Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Selamlar arkadaşlar. Kaçırmış olduğum yazıları tek tek okumak çarşı iznimin 5'te birini yese de buna deydi :)

Yeni gelen tüm arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum. Yeni GPR sahibi olmuş arkadaşa da hayırlı olsun. Yatmış motorda olacak böyle sorunlar, umarım kısa zamanda çözersin.

Extrema Çok ihtiyacın yoksa bence satma motorunu. Ben de hayalimdeki motoru kullanıyorum şu anda ve askere giderken bir arkadaş emanet ettim; şimdi özlemle geri kavuşmayı hayal ediyorum. Arkadaşım motoru 2 haftada bir çalıştırıyor, dolayısıyla akü sorunu da yaşayacağımı sanmıyorum.

Erdem, çok geçmiş olsun, yaşadıklarını çok üzüldüm. Ferco motor müşterisini umursamamaya devam ederse ve sonunda kimse onlara yanaşmaz olacak. Bu krizde batmazlarsa iyidir.

Benim motor da durduğu yerde hasar çıkardı arkadaşlar, şanssızlık.. Benim motor Kilyos'ta bir arkadaşın evinin önünde açık otoparkta duruyor. Aralık ayında rüzgardan kenara yatmış ve bir direğe yaslanmış. Yan grenajda küçük bir çizik olmuş. Neyse sorun değil demiştim. Geçen gün arkadaşla konuştum, yine rüzgardan (ne biçim bir rüzgarsa bu..) motorun brandası uçmuş ve sol aynayı da hakkın rahmetine kavuşturmuş. Ben bekliyordum bakalım ne zaman benim aynalar koldan kopacak diye, kısmet durduğu yerdeymiş :) Bu konu neyle yapıştırmak lazım? Macunumsu plastik yapıştırıcı + dış yüzeye japon yapıştırıcı falan yapıp tutturmayı düşünüyorum.

Ben iyiyim bu arada, herşey yolunda. Mayıs ortası gibi İstanbul'a dönüyorum kısmetse. Herkese selamlar, görüşürüz.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
Selamlar arkadaşlar. Kaçırmış olduğum yazıları tek tek okumak çarşı iznimin 5'te birini yese de buna deydi :)

Yeni gelen tüm arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum. Yeni GPR sahibi olmuş arkadaşa da hayırlı olsun. Yatmış motorda olacak böyle sorunlar, umarım kısa zamanda çözersin.

Extrema Çok ihtiyacın yoksa bence satma motorunu. Ben de hayalimdeki motoru kullanıyorum şu anda ve askere giderken bir arkadaş emanet ettim; şimdi özlemle geri kavuşmayı hayal ediyorum. Arkadaşım motoru 2 haftada bir çalıştırıyor, dolayısıyla akü sorunu da yaşayacağımı sanmıyorum.

Erdem, çok geçmiş olsun, yaşadıklarını çok üzüldüm. Ferco motor müşterisini umursamamaya devam ederse ve sonunda kimse onlara yanaşmaz olacak. Bu krizde batmazlarsa iyidir.

Benim motor da durduğu yerde hasar çıkardı arkadaşlar, şanssızlık.. Benim motor Kilyos'ta bir arkadaşın evinin önünde açık otoparkta duruyor. Aralık ayında rüzgardan kenara yatmış ve bir direğe yaslanmış. Yan grenajda küçük bir çizik olmuş. Neyse sorun değil demiştim. Geçen gün arkadaşla konuştum, yine rüzgardan (ne biçim bir rüzgarsa bu..) motorun brandası uçmuş ve sol aynayı da hakkın rahmetine kavuşturmuş. Ben bekliyordum bakalım ne zaman benim aynalar koldan kopacak diye, kısmet durduğu yerdeymiş :) Bu konu neyle yapıştırmak lazım? Macunumsu plastik yapıştırıcı + dış yüzeye japon yapıştırıcı falan yapıp tutturmayı düşünüyorum.

Ben iyiyim bu arada, herşey yolunda. Mayıs ortası gibi İstanbul'a dönüyorum kısmetse. Herkese selamlar, görüşürüz.

senin biletin olucam bende.. nisan 12 bot bagliyorum.. nerde yapiyosun?
 
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
7
Selamlar arkadaşlar. Kaçırmış olduğum yazıları tek tek okumak çarşı iznimin 5'te birini yese de buna deydi :)

Yeni gelen tüm arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum. Yeni GPR sahibi olmuş arkadaşa da hayırlı olsun. Yatmış motorda olacak böyle sorunlar, umarım kısa zamanda çözersin.

Extrema Çok ihtiyacın yoksa bence satma motorunu. Ben de hayalimdeki motoru kullanıyorum şu anda ve askere giderken bir arkadaş emanet ettim; şimdi özlemle geri kavuşmayı hayal ediyorum. Arkadaşım motoru 2 haftada bir çalıştırıyor, dolayısıyla akü sorunu da yaşayacağımı sanmıyorum.

Erdem, çok geçmiş olsun, yaşadıklarını çok üzüldüm. Ferco motor müşterisini umursamamaya devam ederse ve sonunda kimse onlara yanaşmaz olacak. Bu krizde batmazlarsa iyidir.

Benim motor da durduğu yerde hasar çıkardı arkadaşlar, şanssızlık.. Benim motor Kilyos'ta bir arkadaşın evinin önünde açık otoparkta duruyor. Aralık ayında rüzgardan kenara yatmış ve bir direğe yaslanmış. Yan grenajda küçük bir çizik olmuş. Neyse sorun değil demiştim. Geçen gün arkadaşla konuştum, yine rüzgardan (ne biçim bir rüzgarsa bu..) motorun brandası uçmuş ve sol aynayı da hakkın rahmetine kavuşturmuş. Ben bekliyordum bakalım ne zaman benim aynalar koldan kopacak diye, kısmet durduğu yerdeymiş :) Bu konu neyle yapıştırmak lazım? Macunumsu plastik yapıştırıcı + dış yüzeye japon yapıştırıcı falan yapıp tutturmayı düşünüyorum.

Ben iyiyim bu arada, herşey yolunda. Mayıs ortası gibi İstanbul'a dönüyorum kısmetse. Herkese selamlar, görüşürüz.

orhan kardes oncelıkle gecmıs olsun dıler hayırlı teskereler dılerım o nasıl bır guzgramıs yaa makınayı atmıs oyle enterasan bır durum valla makınaya uzuldum haa fercoo artık ıs yapamaz gıbı gorunuyor cunku alternetıf cok gıbı gorunuyor forumu okuduysan baga bır alternatıf varrr ben oyle yaptımm valla balataydı zıncırdı
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Hayırlı teskereler şimdiden Ersincim. Ben İzmir Narlıdere'de askerlik yapıyorum, istihkamım. 2 aylığına Konak Subay Orduevi'ndeyim dış görev olarak. Bir ay kadar daha burdayım, sonra Narlıdere'de 2-3 hafta geçirip döneceğim inşallah. İnşallah rahat bir askerlik nasip olur sana da.
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
Hayırlı teskereler şimdiden Ersincim. Ben İzmir Narlıdere'de askerlik yapıyorum, istihkamım. 2 aylığına Konak Subay Orduevi'ndeyim dış görev olarak. Bir ay kadar daha burdayım, sonra Narlıdere'de 2-3 hafta geçirip döneceğim inşallah. İnşallah rahat bir askerlik nasip olur sana da.

isallah.. bende motorumu cok ozliyecegimden eminim.. hemde koca sezon ayri kalicam.. neyse kuresel isinma sebebiyle eylül ekim fln fena olmaz heralde havalar.. gerci kis boyuncada ustundeydim havalar durduramiyo beni :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
geçmiş olsun orhan. hadi hayırlı teskereler az kalmış ya... ben macunumsu yapıştırıcı ile yapıştırmıştım aynaları ama artık sabitler kapanmıyor.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Boşver kapanmasın. Sağlam dursun yeter. Kafayı bozarsam sağlam olanı da yapıştırabilirim. Ben askerdeyim ya, bütün kış yağmur yağdı. :D Ben gelince açacak, beraber yapıcaz gezileri inşallah.

Bu arada bizim motorlara uygun ebatta Michelin lastik bulamadım ben bir türlü. Önler var da arkadaları 150'ye çıkıcam sanırım... :silent:

Arkadaşlar. Bir lastik araştırması yaptım ve sonucu sizlerle paylaşıyorum. Bizim lastik ebatları biliyorsunuz :

Ön : 110/70 17''
Arka : 140/70 17''

Ben alacağım marka olarak sadece Michelin düşünüyorum. Pirelli Demon Sport'un sert hamuruna daha fazla dayanamayacağım.

Yaptığım Michelin araştırması sonucu bizim motora olabilecek iki seçenek var.

1. Seçenek : Michelin Pilot Activ
Ön : 110/80 17''
Arka : 140/70 17''

Ebatlar GPR'a tam oluyor. Sadece ön lastiğin yanağı 1 cm büyük ki sorun yaratmaz. Hız ve yük endeksi uygun. Zaten sitenin "lastik seçici" programından da bu lastik çıkıyor. Fakat ortalama bir yol lastiğinden daha öte değil. Bu lastikle ilgili linkler :

http://two-wheels.michelin.com/2w/f..._cylindree=4a4a4d424d4d&cd_annee=4a494f484b42

http://two-wheels.michelin.com/2w/f...codePage=2092004104059_30092004085642&lang=EN


2. Seçenek : Michelin Pilot Road
Ön : 110/70 17''
Arka : 150/70 17''

Önler tam ama arkalarda 150 tabana genişliyor. Lastik tabanında 10 mm'lik bir fark olduğu için lastiğin formunu çok kaybedeceğini sanmıyorum. Bu lastik gerçekten sıradan değil, spor bir lastik. Çok daha yumuşak hamurlu olduğunu zannediyorum. Bu lastikle ilgili link :

http://two-wheels.michelin.com/2w/f...codePage=2092004104045_09092004142252&lang=EN


Lastiklerin fiyatları Buz motor'un sitesinde yazıyor. Buraya da bir göz atabilirsiniz :

http://www.buzmotor.com/lastik.html

Sizlere soruyorum arkadaşlar; hangisini seçmek gerek? Açıkçası Pilot Activ benim istediğim gibi yumuşak bir lastikse bir an bile düşünmeden alırım. Ama şu anki orjinal Pirelli Demon Sport gibi bişeyse hiçbir anlamı yok, o halde Pilot Road'a yönelirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Herkese selamlar. Orhan, iyi dileklerin için teşekkür ederim. Askerliği de bitirmişin resmen =)

Orhan, lastik olayında bulabileceğin en yumuşak hamuru al derim. "ömrü kısa olur" falan diyolar da varsın ömrü 20bin yerine 10bin olsun. zaten kurye gibi gezmiyoruz. 10bin yapana kadar kaç yıl geçer. bi de bizim makineler, biz alıncaya kadar da bikaç sene yattı. lastikler iyice sertleşmiş. Belki senden gaza gelip ben de değiştiririm. ama karar veremiyorum bu yaz kullanır mıyım kullanmaz mıyım emin diilim.

Smail, KM saatini yaptırdığını söylemiştin ya, neydi problemi?
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
:)
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.. Derbiyi dün aldım daha 650 km de ama 1.5 senedir motor garajda yatıyo. marşına hiç basılmamış. bende içindeki yağı ve benzini boşaltıp elf 2t moto hp sentetik yağ ve 3 lt benzin koydum suyunu falanda koydum. tabi akü bitmiş. başka motorun aküsüyle marşa bastık ilk çalıştı 10dk sonra motor durdu. 2 saat çalıştırma denememize rağmen hatta iterek vurdurmaya çalıştık ama sonuc yok. bujiye baktım normal görünüyor. acaba beyinde falan bir sorun olmuş olabilir mi? yada sizin bir fikriniz var mı?. Marş sesi geliyo fakat ateşleme yapmıyo. bide farlar sürekli yaniyo kapatma şansımız yok mu?



Dostum ben fuarda elf'in standına baktım yetkilisiylede konustum elf'in tam sentetik 2T yağı yok.Muhtemelen yarı sentetiktir o yağ cunku lıstede 2T yağ olarak yarı sentetık vardı.Yağ yuzunden sorun yaşıyor olabılırsın.Bızım makınelerde kesınlıkle 2T ve Tam sentetik yağ kullanılması gerekıyor.Elfin tam sentetiği yok.


ELF MOTO 2 HP ECO

Spesifikasyonlar
Uluslararası Onaylar:
- ISO-L-EGC/EGD
- JASO FC
- API TC
- SAE 30

Uygulamalar

Yüksek teknoloji ile üretilen yarı sentetik bazlı bir motorsiklet yağıdır.
2 zamanlı motorsikletler için özel üretilmiştir.
Kurşun içermeyen yakıtlarla uyumludur.

Avantajlar

- En son düşük emisyon değerlerini karşılayarak motorunuza ekstra bir koruma sağlar.
- Dış sıcaklık değişikliklerine karşı hızlı uyum gösterir. Bu sayede oluşan hidrodinamik yağlama ile motorun kolay çalışmasını sağlar.

YAZDIRILABİLİR SÜRÜM:


Selamlar arkadaşlar. Kaçırmış olduğum yazıları tek tek okumak çarşı iznimin 5'te birini yese de buna deydi :)

Yeni gelen tüm arkadaşlara hoşgeldiniz diyorum. Yeni GPR sahibi olmuş arkadaşa da hayırlı olsun. Yatmış motorda olacak böyle sorunlar, umarım kısa zamanda çözersin.

Extrema Çok ihtiyacın yoksa bence satma motorunu. Ben de hayalimdeki motoru kullanıyorum şu anda ve askere giderken bir arkadaş emanet ettim; şimdi özlemle geri kavuşmayı hayal ediyorum. Arkadaşım motoru 2 haftada bir çalıştırıyor, dolayısıyla akü sorunu da yaşayacağımı sanmıyorum.

Erdem, çok geçmiş olsun, yaşadıklarını çok üzüldüm. Ferco motor müşterisini umursamamaya devam ederse ve sonunda kimse onlara yanaşmaz olacak. Bu krizde batmazlarsa iyidir.

Benim motor da durduğu yerde hasar çıkardı arkadaşlar, şanssızlık.. Benim motor Kilyos'ta bir arkadaşın evinin önünde açık otoparkta duruyor. Aralık ayında rüzgardan kenara yatmış ve bir direğe yaslanmış. Yan grenajda küçük bir çizik olmuş. Neyse sorun değil demiştim. Geçen gün arkadaşla konuştum, yine rüzgardan (ne biçim bir rüzgarsa bu..) motorun brandası uçmuş ve sol aynayı da hakkın rahmetine kavuşturmuş. Ben bekliyordum bakalım ne zaman benim aynalar koldan kopacak diye, kısmet durduğu yerdeymiş :) Bu konu neyle yapıştırmak lazım? Macunumsu plastik yapıştırıcı + dış yüzeye japon yapıştırıcı falan yapıp tutturmayı düşünüyorum.

Ben iyiyim bu arada, herşey yolunda. Mayıs ortası gibi İstanbul'a dönüyorum kısmetse. Herkese selamlar, görüşürüz.

Olm aynaları sağlam bi benim makine kaldı galiba. :p:p Valla aynaları açıp kapatırken hala ılk gunku gibi yaylanıyolar.:):) Gözum gıbı bakıyorum onlara, yavrularım benim
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
:)



Dostum ben fuarda elf'in standına baktım yetkilisiylede konustum elf'in tam sentetik 2T yağı yok.Muhtemelen yarı sentetiktir o yağ cunku lıstede 2T yağ olarak yarı sentetık vardı.Yağ yuzunden sorun yaşıyor olabılırsın.Bızım makınelerde kesınlıkle 2T ve Tam sentetik yağ kullanılması gerekıyor.Elfin tam sentetiği yok.


ELF MOTO 2 HP ECO

Spesifikasyonlar
Uluslararası Onaylar:
- ISO-L-EGC/EGD
- JASO FC
- API TC
- SAE 30

Uygulamalar

Yüksek teknoloji ile üretilen yarı sentetik bazlı bir motorsiklet yağıdır.
2 zamanlı motorsikletler için özel üretilmiştir.
Kurşun içermeyen yakıtlarla uyumludur.

Avantajlar

- En son düşük emisyon değerlerini karşılayarak motorunuza ekstra bir koruma sağlar.
- Dış sıcaklık değişikliklerine karşı hızlı uyum gösterir. Bu sayede oluşan hidrodinamik yağlama ile motorun kolay çalışmasını sağlar.

YAZDIRILABİLİR SÜRÜM:




Olm aynaları sağlam bi benim makine kaldı galiba. :p:p Valla aynaları açıp kapatırken hala ılk gunku gibi yaylanıyolar.:):) Gözum gıbı bakıyorum onlara, yavrularım benim[/QUOTE

evt elf hp eco yağını aldım :cyclopsan ne olucak şimdi peki motora birşey olmusmudur? ondan mı calismiyor motor?

Farlar surekli yaniyor derken neyi kast ediyorsun ? Kisalardan soz ediyorsan kisalar tabiki yanicak ve anahtari yok, beyin'den olabilir gostergelerde herhangi bir anormal durum varmi ? Bujiye baktim normal gorunuyor derken ? bujilere kadar elektrik geliyor demi ?


Buji'ni degistirerek dene , olanlari bizle paylas buna benzer bir olay Tomass arkadasimin basina bir gezi donusu gelmisti. Ondaki sonuc beyne baglandi , umarim sendede ayni sorun cikmaz.

bujide sorun yok komprasor yapıyo bujinin yuvası. gostergelerde falanda problem yok. tek aklıma taklan yağ. herhalde elf 2t hp eco yarı sentetik ondan calismiyo. en basta calısmasıın nedenıde hortumlarda kalan yağdan kaynaklanıyo herhalde. su an ankaradayım c.tesi gunu donucem resimlerini siteye memnuniyetle eklerim.

eğer beyinde bir probem olsaydı motor hiç çalışmazdı. bujiye elektrik akımı geliyormu onu kontrol et. merak ettim senin şu motoru. benim tel 0505 6255582. şuan fındıkzadedeyim ben de. yardımcı olacağım bi durum varsa arayabilirsin.

kardeşim telefonunu aldım su an ankaradayım c.tesi donucem inş senınle mutlaka irtibata geçicem..

:)



Dostum ben fuarda elf'in standına baktım yetkilisiylede konustum elf'in tam sentetik 2T yağı yok.Muhtemelen yarı sentetiktir o yağ cunku lıstede 2T yağ olarak yarı sentetık vardı.Yağ yuzunden sorun yaşıyor olabılırsın.Bızım makınelerde kesınlıkle 2T ve Tam sentetik yağ kullanılması gerekıyor.Elfin tam sentetiği yok.


ELF MOTO 2 HP ECO

Spesifikasyonlar
Uluslararası Onaylar:
- ISO-L-EGC/EGD
- JASO
- API TC
- SAE 30

Uygulamalar

Yüksek teknoloji ile üretilen yarı sentetik bazlı bir motorsiklet yağıdır.
2 zamanlı motorsikletler için özel üretilmiştir.
Kurşun içermeyen yakıtlarla uyumludur.

Avantajlar

- En son düşük emisyon değerlerini karşılayarak motorunuza ekstra bir koruma sağlar.
- Dış sıcaklık değişikliklerine karşı hızlı uyum gösterir. Bu sayede oluşan hidrodinamik yağlama ile motorun kolay çalışmasını sağlar.

YAZDIRILABİLİR SÜRÜM:

şimdi bu motor elf hp eco yarı sentetik oldugu için mi calismiyo :( peki napıyım o yağı boşaltıp tam sentetik mi koyayim? ama yarı sentetiklede calismasi lazm değil mi yaaa cok sey fark eder mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
yarı sentetikle de çalışır problem olmaz. ama sadece yarı sentetik yağı motor tam yakamıyor ve tam yağlama sağlanmıyor. uzun vadede motorun ömrünü azaltır. ilk çalıştırıp daha sonra motor durunca tekrar başka akü ile denediniz mi?
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
yarı sentetikle de çalışır problem olmaz. ama sadece yarı sentetik yağı motor tam yakamıyor ve tam yağlama sağlanmıyor. uzun vadede motorun ömrünü azaltır. ilk çalıştırıp daha sonra motor durunca tekrar başka akü ile denediniz mi?

evet denedik olmad ama herhalde o akülerinde sorunu vardı.. gerçi motorcuya goturdum bugun öyle bir bakms akü takviyesi falan yapmis yine calismadi. ne sansizim yaa :( nazar değdi... 650 km de motor alinca böyle oldu işte :( yarın tam detayli bakicakmış.. peki bu motordan anlayan bir usta var mı fındıkzadeye fala getirsem? cunku bu usta diyo ben ilk defa boyle bir motor goruyorum :)
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
evet denedik olmad ama herhalde o akülerinde sorunu vardı.. gerçi motorcuya goturdum bugun öyle bir bakms akü takviyesi falan yapmis yine calismadi. ne sansizim yaa :( nazar değdi... 650 km de motor alinca böyle oldu işte :( yarın tam detayli bakicakmış.. peki bu motordan anlayan bir usta var mı fındıkzadeye fala getirsem? cunku bu usta diyo ben ilk defa boyle bir motor goruyorum :)

Depoyu sök, deponun altındaki benzin hortumu çıkmış mı çıkmamış mı kontrol et. Bir kez başıma geldi, aynen hortumda kalan benzin kadar çalıştı bi 10 saniye sonra stop etti. Sen gene de bir adet br8es ngk buji al bi tak bakalım. Sorun bujidense çalışacaktır. Haa değilse yedek yaparsın bujiyi ( yanında yedek buji taşımanı tavsiye ederim ). Bujiden değilse tomassa olduğu gibi beyin mantar olmuştur o yüzden çalışmıyodur, yaptırmak ya da değiştirmek gerekli. Bir de marşın ordaki switchi kontrol et derim onda da temassızlık olabilir. Bu saydıklarımın haricinde motorun çalışmaması için bir başka problem olacağını zannetmiorum. Motorunu da işi bilen bir servise götür derim. Adam senin motorda ustalığını geliştirmesin deneme tahtası gibi kullanıp :)

Boşver kapanmasın. Sağlam dursun yeter. Kafayı bozarsam sağlam olanı da yapıştırabilirim. Ben askerdeyim ya, bütün kış yağmur yağdı. :D Ben gelince açacak, beraber yapıcaz gezileri inşallah.

Bu arada bizim motorlara uygun ebatta Michelin lastik bulamadım ben bir türlü. Önler var da arkadaları 150'ye çıkıcam sanırım... :silent:

Arkadaşlar. Bir lastik araştırması yaptım ve sonucu sizlerle paylaşıyorum. Bizim lastik ebatları biliyorsunuz :

Ön : 110/70 17''
Arka : 140/70 17''

Ben alacağım marka olarak sadece Michelin düşünüyorum. Pirelli Demon Sport'un sert hamuruna daha fazla dayanamayacağım.

Yaptığım Michelin araştırması sonucu bizim motora olabilecek iki seçenek var.

1. Seçenek : Michelin Pilot Activ
Ön : 110/80 17''
Arka : 140/70 17''

Ebatlar GPR'a tam oluyor. Sadece ön lastiğin yanağı 1 cm büyük ki sorun yaratmaz. Hız ve yük endeksi uygun. Zaten sitenin "lastik seçici" programından da bu lastik çıkıyor. Fakat ortalama bir yol lastiğinden daha öte değil. Bu lastikle ilgili linkler :

http://two-wheels.michelin.com/2w/f..._cylindree=4a4a4d424d4d&cd_annee=4a494f484b42

http://two-wheels.michelin.com/2w/f...codePage=2092004104059_30092004085642&lang=EN


2. Seçenek : Michelin Pilot Road
Ön : 110/70 17''
Arka : 150/70 17''

Önler tam ama arkalarda 150 tabana genişliyor. Lastik tabanında 10 mm'lik bir fark olduğu için lastiğin formunu çok kaybedeceğini sanmıyorum. Bu lastik gerçekten sıradan değil, spor bir lastik. Çok daha yumuşak hamurlu olduğunu zannediyorum. Bu lastikle ilgili link :

http://two-wheels.michelin.com/2w/f...codePage=2092004104045_09092004142252&lang=EN


Lastiklerin fiyatları Buz motor'un sitesinde yazıyor. Buraya da bir göz atabilirsiniz :

http://www.buzmotor.com/lastik.html

Sizlere soruyorum arkadaşlar; hangisini seçmek gerek? Açıkçası Pilot Activ benim istediğim gibi yumuşak bir lastikse bir an bile düşünmeden alırım. Ama şu anki orjinal Pirelli Demon Sport gibi bişeyse hiçbir anlamı yok, o halde Pilot Road'a yönelirim.


Orhanım iyce yedin askerliği haa sanki geçen ay gitmişsin gibi. Sen bi de onu bana sor dediğini duyar gibiyim :)
Bilo Michelin Pilot takmıştı ama hangi seriydi hatırlamıyorum. Hatta viraj yaparkenki resimlerini falan da koymuştu. Ona bi sormak lazım aslında nasıl memnun mu diye. Valla fiyatlara bakacak olursak activ serisi bana biraz yalan geliyor :) madem değiştiriyoruz ( Bu arada ben de değiştirmeyi düşünüyorum çünkü 4 senelik pirelli üstünde ve her kış da motor yattı,zaten sert lastik bi de zamandan dolayı hamuru sertleşip özelliğini yitirmeye başlıyo.. tırsıyorum virajlarda) harbiden sağlam seri bir lastik alalım derim viraj yaparız rahatça. Sana katılıyorum Orhan, Michelin lastikte son nokta bence.. Benim arabada michelin energy var, aldığımdan beri 70000 km yol yaptım, hala ilk günkü gibi frenaj ve viraj olayı var hakkaten manyak kalite bir lastik.. Metzeller, pirelli falan filan yalan yani.

1 senedir aralıksız her gun motor üstündeyim ama hala ogrenicek cok seyimin oldugunun farkındayim.. hic bir zaman "tamam, oldum artık" demiyorum hep temkinliyim cunku bir hatanın, dikkatsizligin sonucunun neler olabilecegini maalesef hergun okuyoruz uzulerek..
ve rs250 nin cok ozel bi alet oldugunu, sakasının olmadıgını cok iyi biliyorum..
hayal ettigin motorsa umarim satmak durumunda kalmaz ve tadını cıkartırsın sezon boyunca..
bende rs125e kavussam keske.. derbici arkadaslarla takilsam :)

keewayle de takıl arkadaşım illa derbin olması gerekmez :cherry:

Aslına bakarsan şuan satıyorum diyorum ama satarmıyım satmazmıyım gerçekten bilmiyorum.
Çünkü hep istediğim motordu bu benim tamamen zevk işi yani
Fazla kullanamadım daha kış diye yatırıyorum.
Ama acemi biriysen zaten kaza yapma ihtimalin çok yüksek helede arkandaki artçı tecrubesiz ise gaza yukledıgınde düşer..

Senin rs250de artçı için sele var mı?? Fotoğraflardan yok gibi görünüyor??
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Koray Abinin dediği çok mantıklı benzin hortumu yerinden çıkmış olabilir. onuda kontrol etmek lazım. sen her ihtimale karşı bir NGK BR8ES yada BR8IX(iridium) buji al tak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benzin hortumu yerinde. 10-15 dakka çalışıp stop ettikten sonra. bujiyi ısıtıp taktıgımızda motor yine çalıştı ama en fazla 10 sn şeklinde çalışıp gaz verince stop ediyordu.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
o zaman problem bujide gibi görünüyor. yeni buji alıp deneyin bi de çalıştırmayı..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu akşam motorcuya gidip bakıcam. en son karbüratörünü söküp temizliyecegini söylemişti.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Bence sorun bujide yakma ile geçici çözüm olur, sıfır buji al, birde çalıştırırken jikleyi tam çek sakın gazı filan elleme, motoru sadece jiklede çalıştır,2-3dk sonra jikleyi kapa motor rölantide çalışsın,ilk çalışmada sadece gaz kolu ile çalışmaz!Sadece jikle!Marşı bastın çalışmadı ama marş düzgün çevirdi, yarım kontakta da gösterge ibrelerin oynuyor,km ekranı gidip geliyorsa akün bitmiştir...Ateşleme yaptığından emin olmak için bujiye giden kablonun çıplak ucunu metal bir yere değdirip marşa bas eğer kıvılcım atıyorsa ateşlemede sorun yoktur!
Ben motorumu haftada bir ancak 10km kullanıyorum benim kilometre 1900'de, bu motor neden hiç kullanılmadan depoya konmuş araştırdın mı? Bir sorunu olmasın? Birde servis kayıtlarını inceledin mi gerçekten 650km de mi diye, çünkü km oynama işleri çok basit ya da bunlarda olan gösterge arızası sonucu tamirat veya değiştirme sonucu km sıfırdan başlamış olabilir...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst