- Katılım
- 23 Ocak 2009
- Mesajlar
- 944
selam:rendeer:
günaydın abilerin bitanesi :rendeer:
hoşgeldin aygüülll
selam:rendeer:
günaydın abilerin bitanesi :rendeer:
Abi şımartıyosun beni :mrgreen::rendeer:
hoşgeldin aygüülll
hadi be...................
hoşbuldum
sende hoş geldin
denizin anasına selamlar
gerçekten![]()
a.s ondandas herkeseselm var kahvaltı hazırlıyo şimdi aypıtır sölemesi
hoşbuldum
sende hoş geldin
denizin anasına selamlar
gerçekten![]()
bu saatlere kadar yatıp kahvaltı yapmayı özledim be
az kaldı ama bende keyif yapıcam
bi emekli olayım :queen:
sabah feribotun orda sirkecide çaylar senden o zaman![]()
:queen::queen::queen: yaa bu saate kadar yatıpta kahvaltı yapmayı pazarları bile nasip olmas aslında bise ama kriz deldi geçti izne çıkardılar bisde keyfini sürüyorus napalım darısı başınaa![]()
canın saolsun abiimmm
istedigin çay olsun :rendeer:
krizde kötü işte yaale:
darısı işten çıkmadan başıma gelsin![]()
dediğim gibi ilk sefer 9 da olması lazım orda olucam:rendeer:
canın saolsun abiimmm
istedigin çay olsun :rendeer:
krizde kötü işte yaale:
darısı işten çıkmadan başıma gelsin![]()
alttaki misafirimizin cezasının bitmesine saatler kaldı şükür kavuşturana![]()
alttaki misafirimizin cezasının bitmesine saatler kaldı şükür kavuşturana![]()
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim(hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)
grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin. :rendeer:
bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile
trakya tarafından gelen arkadaşlar by_star ile baglantıya geçebilirler
BİLGİ: Bursa- Yalova tarafından geziye gelmek isteyen tüm MT ailesi üyeleri benimle irtibata geçebilirler.. Güzergah Yalova migros -topçular -arabalı vapur - eskihisar - pendik - otoban - Levent - Maslak - tarabya - sarıyer - ve balık ve bir sürü MT kardeşler..............
Ve bir sorum olacak !!! 100-200 kişi nası sığacak bir lokantaya ??? Yemek nasıl yetecek ?? servis nasıl yetiştirecekler ?? Hesap nasıl ödenecek ?? (Kuyucadısı mı ödeyecek ?? geziye o davet ediyo yaa) Park sorunu ?? Ben MT den 1-5 kişiyi anca tanıyom 100 kişi ile nası tanışıp kaynaşcaz ?? Teker yapmak serbestmi ?? Şimdilik bu kadar aklıma gelenler !!! :queen:
abi km si fazla bi gezi yokmu ya bune ya poff
cadı, günaydın.
cadı yeni kanun çıkmış haberin var mı?
yine bana giydirme yaptı bak.:rendeer: ::144:: ::blusssh:
günaydınnnn
ne kanunu :silent:
Selamlar:rendeer:selam arkadaşlarr