- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
malesef böyle bir talihsizlik oldu halbuki hazerfene bende gitmeyi düşünüyodumale:
istersen git te göreyim seni :queen:
malesef böyle bir talihsizlik oldu halbuki hazerfene bende gitmeyi düşünüyodumale:
ayyy o zaman ben E-M-R-E ye söyleyeyimde biz fotoğraf makinesinin dışında kamerayıda getirelim bari bu şov kaçmaz... :queen: :queen: :queen: :queen:
ben sana bi süpriz yapıcam :queen:
aaa çok sevindim
hayırlı olsun minik ama cesaretli ablamıza
slm caner iyiyiz saol sen nasılsın?
iyiyim abiiimmmm sen nasılsın?
hayırdır ya süpriz yapan yapana
bende yapacam :queen:
ben şimdi kaçıyorum gelirim gene nasılsa :cherry:
iyi davranın kendinize
istersen git te göreyim seni :queen:
cumartesi günü de var diye biliyorum motocross ama ??
iyi fikir :queen:
ciddimiii ay meraklandım şimdi
hadi hayırlısı bakalım motor alıp gelme fururum seni![]()
cadı şindi telefon geldi süprizin bir bölümüne start verdik halloluyor hafta sonu na kadar elimizde olucak süper geliyoruz :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
cadı şindi telefon geldi süprizin bir bölümüne start verdik halloluyor hafta sonu na kadar elimizde olucak süper geliyoruz :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
pek bilgim yok dergiden bilet çıktı işte cumartesi pazar yazıyodu
ale: çok merak ettim ya
Ben de ayarladım kendimi sonunda gelebiliyorum ancak hanım yok ne yazık ki akşamki düğün için hazırlanacak o. Ben de belki dönüşte erken kaçabilirim 3-4 gibi eve dönmem lazım. Pazar görüşürüz arkadaşlar.
cadı şindi telefon geldi süprizin bir bölümüne start verdik halloluyor hafta sonu na kadar elimizde olucak süper geliyoruz :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
gelebilmene sevindim keşke jbid de gelebilseydiale:
bana pm at durumu :rendeer:
Ben anketteki -belli değil- durumunu -hayır- şeklinde ayarladım sizlerle tanışmak başka geziye kaldı. Hoşça gidin gelin arkadaşlar bolca resim çekin emi.
gelmiyomusun ::sapka:: :okey::