- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
güle güle kullan kazasız belasız eline sağlık 
kardeşim araç urla plaka sende mi urlalısın...motoru görmedim hiç hoş ve güsel olmuş renk çok hoşuma gtti kazasız belasız ruhsatın ne önemi var ki polis sordumu evde unuttum diyip fişini veriyolar elinee:queen::queen:rahatlıosun ama gerek yok tabikide:bounce:
güle güle kullan kazasız belasız eline sağlık![]()
ceyhun eline saglık kardesım sonunda bekledıgıne değdi cok guzel olmus motorun gule gule bın kazasız belasız.bu arada bende boyadım bugun motorumu kaza ızlerını yok ettim tekrar![]()
kardeşim bu motor firması senle çalışsa satışları patlardı çok zevkli çok şık tasarlamışsınız
tebrikler
farları egzoz boyası ile 3-D yapsana o zaman daha güzel olur bide nasıl olsa motorun angel farlı iki tanede angel eye tak müthiç olur en sonda full neon o motor tadından yenmez
Güzel çalışma olmuş, tekerin düz bassın.. :rendeer:
ellerine sağlık çok hoş olmuş iyi günlerde ve kazasız belasız kullan ama ruhsatına işlet şu an motorun renk körü uygulamaya denk gelirsen bağlarlar bilgin olsun :cat:
gerçekten güzel olmuş 1 2 değişik sonra 4 4lük