[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ben yeni evlen dim de kalkıyorum ayıptır yahu:bounce::queen:

yaaaaaa ne evlenmesi yaaa şaka yapıyosun dimi sen.. :silent: ayrıca ben hafta içi erken kalktığım ve hafta sonu geç yattığım için hafta sonu erken kalkmak azıcık zor oluyo dahası kalksamda ilk 1 saat ayakta uyuyorum resmen... :mrgreen: :mrgreen: Ama tabi mecbur kalkıcaz artık önümüzdeki hafta bu gezi kaçmaz yani... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
valla ya ayıp ayıp ....

ne fedakarım be:bounce:

yaaaaaa ne evlenmesi yaaa şaka yapıyosun dimi sen.. :silent: ayrıca ben hafta içi erken kalktığım ve hafta sonu geç yattığım için hafta sonu erken kalkmak azıcık zor oluyo dahası kalksamda ilk 1 saat ayakta uyuyorum resmen... :mrgreen: :mrgreen: Ama tabi mecbur kalkıcaz artık önümüzdeki hafta bu gezi kaçmaz yani... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hatırlatta sana bu hafta nikah şekerimi vereyim banu :wiinkk::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
yanım da getirmiştim 2 tane vardı onlarıda cadı aldı sorabilirsin hatta akşam burçin şekerini yedi :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Arkadaşlar selamlar. Bir aksilik olmazsa bende katılacağım geziye. Bu arada 119 kişi katılacağım demiş. Gerçekten o kadar olur mu acaba katılım :wiinkk:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
selam cem


çok sinirliyim çook burda anlatılacak konu degil :) :)

kolum acıyo bide off off
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst