Durumları ayarlarsak güzel olur, bana gezi olsun zaten:queen:
evet abi cuma akşamı konuşuruz. havada güzel.
selam motorlara karşı bir sempatim var ve bu gerçege çevirmek istiyorum bunun içinde 4000 tl gibi bir bütce ayırdım ve motor konusunda acemiyim şimdi acemi biri olarak bana maxsi motorlardan hangisini önerirsini ve ikinci el düşünüyorum nexus 250 ve burmang 400 ler ilgimi çekiyor yalnız bu paraya fazla km yapmışlar var bir motorum ömrü nedir her yönden şimdi heves vardedik alınca arızalardan dolayı motordan sogumak istemiyorum cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum
Tüketim farkını bilmiyorum ama 2-3lt olamaz ancak dediğiniz gibi 0.5 lt kadar olması lazım. Xmax larda bile karbüratör ve enjeksiyonlusu arasında bildiğim kadarıyla yarım litre kadar farkediyormuş.
Bugün ilk defa yeni kasa bir Burgman gördüm. Dikkatimi çekti Burgman çıktığından beri herhalde tek değişmeyen şey şu dikiz aynaları. 2002-2004-2007 hep aynı. Ama hakkını vermek lazım, bence en iyi görüşü olan ayna şu ana kadar bindiğim motorlarda...
Sizi saticilar...
Ulen pazar gunu bolu goynuge gidiyoruz .nerde cikti simdi cinarcik...
kardeşim kusura bakma kmyco veya burgmanın yoksa gruba almıyoruz:queen:
ne burgmanı be yasasın silwer wing:cherry:
ne burgmanı be yasasın silwer wing:cherry:
Sizi saticilar...
Ulen pazar gunu bolu goynuge gidiyoruz .nerde cikti simdi cinarcik...
Nomarka nickli dostum gerçekten açıklamaların için çok teşekkür ediyorum..İnşaallah 24 nisanda çanakkale'ye gitmeyi planlıyoruz.Eğer Balıkesir tarafından gelirsek size uğryıp yüzyüze görüşmeyi düşünüyoruz .Sevgi ve saygılarımla..
Dostlar topiği okuduktan sonra anladım ki bu araç gerçekten mersedes arabası gibi kalite rahatlık konfor ve sağlamlık pahalı yedek parça..İşte alırken çok dikkatli olmak lazım.eğer çok yıpranmış bir araç rastlarsa alanın vay haline..
son olarak diyorum Burgman ve diğerleri ...Burgman varken o alınır yoksa başkalarına bakılır..Umarım tez zamanda bana da nasip olur.GS 500 cüler bana kırılmasın ama GS den vaz geçtim..Hem Bursa sporluya GS ters oluyor..
sevgi ve saygılarımla
arkadaşlar selam.yarın sabah gelecekmisiniz sizde çınarcık istikametine?
Emre biz min 2 kişi gelicez, benim adım Tarık, Vedatarpacı gelicek.
Savas53 te gelir o bizi hiç yalnız bırakmadı
Tahminim creativex te gelir. Gerçek adı: Gizemli adam:mrgreen:










emrecim şelale resimlerini herkese kopyalama sakın. ileride başıma dert açsın istemem![]()