dunlop runscoot kullanan var mı arkadaslar burgmanında..
yoksa michelin pilot mı olmalı lastikler..
servis runscoot cok iyi dedi..dogru mudur,fikri olan var mı..?
ben genelde michelin kullanıyorum.
burgman da michelın pilot sport sc...
dunlop runscoot kullanan var mı arkadaslar burgmanında..
yoksa michelin pilot mı olmalı lastikler..
servis runscoot cok iyi dedi..dogru mudur,fikri olan var mı..?
ya sen nerede kullanıyorsun michelin i el arabasında mı? burgman mı var sende pis silver cı
ve en son hatırladığımdada 650 burgmanına pilot sport almamıştın. kimi yiyosun sen çakaal:mrgreen:
ama şunu diyebilirsin arkadaşım vedat 3ncü takım pilot sportunu aldı çok memnunmuş falan filan![]()
beyler yeni gezilerimizi ne zaman nerelere yapalım? mesela şile istikametine giderken eski şile yolundan ömerli baraj kenarına inen çok eski bi köy yolu vardır harika biyer.yorucu olmayan bi yer ne dersiniz? yada iznik gölü etrafı mesela
Pilot sport SC'yi tek geçerim. Merak eden varsa virajda yanıma gelsin :mrgreen:
Bu haftasonunu atlayalım, sonraki h.sonu iznik gölü yapalım ne dersiniz?
Bende pilot kullanıyorum viraja yatmış ister gsxf olsun ister silver olsun burgmanımla üzerlerinden atlıyorum :queen:
Sakız gibi yapışır maşallah:cat:
Yumuşak hamur olduğundan ömrü daha kısa o ayrı
birincisi burgman dandik motor
ikincisi650 burgmanın on tekerıne gold dtandart arka tekerine michelın pilot sport sc tajmıstım.burgman k7 yede pılot sport takmıstım..:bounce:
ücüncüsü hepinize michelini önerem benim canım..
Abi motora laztik alacağım ne olayım engin bilginden beni yararlandır diye peşimden dolandığın günleri unutma.....:cherry:
İyi geceler beyler, İznik tarafına gidecekseniz, Keramet Köyü ve Keramet gölüne mutlaka gidin, doğal sıcak su ile dolu gölde yüzmenin keyfini yaşayabilirsiniz. Kalın sağlıcakla,,,
iznik gölü ve etrafı iyi gibi ve rağbet gören biyer.bence ayarlayalım o tarafı bana uyar.
http://imageshack.us/
hahahhahahah gülerim ben buna daha hafta sonu girdigimiz 3 virajın 2 sınde yaklasamadın bile bana. 1inde ben cizgimi kaybettiğimden gectin.Oda lastik farkı benım ebat kucuk canımmmmmm....:queen:
ulen tırrik madem o kadar iyi biliyorsun da
1- ön arka lastik in farklı olmaması gerektiğini bilmiyormusun?
2- sıfır km olarak aldığın defolu k7 nin lastiklerini neden değiştirme ihtiyacı duydun demezler mi adama?
3- michelin lastiği senelerdir kullandığım için hepinize öneren benim.
4- bundan sonra elimi öpmeden sana fikir vermeyeceğim.
5- seni çook seviyorum çömezim benim.
tarık giderken mayolarımızıda alalım.
serhat, bak su sıcakmış sözünü yemek zorunda kalmayacaksın kardeşim.:mrgreen: