[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
ahanda bende geldim millet güünaydın herkeslere :D
bu uzun yol mevzusuna bende katılıyorum fakat motorların hepsi aynı hacimde olmadığı zaman :( çok kötü oluyo arkadaş onuda düşün yani :)
biri gazlayıp gidiyo biride yırtınıyo yakalıcam diye (ne gerek varsa:))

70km\h le gitmekden sıkıldım arkadaş :(

Günaydın nasılsın dün akşamdan beri...
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
ahanda bende geldim millet güünaydın herkeslere :D
bu uzun yol mevzusuna bende katılıyorum fakat motorların hepsi aynı hacimde olmadığı zaman :( çok kötü oluyo arkadaş onuda düşün yani :)
biri gazlayıp gidiyo biride yırtınıyo yakalıcam diye (ne gerek varsa:))

70km\h le gitmekden sıkıldım arkadaş :(

yine bana giydirme yaptı bak.:rendeer: ::144:: ::blusssh:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
Arkadaşlar sorularıma cevap nie kimse vermiyoo !!!! :pr:



BİLGİ: Bursa- Yalova tarafından geziye gelmek isteyen tüm MT ailesi üyeleri benimle irtibata geçebilirler.. Güzergah Yalova migros -topçular -arabalı vapur - eskihisar - pendik - otoban - Levent - Maslak - tarabya - sarıyer - ve balık ve bir sürü MT kardeşler ..............


Ve bir sorum olacak !!! 100-200 kişi nası sığacak bir lokantaya ??? Yemek nasıl yetecek ?? servis nasıl yetiştirecekler ?? Hesap nasıl ödenecek ?? (Kuyucadısı mı ödeyecek ?? geziye o davet ediyo yaa) Park sorunu ?? Ben MT den 1-5 kişiyi anca tanıyom 100 kişi ile nası tanışıp kaynaşcaz ?? Teker yapmak serbestmi ?? Şimdilik bu kadar aklıma gelenler !!!
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Arkadaşlar sorularıma cevap nie kimse vermiyoo !!!! :pr:



BİLGİ: Bursa- Yalova tarafından geziye gelmek isteyen tüm MT ailesi üyeleri benimle irtibata geçebilirler.. Güzergah Yalova migros -topçular -arabalı vapur - eskihisar - pendik - otoban - Levent - Maslak - tarabya - sarıyer - ve balık ve bir sürü MT kardeşler ..............


Ve bir sorum olacak !!! 100-200 kişi nası sığacak bir lokantaya ??? Yemek nasıl yetecek ?? servis nasıl yetiştirecekler ?? Hesap nasıl ödenecek ?? (Kuyucadısı mı ödeyecek ?? geziye o davet ediyo yaa) Park sorunu ?? Ben MT den 1-5 kişiyi anca tanıyom 100 kişi ile nası tanışıp kaynaşcaz ?? Teker yapmak serbestmi ?? Şimdilik bu kadar aklıma gelenler !!!

sanırım mekanın bahçesinde olacagız ve sayıya göre yer ayarlanacak
ödemeler cadıya ait :p:p
park sorunu olsa orası ayarlanmazdı bence
birazdan daha iyi bilgi verir biri
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Arkadaşlar sorularıma cevap nie kimse vermiyoo !!!! :pr:



BİLGİ: Bursa- Yalova tarafından geziye gelmek isteyen tüm MT ailesi üyeleri benimle irtibata geçebilirler.. Güzergah Yalova migros -topçular -arabalı vapur - eskihisar - pendik - otoban - Levent - Maslak - tarabya - sarıyer - ve balık ve bir sürü MT kardeşler ..............


Ve bir sorum olacak !!! 100-200 kişi nası sığacak bir lokantaya ??? Yemek nasıl yetecek ?? servis nasıl yetiştirecekler ?? Hesap nasıl ödenecek ?? (Kuyucadısı mı ödeyecek ?? geziye o davet ediyo yaa) Park sorunu ?? Ben MT den 1-5 kişiyi anca tanıyom 100 kişi ile nası tanışıp kaynaşcaz ?? Teker yapmak serbestmi ?? Şimdilik bu kadar aklıma gelenler !!!


park sorunu yok merak etme arazi geniş motorları koyacagımız yer tarihi kalenin önündeki bir arazi:rendeer:

sanırım mekanın bahçesinde olacagız ve sayıya göre yer ayarlanacak
ödemeler cadıya ait :p:p
park sorunu olsa orası ayarlanmazdı bence
birazdan daha iyi bilgi verir biri

günaydın canısı:rendeer:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst