Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Yaa 1-2 tane kırmızı noktalı resim vardı onları sildik:queen:

Arap kadri gibi çıkmışsın resimlerde vedat, bir yumurta topuklu ayakkabılar eksik:p

Aman diyorum emre, nü resimlerden olmasın:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
boya kodu bulamadım ,sag sol alt grenaj boyatmak icin..ama iyi bir boyacıya goturdum,motosiklet boyasının arabadan farklı oldugunu,degisik kimyasallar kullanıldıgını ve fiyatının da daha yuksek oldugunu soyledi..iki parca 100 tl dedi,tamam dedim,aynı rengi yaptıracakmıs,koda gerek yok dedi..insallah dogrudur..sonucu yazarım..
izmir de tur duzenleyen yok mu,burgman illa istanbulda mı olmalı arkadaslar..
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
dunlop runscoot kullanan var mı arkadaslar burgmanında..
yoksa michelin pilot mı olmalı lastikler..
servis runscoot cok iyi dedi..dogru mudur,fikri olan var mı..?
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
dunlop runscoot kullanan var mı arkadaslar burgmanında..
yoksa michelin pilot mı olmalı lastikler..
servis runscoot cok iyi dedi..dogru mudur,fikri olan var mı..?

sana bir tiyo veriyim.
yol tutuşu iyi olan lastik yumuşak kaplamalı olandır, pahalıdır ve çabuk deforme olandır. (özelliği çabuk ısınarak yumuşak kaplaması ile yolu en iyi şekilde tutmasıdır)
kaplaması sert olan lastik ise diğerine nazaran daha ucuzdur, ve uzun ömürlüdür.

karar senin, lastiğe bakmaya gittiğinde iki ayrı marka lastiği iste adamdan. çaktırmadan lastiğin üstünü tırnakla, dediğim farkı anlıcaksın. :cat:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
ben genelde michelin kullanıyorum.
burgman da michelın pilot sport sc...


ya sen nerede kullanıyorsun michelin i el arabasında mı? burgman mı var sende pis silver cı:p

ve en son hatırladığımdada 650 burgmanına pilot sport almamıştın. kimi yiyosun sen çakaal:mrgreen:

ama şunu diyebilirsin arkadaşım vedat 3ncü takım pilot sportunu aldı çok memnunmuş falan filan:)
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
beyler yeni gezilerimizi ne zaman nerelere yapalım? mesela şile istikametine giderken eski şile yolundan ömerli baraj kenarına inen çok eski bi köy yolu vardır harika biyer.yorucu olmayan bi yer ne dersiniz? yada iznik gölü etrafı mesela
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
ya sen nerede kullanıyorsun michelin i el arabasında mı? burgman mı var sende pis silver cı:p

ve en son hatırladığımdada 650 burgmanına pilot sport almamıştın. kimi yiyosun sen çakaal:mrgreen:

ama şunu diyebilirsin arkadaşım vedat 3ncü takım pilot sportunu aldı çok memnunmuş falan filan:)

birincisi burgman dandik motor:)
ikincisi650 burgmanın on tekerıne gold dtandart arka tekerine michelın pilot sport sc tajmıstım.burgman k7 yede pılot sport takmıstım..:bounce:

ücüncüsü hepinize michelini önerem benim canım..
Abi motora laztik alacağım ne olayım engin bilginden beni yararlandır diye peşimden dolandığın günleri unutma.....:cherry:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
599
Pilot sport SC'yi tek geçerim. Merak eden varsa virajda yanıma gelsin :mrgreen:
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
beyler yeni gezilerimizi ne zaman nerelere yapalım? mesela şile istikametine giderken eski şile yolundan ömerli baraj kenarına inen çok eski bi köy yolu vardır harika biyer.yorucu olmayan bi yer ne dersiniz? yada iznik gölü etrafı mesela

Bu haftasonunu atlayalım, sonraki h.sonu iznik gölü yapalım ne dersiniz?


Pilot sport SC'yi tek geçerim. Merak eden varsa virajda yanıma gelsin :mrgreen:

Bende pilot kullanıyorum viraja yatmış ister gsxf olsun ister silver olsun burgmanımla üzerlerinden atlıyorum :queen:
Sakız gibi yapışır maşallah:cat:
Yumuşak hamur olduğundan ömrü daha kısa o ayrı
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
Bu haftasonunu atlayalım, sonraki h.sonu iznik gölü yapalım ne dersiniz?




Bende pilot kullanıyorum viraja yatmış ister gsxf olsun ister silver olsun burgmanımla üzerlerinden atlıyorum :queen:
Sakız gibi yapışır maşallah:cat:
Yumuşak hamur olduğundan ömrü daha kısa o ayrı

hahahhahahah gülerim ben buna daha hafta sonu girdigimiz 3 virajın 2 sınde yaklasamadın bile bana. 1inde ben cizgimi kaybettiğimden gectin.Oda lastik farkı benım ebat kucuk canımmmmmm....:queen:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
160
İyi geceler beyler, İznik tarafına gidecekseniz, Keramet Köyü ve Keramet gölüne mutlaka gidin, doğal sıcak su ile dolu gölde yüzmenin keyfini yaşayabilirsiniz. Kalın sağlıcakla,,,
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
birincisi burgman dandik motor:)
ikincisi650 burgmanın on tekerıne gold dtandart arka tekerine michelın pilot sport sc tajmıstım.burgman k7 yede pılot sport takmıstım..:bounce:

ücüncüsü hepinize michelini önerem benim canım..
Abi motora laztik alacağım ne olayım engin bilginden beni yararlandır diye peşimden dolandığın günleri unutma.....:cherry:



ulen tırrik madem o kadar iyi biliyorsun da
1- ön arka lastik in farklı olmaması gerektiğini bilmiyormusun?

2- sıfır km olarak aldığın defolu k7 nin lastiklerini neden değiştirme ihtiyacı duydun demezler mi adama?

3- michelin lastiği senelerdir kullandığım için hepinize öneren benim.

4- bundan sonra elimi öpmeden sana fikir vermeyeceğim.

5- seni çook seviyorum çömezim benim.

İyi geceler beyler, İznik tarafına gidecekseniz, Keramet Köyü ve Keramet gölüne mutlaka gidin, doğal sıcak su ile dolu gölde yüzmenin keyfini yaşayabilirsiniz. Kalın sağlıcakla,,,

tarık giderken mayolarımızıda alalım.

serhat, bak su sıcakmış sözünü yemek zorunda kalmayacaksın kardeşim.:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
iznik gölü ve etrafı iyi gibi ve rağbet gören biyer.bence ayarlayalım o tarafı bana uyar.

http://imageshack.us/

Tamam mutlaka gidelim, sizde alın mayolarınız yalnız, uzaktan bakmak yok bu sefer:)

hahahhahahah gülerim ben buna daha hafta sonu girdigimiz 3 virajın 2 sınde yaklasamadın bile bana. 1inde ben cizgimi kaybettiğimden gectin.Oda lastik farkı benım ebat kucuk canımmmmmm....:queen:

Ya canım kardeşim ben burgmana taktım yeni lastik ondan bahsettim...
Yohusa bmw ile ellerimi bırakıp geçerim virajda:queen: Hatta geçerken dubaları toplar sana yeni pist yaparım çalışırsın:queen:

ulen tırrik madem o kadar iyi biliyorsun da
1- ön arka lastik in farklı olmaması gerektiğini bilmiyormusun?

2- sıfır km olarak aldığın defolu k7 nin lastiklerini neden değiştirme ihtiyacı duydun demezler mi adama?

3- michelin lastiği senelerdir kullandığım için hepinize öneren benim.

4- bundan sonra elimi öpmeden sana fikir vermeyeceğim.

5- seni çook seviyorum çömezim benim.



tarık giderken mayolarımızıda alalım.

serhat, bak su sıcakmış sözünü yemek zorunda kalmayacaksın kardeşim.:mrgreen:

Alalım vedatcım geçen hafta soğuk su testi yaptık haftaya sıcak suya girelim:cat:
Mayosu olmayan yedek çamaşır getirsin bari:queen::queen:
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
ben görevliyim fotoğrafçıyım makine ıslanır giremem:)çalışıcam siz girerken:)
 
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
69
nee su sıcakmı nezaman gidiyoruz gidelim gidelim bu arada benim olduğum yerde virajdan hızdan bahsetmeyin kardeşimmm:mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Selam,
bende aldım bir burgman...
2004 model AN400..
Zevkli sürüşler arkadaşlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst