Mondial Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2007
Mesajlar
3
merhaba,
ben 2007den beri zen kullanıyorum.ilk bu siteye üye olduğumda 1.60 boyla nası kullanıcam die sormuşum :D:D (bkz 250. sf) şimdi artık ustası oldum motorumun.karakaçanımla 3600 km yaptık.çok seviyorum karakaçanımı :D:D
tekrardan bi merhaba diyeyim dedim..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
merhaba,
ben 2007den beri zen kullanıyorum.ilk bu siteye üye olduğumda 1.60 boyla nası kullanıcam die sormuşum :D:D (bkz 250. sf) şimdi artık ustası oldum motorumun.karakaçanımla 3600 km yaptık.çok seviyorum karakaçanımı :D:D
tekrardan bi merhaba diyeyim dedim..

forum rüyana qirmiş sanırım qece yarısı 3 te atmışsın mesajı helal walla... :) aktif olman dileğiyle...3 mesaj yetersiz...

bu arada nedir bu 3 muhabbeti...tesadüf sanırım... (:)
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar
6 aydır hayalini kurduğum kırmızı mondial 125 ZN'ye geçen gün kavuştum. Bu motor çok güzel bir görüntüsü var gerçekten.
Uzun zamandır forumdaki bu başlığı takip ediyordum Emeği geçen herkese eline gözüne sağlık diyeyim, çünkü bunca sayfada çokça emek var. Bizim gibi bir heyecanla bu işe yeni girişenler içinse okuyup öğrenilecek birçok şey.
Benim şimdiden bir iki sorum olacak. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Ben motorla haftada 3-4 gün köprüyü geçmeyi (okulum orada) ve ayda bir Ağva-Kıyıköy uzaklığındaki yerlere gitmeyi düşünüyorum. Yani ayda şöyle 1000 km. gibi bir yol yaparım herhalde. Bu iki konuda da motor beni zorlar mı, tabii ki motora iyi bakacağımı düşünürsek.
Herkese selamlar.
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Bence bu motor seni köprüde çileye sokar köprü kullanan arkadaşlar da bir cevap versin anlarsın zaten motor hafif körüde iyice savurur. Ayda 1000km yapar yapmasına bakımlarını aksatma motora iyi bak 2000yap.;)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
Merhaba arkadaşlar
6 aydır hayalini kurduğum kırmızı mondial 125 ZN'ye geçen gün kavuştum. Bu motor çok güzel bir görüntüsü var gerçekten.
Uzun zamandır forumdaki bu başlığı takip ediyordum Emeği geçen herkese eline gözüne sağlık diyeyim, çünkü bunca sayfada çokça emek var. Bizim gibi bir heyecanla bu işe yeni girişenler içinse okuyup öğrenilecek birçok şey.
Benim şimdiden bir iki sorum olacak. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Ben motorla haftada 3-4 gün köprüyü geçmeyi (okulum orada) ve ayda bir Ağva-Kıyıköy uzaklığındaki yerlere gitmeyi düşünüyorum. Yani ayda şöyle 1000 km. gibi bir yol yaparım herhalde. Bu iki konuda da motor beni zorlar mı, tabii ki motora iyi bakacağımı düşünürsek.
Herkese selamlar.

Selam Arkadaşım,

Öncelikle ZN CLUB' a hoşqeldin...Umarım kısa zamanda qörüşür tanışırız hep beraber...Yoğun rüzqarlı qünlerde bile 4-5 kez köprüden geçmişliğim war...Sanıldığı kdr seni etkilemez ki yaz mewsiminde hiç etkilemez...Gönül rahatlığıyla qeçebilirsin...Ayda 1000 km. diye kendini şartlama çünkü yaz mewsiminde günde 200-300 km. yaptığımı biliyorum...İlk aldığım haftalarda... :cherry: Dolayısıyla motora doyamayıp heryere motorla qidecexin... :)

Msn adresini P.M. ile bana yolla buluşma yapıcam bu cumartesi...


ZN CLUB ÜYELERİ DİKKATİNE,

" 2009 - YAZA MERHABA KAHWALTISI "

02.05.2009 Cumartesi qünü saat 10:00' da Bağdat Caddesi' nde bir cafede 5-TL' ye herşey dahil kahwaltı organize ediyorum...Katılacak arkadaşlar P.M.' den msnlerini yollasınlar...


.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
Merhaba arkadaşlar
6 aydır hayalini kurduğum kırmızı mondial 125 ZN'ye geçen gün kavuştum. Bu motor çok güzel bir görüntüsü var gerçekten.
Uzun zamandır forumdaki bu başlığı takip ediyordum Emeği geçen herkese eline gözüne sağlık diyeyim, çünkü bunca sayfada çokça emek var. Bizim gibi bir heyecanla bu işe yeni girişenler içinse okuyup öğrenilecek birçok şey.
Benim şimdiden bir iki sorum olacak. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Ben motorla haftada 3-4 gün köprüyü geçmeyi (okulum orada) ve ayda bir Ağva-Kıyıköy uzaklığındaki yerlere gitmeyi düşünüyorum. Yani ayda şöyle 1000 km. gibi bir yol yaparım herhalde. Bu iki konuda da motor beni zorlar mı, tabii ki motora iyi bakacağımı düşünürsek.
Herkese selamlar.

bende 150 zat var arkadasım.hergun kopruyu kullanıyorum.cok fazla ruzgar (siddetli poyraz yada fırtına olmadıgı surece)bir problem olmuyor.1-2 arkadasımdada senın motorundan var onlarda rahatlıkla gecıyorlar.Kafana takma.Ayrıca ruzgarın fazla oldugu gunlerde arabalı vapuru kullanırsın.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
7
Arkadaşlar benim bir sorum olacak cevaplarsanız sevinirim,

4 temmuzda ehliyet sınavına giriyorum,

Pratik sınavına vitesli motorla girme zorunluluğu çıktı diye birşey duydum acaba doğrumu?

Bilgisi olanlar yardımcı olabilirse sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
4
arkadaşlar ben asya 125 t ile mondial 125 zn arasında kaldım sizce hangisini almalıyım.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
arkadaşlar ben asya 125 t ile mondial 125 zn arasında kaldım sizce hangisini almalıyım.

ikiside aynı...burada renk tercihin dewreye qirerse kolayca sonuca ulaşabilirsin...:cat:





@ ALL


Selam arkadaşlar,

MONDIAL 125 ZN yada ASYA MOTOR AS 125T kullanıcıları ile diğer MT' deki arkadaşları biraraya getirmek istiyorum..." YAZA MERHABA " adlı bu buluşma önceki tekel buluşmalarımızdan biraz farklı olacak...Nasıl mı ?

Bu kere, biz ZN' cilerin yanısıra forumda yer alan CADDEBOSTAN MT' ciler, 125-400 cc. scooter/maxi scooter' cılar, 600 ve üzeri cc' li motor kullanıcılarını da aramızda görmek istiyoruz...


ZAMAN : 03 MAYIS 2009 - PAZAR , Saat 10:00 - 12:00 ( Yarın )
MEKÂN : MANGIAMO Rest. & Cafe ( Bağdat Caddesi Boyner Hizasındaki VODAFONE Altı, LAST STOP Bitişiği )

ÜCRET : 5-TL...


* Motorları ERENKÖY - Starbucks' ın Önüne Park Edeceğiz.
* Bay yada Bayan, Yanınızda Arkadaş Getirebilirsiniz.

* KONU DIŞI MESAJLAR ATMAYALIM...!!!



KATILIMCI LİSTESİ

34_AK_027
RoLa
AYBERK
kemalcolak34
svd
okan_style
alperiz ( belki )
yalnızkurt ( belki )
?
?
?
?
?
?



.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
İşte Güzel Pazar Kahwaltısı' ndan Kareler...Gelen Herkese Teşekkürler...Belki Haftaya Tekrarlarız... :)




91b9f1c54921fe4c0b58b5e0d33029a0_web.jpg


6347d04f9b42cff6c141d6b1431ee00f_web.jpg


fc547748ffbe100bc3952628aba074ab_web.jpg


e4c8644fea4b2469497460dfcd75f894_web.jpg


c17cef4f0eed45c1938bb40010533142_web.jpg


1aef265c1ccd24d33137540ab5864b2d_web.jpg


ae198ddd6154bafc8dd6cd865fad1071_web.jpg


70a7b66f4926c3ce3e48ca0b3ffe5cd7_web.jpg


9a9111944862bb0e2cf9cca3583f8028_web.jpg


3e7bbc71fbb49162b350d3e4cc34a4e6_web.jpg


2528afe91be4989802dea64a9a08d075_web.jpg


40c663bbe594df9b7d72476a0aa0080d_web.jpg


e51d9b766937e79e7b1a270005010172_web.jpg
 
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
107
site mite yalan oldu diyorsun üzüldüm yavv ama arkadaşlığınız sürüyordur umarım istanbul a gelirsem uğruycam dediğim gibi antalya ya toplu sürüş yapacak olursanız beklerim :):):):)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Topik duruyo zati :) hatta 3.dalya oldu, ama www.zenscooclub.com vardı , darkform çok emek dökmüştü eline emeğine sağlık çok güzel siteydi. Ama destek olmayınca yaşayamıyo bazı şeyler. Neyse sağlık ola. Dostluğumuz baki Nacicim 20 sene sonra "abi ben geldim" de gene sana kapım açık, çok süper insanlar tanıdım bu site sayesinde . Sevgiler.
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
102
Eski Zen'cilerden Kimler Kaldı Ya.?
(başlıktan başlığa sıçrıyorum Allah sonumu hayır etsin.)
2006'daki organizasyonlara bakıyorum da bayağı hoş aktiviteler olmuş.
liste yapsak şimdi kimlerde zen var kaç kişi çıkar acaba ?
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
7
Selam Arkadaşlar,

Pratik sınavına vitesli motorla girme zorunluluğu çıktı diye birşey duydum acaba doğrumu?

bilgisi olan varsa yazsın lütfen.
teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst