- Katılım
- 7 Kas 2008
- Mesajlar
- 1,121
Nasıldı dün akşam kaçta kalktınız![]()
11:30 gibi kalktık abi
Nasıldı dün akşam kaçta kalktınız![]()
Yine iyi Ben saat 01:00 bulur demiştim bee:mrgreen:
abi km si fazla bi gezi yokmu ya bune ya poff
Sağol Babacan:cat:İyiyim korkut abi seni sormalı?![]()
Havalar yeni ısınmaya başladı bu gezilerde daha ısınma turları yazın istediğin kadar km yaparız tasalanma:cat:abi km si fazla bi gezi yokmu ya bune ya poff
ben daha demin bayrampaşadan emirgana kdr sahil turu attım gecen avşaya gittim 400km fln yaptım ne bilim ya gezi dedigin 100km fln olur ben motorcuyum turist degil vaktimin cogunu restorantta degil motor üstünde gecirmek isterim
Günaydııınnnn...Cemcim sanada günaydın... :mrgreen:
Bak bitiyo bu hasret,
Az kaldı sabret... :queen:
Günün aydın olsun banu ablaaaa:rendeer:
Cem Saat 13:00 dan sonra tebrikleri kabul edecek.:rendeer:
Dün akşam yoktunuz.ale:
dostum günde 600 700 km yaparsan eğer sedat_57 nickli arkadaş ile iletişime geç alper gönderdi benide çıkın gidin kastamonuya kadar :cat:
ahanda bende geldim millet güünaydın herkeslere![]()
sedat mı haha en son sucuk gezisine buz gidi havada o cagırdı diye gittim ama o gelmedi satışa geldim benim km me kimse dayanamaz ben motor blogu yarılmış motorla tekirdaga gitmiştim gezide arkadaşlara ayıp olmasın die gizli gizli yag ekliyodum motora ey gidi ne günlerdi
ahanda bende geldim millet güünaydın herkeslere
bu uzun yol mevzusuna bende katılıyorum fakat motorların hepsi aynı hacimde olmadığı zamançok kötü oluyo arkadaş onuda düşün yani
biri gazlayıp gidiyo biride yırtınıyo yakalıcam diye (ne gerek varsa)
70km\h le gitmekden sıkıldım arkadaş![]()
ahanda bende geldim millet güünaydın herkeslere
bu uzun yol mevzusuna bende katılıyorum fakat motorların hepsi aynı hacimde olmadığı zamançok kötü oluyo arkadaş onuda düşün yani
biri gazlayıp gidiyo biride yırtınıyo yakalıcam diye (ne gerek varsa)
70km\h le gitmekden sıkıldım arkadaş![]()
herkeze günaydınlar![]()