Suzuki Suzuki Burgman Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
evet abi cuma akşamı konuşuruz. havada güzel.

arkadaşlar adım emre 0552 344 20 23.c.tesi arayıp gelmek isteyene lazım olabilir.eriklide çok güzel bi şelale varmış oraya gitmeye çalışcaz.yada çınarık ın içinde turlıcaz.arabalı vapurdan indikten sonra yaklaşık 40 km bi yolumuz olcak.yalova-çınarcık güzegahı.yoldan duruma göre bişeyler alıp yemek olayını halletmeyi planlıyoruz.hemde tanışmış oluruz.bizde genelde şile taraflarına geziler yapıyoruz yeterki yağış olmasın ki c.tesi 18 derece ve güneşli olcak.

kymcocuların sohbet mekanına girip son sayfalara bakın dostlar:)sizin topicle kymcocuları birleştircez inşallah:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
283
selam motorlara karşı bir sempatim var ve bu gerçege çevirmek istiyorum bunun içinde 4000 tl gibi bir bütce ayırdım ve motor konusunda acemiyim şimdi acemi biri olarak bana maxsi motorlardan hangisini önerirsini ve ikinci el düşünüyorum nexus 250 ve burmang 400 ler ilgimi çekiyor yalnız bu paraya fazla km yapmışlar var bir motorum ömrü nedir her yönden şimdi heves vardedik alınca arızalardan dolayı motordan sogumak istemiyorum cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum

spor bir motor istiyosan eğer nexus'u tavsiye ederim. kısaca özelliklerinden bahsediyim,burgman'a nazaran baya bir yüksek, tekerleri büyük yani yol tutuşu ve frenlemesi iyi, seri motor. ben tavsiye ederim, ama para senin zevk senin.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
83
Tüketim farkını bilmiyorum ama 2-3lt olamaz ancak dediğiniz gibi 0.5 lt kadar olması lazım. Xmax larda bile karbüratör ve enjeksiyonlusu arasında bildiğim kadarıyla yarım litre kadar farkediyormuş.

Bugün ilk defa yeni kasa bir Burgman gördüm. Dikkatimi çekti Burgman çıktığından beri herhalde tek değişmeyen şey şu dikiz aynaları. 2002-2004-2007 hep aynı. Ama hakkını vermek lazım, bence en iyi görüşü olan ayna şu ana kadar bindiğim motorlarda...

Nomarka nickli dostum gerçekten açıklamaların için çok teşekkür ediyorum..İnşaallah 24 nisanda çanakkale'ye gitmeyi planlıyoruz.Eğer Balıkesir tarafından gelirsek size uğryıp yüzyüze görüşmeyi düşünüyoruz .Sevgi ve saygılarımla..:)

Dostlar topiği okuduktan sonra anladım ki bu araç gerçekten mersedes arabası gibi kalite rahatlık konfor ve sağlamlık pahalı yedek parça..İşte alırken çok dikkatli olmak lazım.eğer çok yıpranmış bir araç rastlarsa alanın vay haline..
son olarak diyorum Burgman ve diğerleri ...Burgman varken o alınır yoksa başkalarına bakılır..Umarım tez zamanda bana da nasip olur.GS 500 cüler bana kırılmasın ama GS den vaz geçtim..Hem Bursa sporluya GS ters oluyor..
sevgi ve saygılarımla
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
126
Arkadaşlar

Herkes makinaların model yılını,rengini ve oturduğu semti yazsa da guncel bir liste yapsak diyorum hem bayağı katılanlar ve aramızdan ayrılanlar olmuştur ne dersiniz?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
339
Nomarka nickli dostum gerçekten açıklamaların için çok teşekkür ediyorum..İnşaallah 24 nisanda çanakkale'ye gitmeyi planlıyoruz.Eğer Balıkesir tarafından gelirsek size uğryıp yüzyüze görüşmeyi düşünüyoruz .Sevgi ve saygılarımla..:)

Dostlar topiği okuduktan sonra anladım ki bu araç gerçekten mersedes arabası gibi kalite rahatlık konfor ve sağlamlık pahalı yedek parça..İşte alırken çok dikkatli olmak lazım.eğer çok yıpranmış bir araç rastlarsa alanın vay haline..
son olarak diyorum Burgman ve diğerleri ...Burgman varken o alınır yoksa başkalarına bakılır..Umarım tez zamanda bana da nasip olur.GS 500 cüler bana kırılmasın ama GS den vaz geçtim..Hem Bursa sporluya GS ters oluyor..
sevgi ve saygılarımla

Ne demek hocam, rica ederim buyrun bekleriz her zaman Balıkesir'e. Bilgilerimi özelden attım.
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
Emre biz min 2 kişi gelicez, benim adım Tarık, Vedatarpacı gelicek.
Savas53 te gelir o bizi hiç yalnız bırakmadı:)
Tahminim creativex te gelir. Gerçek adı: Gizemli adam:mrgreen:

OK ANLAŞTIK.DEDİĞİM GİBİ akşam görüşemezsek sabah 08.30 da bauhaus bahçesinde kapalıysa kapıları E-5 e yakın kapıda buluşuruz 08.45 de hareket edip eskihisardan arabalı vapurla geçeriz.ordan sonra 25-35 km sonra çınarcık.yoldan yicek bişeyler alırız.şelaleye motorlarla çıkamayabilirmişiz.yolda kararlaştıralım planı.bu arada arabalı vapur 8 liraymış bir kişi iki kişi fark etmezmiş bilginize.dönüştede geç saatlere kalmayız.akşam 5-6 yada 7 gibi döneriz.bi arkadaş var gürhan xcitingle gelecek oda beraber gezeriz.bende bi artçı arkadaş olu.bi kaç kymco cu daha arkadaş var onların gelip gelmiceği kesin değil.kalabalık olmamakda fayda var zaten.görüşmek üzere...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
18 nisan cumartesi günü saat 9.00 da yola çıktık. mükemmel bir hava eşliğinde eskihisar dan topçulara oradanda çınarcığa vardık. hafif bir market alışverişi sonrası senelerdir önünden geçip gittiğim varlığını henüz öğrendiğim erikli yaylasına çıktık. ALLAH ım ne güzelliklerdi onlar boşyere antalya gitmeyin muhteşem güzellikler yanıbaşımızda. kymco cu arkadaşlarımıza vesile oldukları için çok teşekkür ederim. sizlerle tanışmak çok güzeldi. inşallah sağlıkla daha nice gezilere..






















 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
246
emrecim şelale resimlerini herkese kopyalama sakın. ileride başıma dert açsın istemem:)

yaa silmişsin onları yaa:))) o değilde o suya nasıl girdiniz hayret çivi gibiydi valla.ama bi iki tane kalmış ee onlarıda ben eklerim artık o kadar çektik boşa gitmesin emekler:)

biarada da gene yalovada termale ve sudüşen şelalesine götüreyim.hemen hemen aynı parkur ama daha kısa yolu var.orasıda harikaa inanin.yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır demiş M.K.Atatürk.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst