Trafik Kazası Geçirdim Karşı Tarafın Kaskosundan Alınan Para Yardım

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlamam Ben Ergenekondan.
BEnim Davam Daha Önemli :cherry::cherry::cherry:
Ne Kadar Uzarsa Uzasın Nasıl Olsa Sonuçlanacak Ben iyileşene kadar.
Ne zaman Sonuçlanır Bilmiyorum ama Mayıs Ayında Belki Sonuçlanır
Dava bilgilerini sizlerle paylaşırım zamanı gelince

Neyse Sizlere İYİ GECELER DİLİYORUM...

iyi geceler...
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
30
gulumse eğer sen gerçeksen :)P), benim de sana benzer bir kazam vardı 2007 de yaptım aynı şekilde bacak kırıldı ve platinim var ama platinimi çok sevdim çıkartmayacağım :p .
Neyse dava 2 senedir sürüyor. En ufak bir itirazları daha olsa yada belge eksikliği , daha 3 ay dakar atıyor...
Böyle giderse dava sonuçlansın da platini çıkarmak için amelyat parası gelsin diye beklerken platinle gömüleceğim.


ÇOK ÇOK geçmiş Olsun

Umarım İstediğin gibi Olur herşey :pale::pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
gulumse eğer sen gerçeksen :)P), benim de sana benzer bir kazam vardı 2007 de yaptım aynı şekilde bacak kırıldı ve platinim var ama platinimi çok sevdim çıkartmayacağım :p .
Neyse dava 2 senedir sürüyor. En ufak bir itirazları daha olsa yada belge eksikliği , daha 3 ay dakar atıyor...
Böyle giderse dava sonuçlansın da platini çıkarmak için amelyat parası gelsin diye beklerken platinle gömüleceğim.

Oyy kıyamam bitanemin platinlerine, onları satıp 1000RR alacam ben.:mrgreen:

bencede
bi MT kredisi çıkartalım onada %500 faizli :queen::p

Verin, almassam şelepsisimmmm.:cherry:

Dip Not: İyi geceler Gülümse, Allah rahatlık versin.:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Oyy kıyamam bitanemin platinlerine, onları satıp 1000RR alacam ben.:mrgreen:



Verin, almassam şelepsisimmmm.:cherry:

Dip Not: İyi geceler Gülümse, Allah rahatlık versin.:)

sukulla bi konuşmak lasım bu konuyu baya bi karlı iş baksana :p:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Oyy kıyamam bitanemin platinlerine, onları satıp 1000RR alacam ben.:mrgreen:

Vay kalleş vaaayy
Ulen ben uyurken beni kesip biçer platinlerimi çalarsın sen tırs tırs tırss.
Milli servetim onlar benim elletmem kimseciklere. Zaten amelyatta çıkartırlarken seni bekçi dikecem platinlerimi dandik bir şeyle değiştirmesinler diye.

süper ya herşeyden bırsey alabılıo onu satıo borc alıo supermiş walla:queen:

Alabildiği gibi satabilse bir de. Transalpimi satamadı gitti. :p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Vay kalleş vaaayy
Ulen ben uyurken beni kesip biçer platinlerimi çalarsın sen tırs tırs tırss.
Milli servetim onlar benim elletmem kimseciklere. Zaten amelyatta çıkartırlarken seni bekçi dikecem platinlerimi dandik bir şeyle değiştirmesinler diye.



Alabildiği gibi satabilse bir de. Transalpimi satamadı gitti. :p

dikkat et patlamasın transalplede :p nasıl alıyor tadına bakmış olur onunda
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hangi ülke ile çalışcaz ?



kara borsa falan ayarlarız ona az kullanılmıs dıe gıttı gıdıyoara ilan veririz :queen:

rusyada kaçak madenler olucaktı
italya ve fransadan işlenmişini alırsın hazır şekillenmişini
afrikadada güzel madenler var ama şu aralar pek kaliteli çıkmıyor sanırım (kaynak diskovery çanel)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rusyada kaçak madenler olucaktı
italya ve fransadan işlenmişini alırsın hazır şekillenmişini
afrikadada güzel madenler var ama şu aralar pek kaliteli çıkmıyor sanırım (kaynak diskovery çanel)

tamam uyar bı oturup detaylı konusalım benım boş bi arazide cıftlık evım war malları orda saklarız



fakat goren ne bu dıcek ya adam google elmas maden yazcak mt maden kacakcılıgı cıkıcak :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
tamam uyar bı oturup detaylı konusalım benım boş bi arazide cıftlık evım war malları orda saklarız



fakat goren ne bu dıcek ya adam google elmas maden yazcak mt maden kacakcılıgı cıkıcak :queen:

bütün delileri içeri tıkarsan
özelliklede bu saatte halen daha konuşuyorlarsa olacak başka bi sonuç yok zaten :mrgreen:

bende ufaktan yatar yarın yine bi ehliyetimi almaya gidelim tacizine maruz kalmazsam sonunda ders çalışabilecem
iyi geceler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne gerek war yaa gecersınn
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ne gerek war yaa gecersınn

benim yerime askere gideceksen olabilir :mrgreen:
2 senelik 4 seneliğe uzatmak istiyorum (bu askerlikten değil 2 diplomayı daha kısa sürede alabileceğimden gerçi sınıfta kalmalarla dengelencek gibi baya)

geçmesine ff almassam bu sefer kesin geçerim 0.08 kredi puanı eksiğim war dc alsam bile yeterde artar bile...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inş ff we dc den bahsedıosun ya FD olursa ortalaman 2.00gecer ama FD kalır :p

inş geçcersin bu arada ok yat ozaman hade ııı geceler
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
görkem konuyu takip ediyordu gereginin yapılmasını rica ederim

Evet Halis bey , ne diyorduk ::puro::
Gülümse kullanıcı adlı üyemiz , dosya numarasını vereceğini söylemiş , msn'den ekleme teklifinde bulunmuştur...
Hala feyk olduğunu düşünüyor musunuz? ::shifty2:
Lütfen üyeler hakkında kesin kaynak olmadan iddada bulunmayalım...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Evet Halis bey , ne diyorduk ::puro::
Gülümse kullanıcı adlı üyemiz , dosya numarasını vereceğini söylemiş , msn'den ekleme teklifinde bulunmuştur...
Hala feyk olduğunu düşünüyor musunuz? ::shifty2:
Lütfen üyeler hakkında kesin kaynak olmadan iddada bulunmayalım...

beni ekleyen veya ozel mail atan olmadı güzelim beni hemen hemen tüm yönetim taniyor gülümseyi yiyip yemeyecegimi bilirler :queen::queen:he aklımdayken görkem bey benim msn acıkda duruyor gizli degil bulmasıda zor degil birde adliyeyi söyleseydi ben bulmuştum o davayı ama olmadı tüh tüh

Oyy kıyamam bitanemin platinlerine, onları satıp 1000RR alacam ben.:mrgreen:



Verin, almassam şelepsisimmmm.:cherry:

Dip Not: İyi geceler Gülümse, Allah rahatlık versin.:)

demek yakında köşeyi döncem dedigin buydu çiçek dikkat et bu senin platinlerle köşeyi dönmeyi kafaya koymuş :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
rolex daytona verecekler sana
yan sanayisinden.
bırak üstlerine gitme arabayıda sana yaptırtırlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst