- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
özer zaten 11 den aşağı cıkamayız sanırım toplan ma yerin den yetişirsiniz merak etme bekleriz :rendeer:
eğer 11 e kadar bekleyecekseniz bizde ona göre geç gelelim yaww sonra ayakta uyuyorum... :mrgreen: :mrgreen:
özer zaten 11 den aşağı cıkamayız sanırım toplan ma yerin den yetişirsiniz merak etme bekleriz :rendeer:
tüh bende kaçırdım sanırım 1 mesajla :mrgreen:
eğer 11 e kadar bekleyecekseniz bizde ona göre geç gelelim yaww sonra ayakta uyuyorum... :mrgreen: :mrgreen:
ben yeni evlen dim de kalkıyorum ayıptır yahu:bounce::queen:
ben yeni evlen dim de kalkıyorum ayıptır yahu:bounce::queen:
valla ya ayıp ayıp ....
yaaaaaa ne evlenmesi yaaa şaka yapıyosun dimi sen.. :silent: ayrıca ben hafta içi erken kalktığım ve hafta sonu geç yattığım için hafta sonu erken kalkmak azıcık zor oluyo dahası kalksamda ilk 1 saat ayakta uyuyorum resmen... :mrgreen: :mrgreen: Ama tabi mecbur kalkıcaz artık önümüzdeki hafta bu gezi kaçmaz yani... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ne fedakarım be:bounce:
ne fedakarım be:bounce:
hatırlatta sana bu hafta nikah şekerimi vereyim banu :wiinkk::queen:
Arkadaşlar selamlar. Bir aksilik olmazsa bende katılacağım geziye. Bu arada 119 kişi katılacağım demiş. Gerçekten o kadar olur mu acaba katılım :wiinkk:
yanım da getirmiştim 2 tane vardı onlarıda cadı aldı sorabilirsin hatta akşam burçin şekerini yedi![]()
belki diyenlerde var 150-200 olacak :queen:
hatırlatta sana bu hafta nikah şekerimi vereyim banu :wiinkk::queen:
yanım da getirmiştim 2 tane vardı onlarıda cadı aldı sorabilirsin hatta akşam burçin şekerini yedi![]()
selam millet....