Geçte olsa yeni motorum.. (CBR R100.. R1 ile karıştırılmasın)

Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Yorumda bulunan herkese çok teşekkür ederim. jilatini birazdan sökücem.motor garajda ve güneş görmeyen yerde duruyo. ama yinede sökeyim ben..

korumaları en kısa zamanda amayı düşünüorm zaten..

motorun ilk geldiği gün bi bindim 38 km yol gezmişim (trafiğin çok çok az oldugu yerlerde)

Bide benzin hiç eksilmio neden acaba. bi sorun olma ihtimali yokturda bana garip geldi.. azda olsa eksilmesi lazım..

Şuanda 45 km deyim.. rodajını çok güzel yapıorum..uygun vites uygun devir..

racer alıcaktım son anda karar değiştirip bunu aldım.. iyide yapmışım..söylediğiniz kadarıyla.. herkese kazasız belasız sürüşler..

almasaydın keşke diyenin olmamasıda beni mutlu etti şu ana kadar açıkcası:)
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
expolision99 sağolasın..

efsane98 1 inş sende alırsın en kısa sürede.. bi sorum olucak. benzin olarak ney kullanmalıyım 95 98 oktan shell yada opet yada po misal..
bide 250 km de bir yağ değiştirmek istiyorum 1000 km ye kadar. zararı olurmu acaba bide hangi yağı kullanayımm..
şimdiden sağolun.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Motosikletin hayırlı olsun kardeşim en ekonomik motosikleti almışsın.:cat:

Kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217



buda bizim kamyonumuz.. nie koyduguma gelince: motorculara saygılı bir kamyondur da ondan..babam sağolsun motorculara saygısı vardır yanii..

fotoyuda edremitten gelirken çekmiştim..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
expolision99 sağolasın..

efsane98 1 inş sende alırsın en kısa sürede.. bi sorum olucak. benzin olarak ney kullanmalıyım 95 98 oktan shell yada opet yada po misal..
bide 250 km de bir yağ değiştirmek istiyorum 1000 km ye kadar. zararı olurmu acaba bide hangi yağı kullanayımm..
şimdiden sağolun.

yağ olarak 10-40 4t castrol marka kullanabilirsin
benzini opet yada po dan almanın bir önemi yok hangisi daha güvenliyse benzini kaliteliyse ordan almaya bak oktan olarakta 95 kullanırsan daha iyi olur
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.:cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kazasız keyifle kullan,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst