- Katılım
- 18 Mar 2009
- Mesajlar
- 42
- Konu Yazar
- #1

ilk aldıgım zaman kı daha rodajı bıle tamamlanmamıstı

burda ıse aldıgımın uzerınden tam ıkı sene gectı ne yollar ne değişklikler görmüştü. ama hala daha hersey yenı başlıyordu...

ön kafa kırlıdgı için ve kırmızı renkte ön kafa bulamadgım ıcın bu renk almıstım ama ıcıme hıc sınmemıstı ver hersey böle basladı...

geldık sanayıye aklımda komple motoru yenılemek vardı kaportası sökuldu boyaya gitti motoru sökuldu cuneyt ustamın ellerıne gıtıı ve motorum cırılcıplak kaldı....(

aradan bı hafta gectı kaportamız boyadan geldı.. takılmaya baslandı..

ve ve ve kaportamız lastıklermız motorumuz komple temızlenıpp takıldı.. yenı lastıkler alınıp takıldıı... ıste ortaya cıkan sonucc.. yorumlarınızı beklıyorumm... şimdıden tesekkurler.....)