Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
savas motorun hayırlı olsun.
Bu arada ne ulen bu getik onla gelicem bunla gelicem.
ne ayaksınız siz söleyin bakalım.
O zaman bende (A.T.) arabasıyla gelicem var mı itirazı olan.


bakınız AT?
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
37
Selam Arkadaşlar,

Burgman 650 arayan bir arkadaşım var. Satmak isteyeni tanıyanınız var mı?
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
117
merhaba arkadaşlar.
biraz geç haberim oldu aranıza katılamadım bu hafta.
size yine sormak istediğim birşey var.
motorumu bu kez eski motorumu götürdüğüm servise götürdüm ve yağını değiştirdim. 10-40 yerine 15-40 koydu. sizce zararı olur mu? tüm bunları yeni öğreniyorum. ne yapmamı tavsiye edersiniz.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
merhaba arkadaşlar.
biraz geç haberim oldu aranıza katılamadım bu hafta.
size yine sormak istediğim birşey var.
motorumu bu kez eski motorumu götürdüğüm servise götürdüm ve yağını değiştirdim. 10-40 yerine 15-40 koydu. sizce zararı olur mu? tüm bunları yeni öğreniyorum. ne yapmamı tavsiye edersiniz.

servis daima motul 15-50 yağ koyuyor. ama şuda bir gerçek ki elindeki yağ en iyi yağdır muamelesi yapıyorlar ne yazık ki..
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Selam Dostlar.burgman Ve Kymcı Xciting Hemen Hemen Aynı Sınıf Motorlar.ortak Geziler Düzenleyebiliriz Sanırım.bu Konu Ile Ilgili Fikirleri önerileri Olan Varsa Bildirirse Sevinirim.kymco Cuların Sohbet Mekanı Yada Burgman Ile Ilgili Bu Topic Den Faydalanabiliriz Değilmi? Teşekkürler...
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
11
selam motorlara karşı bir sempatim var ve bu gerçege çevirmek istiyorum bunun içinde 4000 tl gibi bir bütce ayırdım ve motor konusunda acemiyim şimdi acemi biri olarak bana maxsi motorlardan hangisini önerirsini ve ikinci el düşünüyorum nexus 250 ve burmang 400 ler ilgimi çekiyor yalnız bu paraya fazla km yapmışlar var bir motorum ömrü nedir her yönden şimdi heves vardedik alınca arızalardan dolayı motordan sogumak istemiyorum cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
İyi akşamlar 2002 burgman ile 2004 burgman arsında yakıt-konfor ve vs bakımından ne farklar var.Topiği okudum ama bir türlü çıkamadım işin içinden eğer bilgilendirirseniz çok sevinirim..sevgiler saygılar..:)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
2003 öncesi motorlar karburatörlü eski usul yakıt tüketimleride doğal olarak fazla. ayrıca kasasıda pek şık değil zaten bana göre ve artçı için rahat olmadığını tutamakların iyi konumlandırılmamış olduğunu okumuştum. benim kullandığım burgman ortalama 4-4.5lt/100km gibi bir değerde yakıyordu.
@crazy0911
4000 lira bütçen varsa burgmanlara pek bakmamanı öneririm şayet o fiyatlara bulabileceğin bi burgman inan sana çok daha pahalıya gelecektir.:wiinkk:

savas motorun hayırlı olsun.
Bu arada ne ulen bu getik onla gelicem bunla gelicem.
ne ayaksınız siz söleyin bakalım.
O zaman bende (A.T.) arabasıyla gelicem var mı itirazı olan.


bakınız AT?

yoksa msn de bahsettiğin şey gerçek mi oldu??:cat:
Lütfen evet de:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
savas motorun hayırlı olsun.
Bu arada ne ulen bu getik onla gelicem bunla gelicem.
ne ayaksınız siz söleyin bakalım.
O zaman bende (A.T.) arabasıyla gelicem var mı itirazı olan.


bakınız AT?

İşin gücün gizem yapmak be kardeş afrikaya kadar yolun var:)


selam motorlara karşı bir sempatim var ve bu gerçege çevirmek istiyorum bunun içinde 4000 tl gibi bir bütce ayırdım ve motor konusunda acemiyim şimdi acemi biri olarak bana maxsi motorlardan hangisini önerirsini ve ikinci el düşünüyorum nexus 250 ve burmang 400 ler ilgimi çekiyor yalnız bu paraya fazla km yapmışlar var bir motorum ömrü nedir her yönden şimdi heves vardedik alınca arızalardan dolayı motordan sogumak istemiyorum cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum

Dostum bence parayı biraz daha biriktirip sonra bir burgman al,6-7 bin tl ye çıkarsan düzgün bir burgman alıp maxi scooter'ın keyfini çıkartırsın..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
İyi akşamlar 2002 burgman ile 2004 burgman arsında yakıt-konfor ve vs bakımından ne farklar var.Topiği okudum ama bir türlü çıkamadım işin içinden eğer bilgilendirirseniz çok sevinirim..sevgiler saygılar..:)

2002 modelini kullandım ama sürüş, oturuş pozisyonu, konfor ve performans bakımından hiç bir fark göremedim. Motor hacmi de tamamen aynı fakat 2003 öncesi karbüratörlü olduğundan yakıt tüketimi biraz daha fazla. Öte yandan resimde de görüldüğü gibi tasarım olarak bayağı farklı. 2002'de tek far var, torpido gözü 2004 e gör bayağı küçük ama sele altı bagaj aynı gibi, sele açma yeri selenin altında (2004 te kontaktan açılıyor).

20022004.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
Selam Dostlar.burgman Ve Kymcı Xciting Hemen Hemen Aynı Sınıf Motorlar.ortak Geziler Düzenleyebiliriz Sanırım.bu Konu Ile Ilgili Fikirleri önerileri Olan Varsa Bildirirse Sevinirim.kymco Cuların Sohbet Mekanı Yada Burgman Ile Ilgili Bu Topic Den Faydalanabiliriz Değilmi? Teşekkürler...

tabii ki yararlanabilirsin. istersen toplantılarımızada gelebilirsin. burgman sahibi olmak diye bir şartımız yok. yeter ki kafa dengi ol:)
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
2002 modelini kullandım ama sürüş, oturuş pozisyonu, konfor ve performans bakımından hiç bir fark göremedim. Motor hacmi de tamamen aynı fakat 2003 öncesi karbüratörlü olduğundan yakıt tüketimi biraz daha fazla. Öte yandan resimde de görüldüğü gibi tasarım olarak bayağı farklı. 2002'de tek far var, torpido gözü 2004 e gör bayağı küçük ama sele altı bagaj aynı gibi, sele açma yeri selenin altında (2004 te kontaktan açılıyor).

20022004.jpg

Arkadaşım ilginize çok teşekkür ederim.Gerçekten benim için bu bilgiler çok önemli.Eğer yakıt farkı 100 km de 400-500 gr ise temiz bir 2001-2002 uygun fiyata alınabilir umudundayım.
Karbüratörlüler ,enjeksiyomlulardan 100 km de 2-3 litre fazla yakıyorsa deymez diye düşünüyorum..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Arkadaşım ilginize çok teşekkür ederim.Gerçekten benim için bu bilgiler çok önemli.Eğer yakıt farkı 100 km de 400-500 gr ise temiz bir 2001-2002 uygun fiyata alınabilir umudundayım.
Karbüratörlüler ,enjeksiyomlulardan 100 km de 2-3 litre fazla yakıyorsa deymez diye düşünüyorum..

Tüketim farkını bilmiyorum ama 2-3lt olamaz ancak dediğiniz gibi 0.5 lt kadar olması lazım. Xmax larda bile karbüratör ve enjeksiyonlusu arasında bildiğim kadarıyla yarım litre kadar farkediyormuş.

Bugün ilk defa yeni kasa bir Burgman gördüm. Dikkatimi çekti Burgman çıktığından beri herhalde tek değişmeyen şey şu dikiz aynaları. 2002-2004-2007 hep aynı. Ama hakkını vermek lazım, bence en iyi görüşü olan ayna şu ana kadar bindiğim motorlarda...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
arkadaşlar 17 nisan akşamı yani yarın akşam saat 20.00 de çiftehavuzlar starbucksta toplanıyoruz. biraz kahve biraz sohbet..
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Kymco yada herhangi bir marka kullanan arkadaşlarıda bekleriz.:cat:

valla iyi olur gelebilirsek geliriz.bizde kymco xcitingciler olarak c.tesi sabah çınarcık erikliye gitcez sabah 08.30 da bauhaus bahçesinde buluşma gelmek isteyeni geziye bekleriz.şimdilik 4-5 xciting var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst