- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
turgay motordakı bayraklarımla sen mı oynadın
acele etme pazar günü bi araya gelsinler ucarsın hepsine ablası:bounce:
turgay motordakı bayraklarımla sen mı oynadın
::blusssh: ::blusssh: ::blusssh:
na'aptı obamanın geçtiği yolda o geçeren durmadan yürümüşmü :mrgreen:
Bu herkez için geçerli mt den biri arasın gel beni şuradan al desin gitmesem neyim :cat:
o bayrakları 12 nisan akşam 20:45 de kökünden sökücem merak etme sen
sen dua et kırmadım direklerini![]()
uçak kaldırıyormusunuz
Garipçe bu mevsim için çok güzel bir tercih.
geçen yaz eşimle çok sık gidip kahvaltı yaptığımız yerdir.
sarıyerden sonraki yol resmen motorsiklet için yapılmış.
haftasonu motocross yarışlarına gitme durumumuz olmasaydı eşimle sizlere eşlik etmek isterdik.
iyi eğlenceler
çaktırma kıs sende
çaktırma kıs sende
ne :silent: ne olmuş :silent: kim :silent: kime ne yapmış :silent: nerde :silent: ne zaman :silent: bişey mi vardı.? :silent: :queen: :queen:
ne :silent: ne olmuş :silent: kim :silent: kime ne yapmış :silent: nerde :silent: ne zaman :silent: bişey mi vardı.? :silent: :queen: :queen:
gorucez beyefendı pazar bır gelsın
garıpcede oynıycam sızınle bayraklarıma el surenın canına okuycam ozellıklede senın :bounce::bounce::bounce:
siz varya sorucam sıze garıpcde gorursunuz![]()
yaw valla bende onu diyom anlamadım gitti
biyerlerden ses geliyo ama nerden![]()
yaw valla bende onu diyom anlamadım gitti
biyerlerden ses geliyo ama nerden
arkadaşım bizim görüntümüz yuvarlağa benziyomu hiç oynucakmış pehhh![]()
topmuyuz len biz![]()
siz varya sorucam sıze garıpcde gorursunuz![]()
aaa valla ben ellemedim bile bayraklarını... Sadece görgü tanığıyım :queen: :queen: :queen:
buda amma kefal hee ben yapmadım kızım yeminle bak yapanı gördüm ama sölemem ilkde şöle bi elime aldım bayrağı atayım diye sen üzülme diye bişi yapmadım ama bu andan sonra ilk gördüğüm yerde üstlerinde tepinecem
banu kıs sende kimin yaptığını söleme oke![]()
buda amma kefal hee ben yapmadım kızım yeminle bak yapanı gördüm ama sölemem ilkde şöle bi elime aldım bayrağı atayım diye sen üzülme diye bişi yapmadım ama bu andan sonra ilk gördüğüm yerde üstlerinde tepinecem
banu kıs sende kimin yaptığını söleme oke![]()
nereye ilkay![]()
garipçede katlıam cıkıcak :queen:
cnm sıkkın dünden beri baktım kimsenin konuştuğu yok takılıyorum...