- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
ahanda bende geldim millet güünaydın herkeslere
bu uzun yol mevzusuna bende katılıyorum fakat motorların hepsi aynı hacimde olmadığı zamançok kötü oluyo arkadaş onuda düşün yani
biri gazlayıp gidiyo biride yırtınıyo yakalıcam diye (ne gerek varsa)
70km\h le gitmekden sıkıldım arkadaş![]()
Günaydın nasılsın dün akşamdan beri...


