- Katılım
- 25 Eyl 2008
- Mesajlar
- 246
Selam,
bende aldım bir burgman...
2004 model AN400..
Zevkli sürüşler arkadaşlar...
selam hayırlı olsun.izniğe gelirsek sende gelirsin yalovaya mesela ortak biyerde buluşuruz...
nee su sıcakmı nezaman gidiyoruz gidelim gidelim bu arada benim olduğum yerde virajdan hızdan bahsetmeyin kardeşimmm:mrgreen:
savaş sen harbiden nasıl geldin o dağ yollarına race makinayla valla helal olsun
Son düzenleme: