merhaba,
ben 2007den beri zen kullanıyorum.ilk bu siteye üye olduğumda 1.60 boyla nası kullanıcam die sormuşum(bkz 250. sf) şimdi artık ustası oldum motorumun.karakaçanımla 3600 km yaptık.çok seviyorum karakaçanımı
tekrardan bi merhaba diyeyim dedim..
Merhaba arkadaşlar
6 aydır hayalini kurduğum kırmızı mondial 125 ZN'ye geçen gün kavuştum. Bu motor çok güzel bir görüntüsü var gerçekten.
Uzun zamandır forumdaki bu başlığı takip ediyordum Emeği geçen herkese eline gözüne sağlık diyeyim, çünkü bunca sayfada çokça emek var. Bizim gibi bir heyecanla bu işe yeni girişenler içinse okuyup öğrenilecek birçok şey.
Benim şimdiden bir iki sorum olacak. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Ben motorla haftada 3-4 gün köprüyü geçmeyi (okulum orada) ve ayda bir Ağva-Kıyıköy uzaklığındaki yerlere gitmeyi düşünüyorum. Yani ayda şöyle 1000 km. gibi bir yol yaparım herhalde. Bu iki konuda da motor beni zorlar mı, tabii ki motora iyi bakacağımı düşünürsek.
Herkese selamlar.
Merhaba arkadaşlar
6 aydır hayalini kurduğum kırmızı mondial 125 ZN'ye geçen gün kavuştum. Bu motor çok güzel bir görüntüsü var gerçekten.
Uzun zamandır forumdaki bu başlığı takip ediyordum Emeği geçen herkese eline gözüne sağlık diyeyim, çünkü bunca sayfada çokça emek var. Bizim gibi bir heyecanla bu işe yeni girişenler içinse okuyup öğrenilecek birçok şey.
Benim şimdiden bir iki sorum olacak. cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Ben motorla haftada 3-4 gün köprüyü geçmeyi (okulum orada) ve ayda bir Ağva-Kıyıköy uzaklığındaki yerlere gitmeyi düşünüyorum. Yani ayda şöyle 1000 km. gibi bir yol yaparım herhalde. Bu iki konuda da motor beni zorlar mı, tabii ki motora iyi bakacağımı düşünürsek.
Herkese selamlar.
kahvaltınız ballı olsun, ben gelemıyorum calısmak zorundayım.
arkadaşlar ben asya 125 t ile mondial 125 zn arasında kaldım sizce hangisini almalıyım.
cenciler nerede katılan yoktu sanırım aktan baska