[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
uçak kaldırıyormusunuz

senin uçaga ihtiyacın yokki al tekere bas gel :p
videon çok kısa ama güzel arkadaşım teşekkürler bikez daha :rendeer:

Garipçe bu mevsim için çok güzel bir tercih.

geçen yaz eşimle çok sık gidip kahvaltı yaptığımız yerdir.

sarıyerden sonraki yol resmen motorsiklet için yapılmış.

haftasonu motocross yarışlarına gitme durumumuz olmasaydı eşimle sizlere eşlik etmek isterdik.

iyi eğlenceler

boşver yarışları bak burda süprizler var biz varız yarışlarda ne var sen al eşini garipçeye gel :p

çok teşekkürler umarım sizinde gününüz iyi geçer :rendeer:

yeni gelen arkadaşlar hepiniz hoşgeldinşz :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
garipçede katlıam cıkıcak :queen:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
ne :silent: ne olmuş :silent: kim :silent: kime ne yapmış :silent: nerde :silent: ne zaman :silent: bişey mi vardı.? :silent: :queen: :queen:

yaw valla bende onu diyom anlamadım gitti
biyerlerden ses geliyo ama nerden :)

gorucez beyefendı pazar bır gelsın
garıpcede oynıycam sızınle bayraklarıma el surenın canına okuycam ozellıklede senın :bounce::bounce::bounce:



siz varya sorucam sıze garıpcde gorursunuz:):):)

arkadaşım bizim görüntümüz yuvarlağa benziyomu hiç oynucakmış pehhh :mad:

topmuyuz len biz :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
buda amma kefal hee ben yapmadım kızım yeminle bak yapanı gördüm ama sölemem ilkde şöle bi elime aldım bayrağı atayım diye sen üzülme diye bişi yapmadım ama bu andan sonra ilk gördüğüm yerde üstlerinde tepinecem

banu kıs sende kimin yaptığını söleme oke ;)
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
buda amma kefal hee ben yapmadım kızım yeminle bak yapanı gördüm ama sölemem ilkde şöle bi elime aldım bayrağı atayım diye sen üzülme diye bişi yapmadım ama bu andan sonra ilk gördüğüm yerde üstlerinde tepinecem

banu kıs sende kimin yaptığını söleme oke ;)

söylemem abi hiç söyler miyim... :cat: :wiinkk:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
buda amma kefal hee ben yapmadım kızım yeminle bak yapanı gördüm ama sölemem ilkde şöle bi elime aldım bayrağı atayım diye sen üzülme diye bişi yapmadım ama bu andan sonra ilk gördüğüm yerde üstlerinde tepinecem

banu kıs sende kimin yaptığını söleme oke ;)

kım oldugunu cok ıyı bılıyorum onada sorucam garıpcede cetemisiniz oglum siz :queen::queen::queen::queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst