Işte Büyük Değişim 150 Lık Scooter Böle Değişti ...

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel olmuş.paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık..
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
kardeşim araç urla plaka sende mi urlalısın...motoru görmedim hiç hoş ve güsel olmuş renk çok hoşuma gtti kazasız belasız ruhsatın ne önemi var ki polis sordumu evde unuttum diyip fişini veriyolar elinee:queen::queen:rahatlıosun ama gerek yok tabikide:bounce:

evt kardesım bende urladanım vala pek urlada takılmıyorum kalabaktayım ben o yuzden görmemıs olabılırsın urladan bırını görmek guzel... motoru begendıgıne sevındım... saol

güle güle kullan kazasız belasız eline sağlık ;)

saol tesekkurler...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
ceyhun eline saglık kardesım sonunda bekledıgıne değdi cok guzel olmus motorun gule gule bın kazasız belasız.bu arada bende boyadım bugun motorumu kaza ızlerını yok ettim tekrar :D
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
ceyhun eline saglık kardesım sonunda bekledıgıne değdi cok guzel olmus motorun gule gule bın kazasız belasız.bu arada bende boyadım bugun motorumu kaza ızlerını yok ettim tekrar :D

saol melıh kardesım vala bekledım sabrettım oldu ama daha tam hayal ettıgım gbı ıcıme sınrek olmadı daha eksıklerım var onlarda oldumu hersey superr olcakk senınde en kısa samanda motoru tamamlayıp resımlerı buraya koymanı beklıyorum...:cherry:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
umarım kısa surede benımkıde bıter kardesım su kazaları bı atlatabılsek toplucamda her hafta bı kaza bı kursun dokturmem lazım :p
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
farları egzoz boyası ile 3-D yapsana o zaman daha güzel olur bide nasıl olsa motorun angel farlı iki tanede angel eye tak müthiç olur en sonda full neon o motor tadından yenmez
 
Katılım
19 Mar 2009
Mesajlar
75
kardeşim bu motor firması senle çalışsa satışları patlardı çok zevkli çok şık tasarlamışsınız
tebrikler
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
kardeşim bu motor firması senle çalışsa satışları patlardı çok zevkli çok şık tasarlamışsınız
tebrikler

çk tesekurler kardesım saol vala acayıp garıp renkler yapcaklarına bence böle tatlı ıkı renk calıssalar hem daha ck tutulur motorlar hemde daha fazla satılır artı bızde böle sanayı koselerınde kendı keyfımızı gre yapmak zorunda kalmayız hem para hem fazlasyla sabır ve emek ama sızden bu tebrıklerı duymak gercekten yaptıgıma degmıs oldugunu gösterıyor bana...:rendeer:

farları egzoz boyası ile 3-D yapsana o zaman daha güzel olur bide nasıl olsa motorun angel farlı iki tanede angel eye tak müthiç olur en sonda full neon o motor tadından yenmez

vala farları karartmak aklımda var kardesım ama ılk yuruyen aksamını topladım snra boya bı haftaya egzoz alıyorum... param oldukcada artık ufak detaylara gecıcem ama fıkrın ıcın saol aklımda kesınlıkle uygulamayı dusunuyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
ellerine sağlık çok hoş olmuş iyi günlerde ve kazasız belasız kullan ama ruhsatına işlet şu an motorun renk körü uygulamaya denk gelirsen bağlarlar bilgin olsun :cat:
 
Katılım
18 Mar 2009
Mesajlar
42
ellerine sağlık çok hoş olmuş iyi günlerde ve kazasız belasız kullan ama ruhsatına işlet şu an motorun renk körü uygulamaya denk gelirsen bağlarlar bilgin olsun :cat:

ılk önce tesekkur ederım goruslerınız ıcın valla ruhsata ısletme hakkında pek bı bılgım yk o konuda bana bılgı verırmısınız yanı ısletmek ıstesem bana ne kadara malolur?? sımdıden tesekkurler...

gerçekten güzel olmuş 1 2 değişik sonra 4 4lük

eyw.. saolasın kardesım önerılernıze acıgım her zaman...:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
marafları hakında bilgim yok ama yakınlarında trafik şube müdürlüğü varsa öğrenebilirsin ama yoksa öğrenip iletebilirim ..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
farklı bir değişiklik olmuş. fakat ruhsat başını ağrıtacak bilgin olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst