[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ben şimdi kaçıyorum gelirim gene nasılsa :cherry:
iyi davranın kendinize
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ayyy o zaman ben E-M-R-E ye söyleyeyimde biz fotoğraf makinesinin dışında kamerayıda getirelim bari bu şov kaçmaz... :queen: :queen: :queen: :queen:

iyi fikir :queen:

ben sana bi süpriz yapıcam :queen:

ciddimiii ay meraklandım şimdi :p

aaa çok sevindim
hayırlı olsun minik ama cesaretli ablamıza :)



slm caner iyiyiz saol sen nasılsın?



iyiyim abiiimmmm sen nasılsın?


hayırdır ya süpriz yapan yapana
bende yapacam :queen:

hadi hayırlısı bakalım motor alıp gelme fururum seni :p
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
192
Ben de ayarladım kendimi sonunda gelebiliyorum ancak hanım yok ne yazık ki akşamki düğün için hazırlanacak o. Ben de belki dönüşte erken kaçabilirim 3-4 gibi eve dönmem lazım. Pazar görüşürüz arkadaşlar.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Ben de ayarladım kendimi sonunda gelebiliyorum ancak hanım yok ne yazık ki akşamki düğün için hazırlanacak o. Ben de belki dönüşte erken kaçabilirim 3-4 gibi eve dönmem lazım. Pazar görüşürüz arkadaşlar.

gelebilmene sevindim keşke jbid de gelebilseydi :pale:

cadı şindi telefon geldi süprizin bir bölümüne start verdik halloluyor hafta sonu na kadar elimizde olucak süper geliyoruz :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

bana pm at durumu :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Ben anketteki -belli değil- durumunu -hayır- şeklinde ayarladım sizlerle tanışmak başka geziye kaldı. Hoşça gidin gelin arkadaşlar bolca resim çekin emi.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
cuma günü gideceğimiz yeri arayıp kesin sayı belirtmemiz lazım arkadaşlar lütfen yardımcı olun ve kesin gelip gelmiyecehinini belirtin :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst