- Katılım
- 22 Mar 2009
- Mesajlar
- 166
Bence sorun bujide yakma ile geçici çözüm olur, sıfır buji al, birde çalıştırırken jikleyi tam çek sakın gazı filan elleme, motoru sadece jiklede çalıştır,2-3dk sonra jikleyi kapa motor rölantide çalışsın,ilk çalışmada sadece gaz kolu ile çalışmaz!Sadece jikle!Marşı bastın çalışmadı ama marş düzgün çevirdi, yarım kontakta da gösterge ibrelerin oynuyor,km ekranı gidip geliyorsa akün bitmiştir...Ateşleme yaptığından emin olmak için bujiye giden kablonun çıplak ucunu metal bir yere değdirip marşa bas eğer kıvılcım atıyorsa ateşlemede sorun yoktur!
Ben motorumu haftada bir ancak 10km kullanıyorum benim kilometre 1900'de, bu motor neden hiç kullanılmadan depoya konmuş araştırdın mı? Bir sorunu olmasın? Birde servis kayıtlarını inceledin mi gerçekten 650km de mi diye, çünkü km oynama işleri çok basit ya da bunlarda olan gösterge arızası sonucu tamirat veya değiştirme sonucu km sıfırdan başlamış olabilir...
:mrgreen: şükürler olsun motorda bir sorun yokmus.. karbıratör temizliğinden sonra motor calismis. ama ben yinede bujiyi-bujinin takıldıgı yeri de degistiyorum.. bu arada motor 350 km deymiş