Işte Büyük Değişim 150 Lık Scooter Böle Değişti ...

Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42

ilk aldıgım zaman kı daha rodajı bıle tamamlanmamıstı


burda ıse aldıgımın uzerınden tam ıkı sene gectı ne yollar ne değişklikler görmüştü. ama hala daha hersey yenı başlıyordu...


ön kafa kırlıdgı için ve kırmızı renkte ön kafa bulamadgım ıcın bu renk almıstım ama ıcıme hıc sınmemıstı ver hersey böle basladı...

geldık sanayıye aklımda komple motoru yenılemek vardı kaportası sökuldu boyaya gitti motoru sökuldu cuneyt ustamın ellerıne gıtıı ve motorum cırılcıplak kaldı....(


aradan bı hafta gectı kaportamız boyadan geldı.. takılmaya baslandı..


ve ve ve kaportamız lastıklermız motorumuz komple temızlenıpp takıldı.. yenı lastıkler alınıp takıldıı... ıste ortaya cıkan sonucc.. yorumlarınızı beklıyorumm... şimdıden tesekkurler.....)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bi ayna lazım sanki.o olmayınca çıplak duruyor motor.
haa bide güzel bi elcik lazım sanki.
onun dışında hoş olmuş.güle güle bin.
ruhsat olayı nasıl oluyo?
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
değişik ve hoş bir patlıcan rengi seçmişsin cok güzel iyi günlerde kullan
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
bi ayna lazım sanki.o olmayınca çıplak duruyor motor.
haa bide güzel bi elcik lazım sanki.
onun dışında hoş olmuş.güle güle bin.
ruhsat olayı nasıl oluyo?

valla ruhsata ısletmedım kardesım neden cnku satamyı flan hıc ıstemıyorum ama ısletme gbı bı olanakda varmıs onu daha arastrmadım...:cherry: aynalara gelınce en kısa samanda bı ayna ve egzozum gelıyor yolda yanıı onunda resmını koyarım olmadı..:queen:

değişik ve hoş bir patlıcan rengi seçmişsin cok güzel iyi günlerde kullan

tesekkuler kardesım yanlız patlıcan moru deıl :D sıyah renk ama gunes dırek yanısyında ve tek kat boya altıldıgı ıcın renk mora kacıyo sanırım:D
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
şu an ki görünüşü ilk haline göre daha güzel daha kaliteli duruyo güle güle kullan:cat: aynalarda geldiğinde daha da güzel olur.
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
Siyah renkte aynalar ilave edersen çok daha güzel olur..

Bu scooterlerde şase yok gibi sanırım neden diye soracak olursanız aşağıdaki fotoğrafa bakın..

http://www.modernvespa.com/pix/uploads/img_2842_177.jpg

http://www.modernvespa.com/pix/uploads/img_2853_201.jpg

http://www.modernvespa.com/pix/uploads/img_2894_150.jpg

şasesız hıc motor olurmu kardesım benım varsada daha ben bugune kadar görmedım scooterlarda yanı:D yorum ıcın tesekkurler ama boya knusu tam ıcıme sınmedı yaza belkıde komple sıfır kaporta alabılırm gbıme gelıyor.. cunku benım boya asırı toz kapıyor ve yapısıo....:pr:

şu an ki görünüşü ilk haline göre daha güzel daha kaliteli duruyo güle güle kullan:cat: aynalarda geldiğinde daha da güzel olur.

tesekkurler kardesım benım ha bu arada sızın degısık artı motora katkı saglıcak fıkırlerınızı de bnden esırgemeyın lutfen bılgı bılgıdır sızı dınlerım....
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
şasesız hıc motor olurmu kardesım benım varsada daha ben bugune kadar görmedım scooterlarda yanı:D yorum ıcın tesekkurler ama boya knusu tam ıcıme sınmedı yaza belkıde komple sıfır kaporta alabılırm gbıme gelıyor.. cunku benım boya asırı toz kapıyor ve yapısıo....:pr:



tesekkurler kardesım benım ha bu arada sızın degısık artı motora katkı saglıcak fıkırlerınızı de bnden esırgemeyın lutfen bılgı bılgıdır sızı dınlerım....


Bir daha ki boyamada sedef beyaz rengini tavsiye ederim..Süper olur..
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
Bir daha ki boyamada sedef beyaz rengini tavsiye ederim..Süper olur..

vala kardesım bundan sonra boya atmıcam ama aklımda olan tek sey yaza kadar yemeyıp ıcmeyıp o kaportanın komple olarak sıfırını almak boya atılınca asırı derecede toz yapısıyor.:pr::pr:

Güzel olmuş Ustanın Eline senin fikrine sağlık...:cat:

tesekkuler kardesım fıkır ve hayaller ve ustanın mahıretlı emegı bırlesınce ortaya bu cıktı daha aklımdakıler bıtmedı :D var daha projeler... sızınde fıkırlerınızı tavsıylerınızı her zman beklerım...:cat:
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Düz metalik gri olsa daha hoş olurmuş sanki.. Güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle :)
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
Düz metalik gri olsa daha hoş olurmuş sanki.. Güle güle kazasız belasız kullanman dileğiyle :)

saol kardesım ama duz metalık olsaydı eger tıpkı ramzey ın bı modelı var duz grı ona benzıcektı ben daha degısık hc bı motorda olmayan ıkı rengı deneyım dedım..:wiinkk:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
güle güle kazasız kullanmanı dilerim yalnız ruhsat renk değişimi nasıl izah edermısın
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
çok güzel olmuş,ellerine sağlık!! Yalnız diğer arkadaşların dediği gibi; Benimde GÖzüme Aynalar ÇArptı kardeşim.. Tak Onları en kısa zamanda..
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
272
kardeşim araç urla plaka sende mi urlalısın...motoru görmedim hiç hoş ve güsel olmuş renk çok hoşuma gtti kazasız belasız ruhsatın ne önemi var ki polis sordumu evde unuttum diyip fişini veriyolar elinee:queen::queen:rahatlıosun ama gerek yok tabikide:bounce:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kardeş güzel olmuş kazasız belasız benim boya çok yoz kapıyor demişsin ama bu olay tüm siyahlarda geçerli bişey,yani sırf seninb motoruna özgü bi olay değil

gayet güzel olmuş kazasız belasız kullan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst