- Katılım
- 6 May 2008
- Mesajlar
- 217
- Konu Yazar
- #1
Meraba arkadaşlar, geçte olsa yeni motorumu aldım..uzun zamandır da yokum sitede zaten işlerden dolayı..
Diyeceksinizki neden çin aldın? aldım işte
bütçem buna yetti.. bi süre idare eder beni..
Ehliyetede yazıldım falan alıcam az kaldı.hem b hem a2:cat: Kask ta ls2 düşünüyorum bu pazar inş.
Çok konuşmayayım hastaneye gidicem birazdan.dün akşam ayağımı sakatladım..motorada binemiycem bi kaç gün.
r: (top yaparken oldu malesef)
gelelim resimlere ( CBR 100 ÜM:queen





Şimdilik bu kadar.. yorumları esirgemeyin.. özellikle çin düşmanlarından..
Diyeceksinizki neden çin aldın? aldım işte
Ehliyetede yazıldım falan alıcam az kaldı.hem b hem a2:cat: Kask ta ls2 düşünüyorum bu pazar inş.
Çok konuşmayayım hastaneye gidicem birazdan.dün akşam ayağımı sakatladım..motorada binemiycem bi kaç gün.
gelelim resimlere ( CBR 100 ÜM:queen





Şimdilik bu kadar.. yorumları esirgemeyin.. özellikle çin düşmanlarından..