım daha kutudan çıktığı gibi üzerinde atladı :) ne direksiyon ayarı yaptırdı nede granaj larını monte edebildim :queen: Anneside motoun iki metre yakınına bile gelmiyor :)
img0712c.jpg

geçen sene benim hyosong 250r ve kızımın mini racing motoru :)
img0779j.jpg

amanın çok tatlı maşallah. Allah bağışlasın.

Abi evlenmeye teşfik ediyosunuz beni yaa:queen:

aman gaza gelmemek lazım:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
sen ağırlıklı olarak şehir içinde kullanacaksan ve anladığım kadarıyla eşya taşımak isteyeceksin o nedenel top case taktıracaksın :p, o zaman sen en iyisimi ER6F al :pr:

Agırlıklı olarak sehir icinde olacagım evet hatta yolun %70 i acıbadem kadıkoy bostancı arasında donecek. Ama yuk tasımak konusunda yanıldınız topcaselik bi durumum yok. Ne oluyo tam cozemiyorum ama dogma buyuma racing ciyim diyen bunyem git gide hantallaşıyo er6 nın abs si oturma rahatlıgı falan aklımı celiyo iyiden iyiye.

Seda

bildigim kadarıyla cbr 170 er6f 174 kilo hemen hemen aynılar yani. Ama gidon konusunda haklısın benim kafamı kurcalıyan potansiyel pireler bunlar işte gidon açısı efendime soyliyim bilek agrıları ve sıkışık trafikteki tavırları... Şimdi sırt agrılarından yana olumlu birşeyler duymak guzel oldu teşekkur ederim.

Bu bahsettigim yol ve trafik tipinde bu makineleri suren yok mu bana bi ışık tutsalar bi pişmanlık yaşıyolar mı yoksa iyi ki o yolları cbr ile mi yapıyolar?
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
600 f de ara sıra kafa sallattığım oluyor. sizdede bu oluyormu. ben biraz akresif kullanıyorum. 11 bin devirden sonra vites atıyorum. direksiyon amatüsörü takmak aklıma gelmiyor degil.

kesin gerekli aynı şekilde bendede biraz gazlayınca teker ufak yerden kesilsin hemen kafa sallıyor....
 
Katılım
17 Tem 2007
Mesajlar
404
ben 600f im varken bu topiği çok kez hareketlendirmeye çalıştım ama kimse oralı olmadı. Şimdi topik coşuyo kıskandım. nankörsünüz işte
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ben 600f im varken bu topiği çok kez hareketlendirmeye çalıştım ama kimse oralı olmadı. Şimdi topik coşuyo kıskandım. nankörsünüz işte

ben geldim renk getirdim topiğe :p

arkadaşlar bu arada 600f e yakışacak bi mont arayışındayım.:)
malum benim motor kırmızı-siyah. şimdi ne renk bi mont alsam acaba ? kırmızılı bişey mi yoksa siyah mı ???
bi de deri düşünüyorum koruma faktörü yüksek olsun diye ama yazın yolda ve şehir içinde sauna etkisi yaşar mıyım ? kararsız kaldım ve bu haftasonu Ankaradan alıcam artık bişey. renk olarak ve deri-tekstil ne tavsiye edersiniz ?
file montlar güzel ama Allah göstermesin düşer şaşarsak zayıf kalır diye korkuyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Ben bu soruyu yanlış başlıkta sormuşum cevaplar taraflı taraflı kokuyo :)
Şaka bi yana tesekkur ederim. 600f in sport lar arasında en rahat oldugunu biliyorum ama en rahat sport ne kadar rahat? Bu aleti cok seviyorum ama istemiyorum ki gun icinde saga sola gittikten sonra eve sırt ve kol agrılarıyla doneyim yorgun argın... Yani bu ilk etapta kesin olacak ama sonra aşacakmıyım yorulmayı yoksa motorun bu kaprisine boyun mu eyecegim ne olacak?

muzaffer1968

Benzin de sorun degil bana performans da. Takıldıgım nokta 600f e binip duygusal patlamalar mı yaşıycam, er6f e binip pjama terlik rahatlıgı mı yaşıycam istanbul trafiginde... yani ikisinin arasında rahatlık farkı mı daha buyuk yoksa lezzet farkı mı?

Şöyle söyleyebilirim, dün arkamda eşimle birlikte hiç durmadan 1 saatlik virajlı bir yola (Şile) gittim. Giderken sorun yaşamadım; dönüşte havanın da biraz serinlemesiyle, motordan indiğimde belimde ve kalçamın alt taraflarında biraz ağrı vardı. 5 dk sonra birşey kalmadı. Sadece uzun süreli kullanımlarda biraz ağrın olabilir belki ama, gün içinde sağa sola gitmekle sırt ve kol ağrılarıyla eve döneceğin kadar rahatsız bir nakina değil. Bence aşabileceğin bir yorulma olur. Ben oyumu lezzet farkından yana kullanıyorum. :)

Arkadaşlar çizik olan alternatör kapağını boyattım. nasıl olmuş sizce? Fırın da 180 dereceye yakın bir ısıda boyandı inşallah boya kendini ilerliyen günlerde bırakmaz.

Görüntü gayet güzel, sanmıyorum bırakacağını. Ne kadara mal oldu sana bu işlem?

600 f de ara sıra kafa sallattığım oluyor. sizdede bu oluyormu. ben biraz akresif kullanıyorum. 11 bin devirden sonra vites atıyorum. direksiyon amatüsörü takmak aklıma gelmiyor degil.


Aynen, bende de oluyor çok devirli kullandığım zaman.
Aslında gidon amortisörü olması çok daha güvenli kesinlikle.

merhaba arkadaşlar görüşmeyeli nasılsınız beni soorarsanız keyfime dyecek yok
4 mayıs günü ailemize şirinmi şirin tatlımı tatlı bi misafirimiz geldi
ne demişler erkek adamın erkek damadı olurmuş bizde bakacaz bakalım erkek gibi bi damat bulabilecekmi bizim kız

bi kızımız oldu

şimdi aklıma takılan da şu oldu acaba babası gibi motoru severmi yoksa annesi gibi korkarmı motordan

gerçi doğumdan önce biraz idman yaptırdık annesiyle ama fikirleri değişirmi bilemicem şu anda


saygılar sevgiler ve hürmetlerle


Süper haber. Allah bağışlasın, analı babalı büyütsün, hayırlı evlat olsun inşallah. :)

Allah analı, babalı büyütsün. Bahtıda kendide Güzelmi , güzel olsun inşallah. Benim kıızm 4 yaşına girecek inanır mısın tam bir motor sevdalısı :) parmak motor aldım daha kutudan çıktığı gibi üzerinde atladı :) ne direksiyon ayarı yaptırdı nede granaj larını monte edebildim :queen: Anneside motoun iki metre yakınına bile gelmiyor :)


Çok tatlı maşallah yaa, helal olsun bu yaşta motor sevdasını aşılamışsın kızına, motoru da yakıyor ama:)

Agırlıklı olarak sehir icinde olacagım evet hatta yolun %70 i acıbadem kadıkoy bostancı arasında donecek. Ama yuk tasımak konusunda yanıldınız topcaselik bi durumum yok. Ne oluyo tam cozemiyorum ama dogma buyuma racing ciyim diyen bunyem git gide hantallaşıyo er6 nın abs si oturma rahatlıgı falan aklımı celiyo iyiden iyiye.

Bu bahsettigim yol ve trafik tipinde bu makineleri suren yok mu bana bi ışık tutsalar bi pişmanlık yaşıyolar mı yoksa iyi ki o yolları cbr ile mi yapıyolar?

Hocam yaşlandırma ruhunu:queen:
Bu arada evet, bu bahsettiğin yol ve trafik tipinde kullanan var bu makinaları.:) benim ev Bostancı tarafında ve genelde hep belirttiğin Kadıköy-Maltepe güzergahında kullanıyorum motorumu, ara sıra da Maslak tarafına işyerime gidip geliyorum. Pişmanlık yok, iyiki cbr var:cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst