Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Selam,
bende aldım bir burgman...
2004 model AN400..
Zevkli sürüşler arkadaşlar...

selam hayırlı olsun.izniğe gelirsek sende gelirsin yalovaya mesela ortak biyerde buluşuruz...

nee su sıcakmı nezaman gidiyoruz gidelim gidelim bu arada benim olduğum yerde virajdan hızdan bahsetmeyin kardeşimmm:mrgreen:

savaş sen harbiden nasıl geldin o dağ yollarına race makinayla valla helal olsun:)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
İznik benim defalarca gezdiğim bir yer,
Sizin hatrınıza gezmek için gelir, buluşmaya katılırım, İznik in içinde İmren köftede yemek yenebilir, yada yalova yolu çıkışında Orhangazi içinde balık çarşısında balık ızgara yenebilir.. :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
ooo bir silver li daha gelmiş...
yenı motor alan arkadaşımıza da hayırlı olsun...

bu burgmancılardan sıkıldım artık....:cherry::queen:
gel silverlı gel...
:bounce:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin..

Suzuki,kymco yada honda markalar önemli değil gönüller bir olsun be Serhatim:cat::wiinkk::wiinkk:

Kısmetse 2 mayıs cumartesi günü sabahtan buluşup iznik gölü yapalım bursadan katılacak arkadaşlada biryer kararlaştırır buluşuruz..
Geçen haftaki gibi güzel bir gezi yaparız inşallah..
Detayları ilerleyen günlerde burda kararlaştırırız..

Not: Emree ben fotocuyum diyip sıyrılmak yok:queen:
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
beyler erikli fotolarını cd ye çektip bugün vedat a bırakıcam bilginiz olsun.elimde iki cd vardı ikisinide bırakıcam video ve fotoları kaydettim.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
İznik benim defalarca gezdiğim bir yer,
Sizin hatrınıza gezmek için gelir, buluşmaya katılırım, İznik in içinde İmren köftede yemek yenebilir, yada yalova yolu çıkışında Orhangazi içinde balık çarşısında balık ızgara yenebilir.. :)



valla köfte de olur balıkta. 2 mayıs cumartesini işaretliyorum arkadaşlar. sizde işaretleyin sonra pişman olmayın.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Biz kar suyuna girmişiz heç bişey olmaz dimi vedat:queen:

Yalnız mayo getirmeyin beyaz slip yaparız yine:queen::queen:

Mayo racona ters:mrgreen:

2 mayıs işaretledim...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Biz kar suyuna girmişiz heç bişey olmaz dimi vedat:queen:

Yalnız mayo getirmeyin beyaz slip yaparız yine:queen::queen:

Mayo racona ters:mrgreen:

2 mayıs işaretledim...

sana ne dedim orada?

- 20 sene sonra bu geziyi hatırlamayız. ama donlarla buz gibi karsuyuna girince hadi unut bakayım.

diğer arkadaşlar bile 20 sene sonra bir yerde karşılaşırsak,
-aa donlarıyla şelaleye giren adamlar diyecekler.

birde işin serhat boyutu var. bizde serhati görünce ne diyeceğiz?

- aaa canım topitop çekti :mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Cumartesi ben çalışıyor olabileceğimden, söz vermiş olmamyayım arkadaşlar...
Görüşmek ümidiyle iyi eğlenceler...
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Arkadaşlar yarın cuma, geleneksel cuma akşamı kahve (starbucks çiftehavuzlar)toplantımızı yapıcaz..
Saat 8-8:30 arası kahvede buluşur pişpirik atarız, tespihi olmayan gelmesin:p

Vedattt ucuza puro al
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
valla köfte de olur balıkta. 2 mayıs cumartesini işaretliyorum arkadaşlar. sizde işaretleyin sonra pişman olmayın.

Arkadaşlar,

Bu gezileri neden Cumartesi yapıyorsunuz. Pazar günü anneniz izin mi vermiyor? Cumartesi çalışanlar var. İznik olayını da Pazar yapsanız olmaz mı acaba?
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Arkadaşlar,

Bu gezileri neden Cumartesi yapıyorsunuz. Pazar günü anneniz izin mi vermiyor? Cumartesi çalışanlar var. İznik olayını da Pazar yapsanız olmaz mı acaba?

ertesi gün iş olduğu için insan yoruluyor.c.tesi gidildiğinde pazar dinleniyor,ailesiyle eşiyle çocuğuyla geçiriyor pazar gününü diye düşünüyorum.sen bekarsın sanırım:)yoksa annenin yerini eşin aldığını bilirdin:)
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
ertesi gün iş olduğu için insan yoruluyor.c.tesi gidildiğinde pazar dinleniyor,ailesiyle eşiyle çocuğuyla geçiriyor pazar gününü diye düşünüyorum.sen bekarsın sanırım:)yoksa annenin yerini eşin aldığını bilirdin:)

Haha :)

Ben de evliyim ama eşim de benimle birlikte motora biniyor. Kızım ise pek meraklı değil. Bu akşam sizin Starbucks toplantısına gelmeye çalışacağım. Orada tanışırız.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
ertesi gün iş olduğu için insan yoruluyor.c.tesi gidildiğinde pazar dinleniyor,ailesiyle eşiyle çocuğuyla geçiriyor pazar gününü diye düşünüyorum.sen bekarsın sanırım:)yoksa annenin yerini eşin aldığını bilirdin:)


valla emre aynen öyle. :cat:akşam görüşürüz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst