[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Haz 2007
Mesajlar
24
Garipçe bu mevsim için çok güzel bir tercih.

geçen yaz eşimle çok sık gidip kahvaltı yaptığımız yerdir.

sarıyerden sonraki yol resmen motorsiklet için yapılmış.

haftasonu motocross yarışlarına gitme durumumuz olmasaydı eşimle sizlere eşlik etmek isterdik.

iyi eğlenceler
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
Garipçe bu mevsim için çok güzel bir tercih.

geçen yaz eşimle çok sık gidip kahvaltı yaptığımız yerdir.

sarıyerden sonraki yol resmen motorsiklet için yapılmış.

haftasonu motocross yarışlarına gitme durumumuz olmasaydı eşimle sizlere eşlik etmek isterdik.

iyi eğlenceler

teşekkürler keşke siz de aramızda olabilseydiniz :rendeer: fikriniz değişirse bekleriz :cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Garipçe bu mevsim için çok güzel bir tercih.

geçen yaz eşimle çok sık gidip kahvaltı yaptığımız yerdir.

sarıyerden sonraki yol resmen motorsiklet için yapılmış.

haftasonu motocross yarışlarına gitme durumumuz olmasaydı eşimle sizlere eşlik etmek isterdik.

iyi eğlenceler

teşekkür ederiz :)
gelebilseydiniz keşke
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
slm millet nooldu benim kankama yoksa genemi banlattınız adamcağızı :S

üç kere tıklat filan yabancı kaldım olaya bee :)
3 sayfa eskiye gittimde bulamadım bişi hemen yazsın birisi
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
slm millet nooldu benim kankama yoksa genemi banlattınız adamcağızı :S

üç kere tıklat filan yabancı kaldım olaya bee :)
3 sayfa eskiye gittimde bulamadım bişi hemen yazsın birisi

Hoşgeldin... :)

birisiyle atışmışşş... Ceza aldı... Cuma günü burada olacak...
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
vay kankama yazık ediyolar yaa :(
bitsin bu hasret bitsin bu çile..:D
kanka bbırak üç kere tıklamayı kapıyı tekmele anlarız biz :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst