Geçte olsa yeni motorum.. (CBR R100.. R1 ile karıştırılmasın)

Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Meraba arkadaşlar, geçte olsa yeni motorumu aldım..uzun zamandır da yokum sitede zaten işlerden dolayı..

Diyeceksinizki neden çin aldın? aldım işte:)bütçem buna yetti.. bi süre idare eder beni..

Ehliyetede yazıldım falan alıcam az kaldı.hem b hem a2:cat: Kask ta ls2 düşünüyorum bu pazar inş.

Çok konuşmayayım hastaneye gidicem birazdan.dün akşam ayağımı sakatladım..motorada binemiycem bi kaç gün.:pr: (top yaparken oldu malesef)

gelelim resimlere ( CBR 100 ÜM:queen:)















Şimdilik bu kadar.. yorumları esirgemeyin.. özellikle çin düşmanlarından..
 
Katılım
20 Nis 2008
Mesajlar
319
R1 in aman R100 ün demek istedim hayırlı olsun. Çini Japonu yok bu işin açsan ne bulduysan onu yiyiceksin. Sırf bakla börek yiyebilmek için aç durmanın alemi yok. Bazan sadece ekmekte karın doyurur. :cat:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
hayırlı uğurlu olsun
mavi ikinci elde ucuza gidiyor ama güzel renk
ilk başta sinyallerin kırılır onları değiştir farklı sinyalle kırıldığında
arka freni iyi ayarlat çok sıkı olursa artçı bindiğinde fren sürtmeye başlıyor
çok gevşek yaparsan da kazaya davetiye oluyor
bu moto ile 3 kişi denize gitmek bir başka :queen:

1 kaç ay sonra bana mesaj at motorunun hızlı gitmesi için taktik vereyim:p
 
Katılım
17 Nis 2009
Mesajlar
35
Hayırlı olsun,kazasız belasız binmek nasip olsun :) korumasız da binme tabii :p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun. bu makineyi alıp da pişman oılan görmedim. önemli olan beklentilerini karşılaması. dikkatli kullan ama senin b+a2 alman 6 ayı bulur. sabretmeliydin bence...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
cup motor hangi marka ve model olursa olsun kullanışlıdır hayırlı olsun..
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Hayırlı Olsun Kazasız Belasız Sana Tavsıyem Gosterge Uzerındekı Jıletını Hemen Sok Yoksa Gunesten Genlesım Pılastık Cama Yapısıo Ve Mahfedıo Gosterge Camını.........dun Bı Motorda Gordum
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güle güle kullanmanı temenni ederim.
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
hayırlı olsun.
benim bir ay önce sattıgım motorun mavisi :)
3600 km kullandım ilk sahibiydim.
hiç bir arıza sorun vs çıkartmadı...
fakat beni sonraları tatmin etmedi hız ve çekiş olrak.
sende biraz kullandıktan sonra sıkılıcaksın buna emin ol..
kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Hayırlı olsun. Kazasız belasız uzun uzun kullanmak nasip olur inşallah :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kardeş Maşşallah herşeyiyle herkezin motoru kendine HayaLbusa=) 2 teker gerisi farketmes ;)
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
güzel motor almıssın onun tekerlerine beyaz yanak atsana daha bi şirin olur allah kaza bela vermeden nice kilometreler göstersin.
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
mondialin en sağlam modellerinden birisi vergiside yok ve çok az yakıyor güle güle kullan pişman olmazsın ama jelatinlerini hemen sök söyleneler doğru yapışıyor sıcakta kalırsa hele iyice yapışıyor.
ha bu arada rodajını düzgün yaparsan çok daha verimli olur..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst