Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
acemi , şanzıman yağı için 10/40 tam sentetik yağ alacaksın. markası bildiğin bir marka olsun ;motul,castrol,yamalube vs gibi ama önemli olan kısmı tam sentetik olması.750cc koyacaksın.
ayrıca selenin altında 2 zamanlı yağ kutusu var. onada yine tam sentetik 2 zamanlı motor yağı alıp koyacaksın. kolay bulabileceğin ve kaliteli olanı castrol power racing 2t BP istasyonlarında yada bauhouse'da bulabilirsin.
sen fatih'de tam olarak nerede oturuyorsun?

tomas ve diğer arkadaşlar çok tşk ederim.. gerçekten çok duyarlısınız ve cok yardımcı oluyosunuz. şimdi dediğin yağları almaya gidiyorum ordanda motoru çalıştırıp getiricem buraya. ben fındıkzade de oturuyorum..
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
acemi hoş geldin.. güle güle kullan yeni motorunu.. scooterın konforunu arayacaksın bu vahşi köpekle uzun yolculuklara çıktıkça :)
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
extrema ne kadar istiyosun rs250 ye? ve masrafı varmı? takip ettigim kadariyla hatırladigim motorda yaptigin bazi isler vardi.. o yuzden resimleri hemen koymamistin, hazir olunca koyucam demistin.. bittimi herseyi? performansi tartisilmaz ama model olarak biraz eski parca olarak sorun yasatirmi?

fuardaki rs125 gitmiyor gozumun onunden.. aklimdan bir an cikmiyor alet.. :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
extrema ne kadar istiyosun rs250 ye? ve masrafı varmı? takip ettigim kadariyla hatırladigim motorda yaptigin bazi isler vardi.. o yuzden resimleri hemen koymamistin, hazir olunca koyucam demistin.. bittimi herseyi? performansi tartisilmaz ama model olarak biraz eski parca olarak sorun yasatirmi?

fuardaki rs125 gitmiyor gozumun onunden.. aklimdan bir an cikmiyor alet.. :)

Ben bişey yapmadım aslında ona
Resim koymamamın nedeni ise gezmememdi :)
Bana geldiğinde ateşlemede sorun vardı beynini değiştirdik vede pistonları yeniledik şimdi canavar gibi :)
Parçaya gelince elbetteki turkiyede var parçası fercoyu ara hemen getirir..
Fakat ferco motor parası kadar parça fiyatı söyleyebilir :)
En iyisi ebay gibi yurt dışı sitelerinden alıcaksın takıcaksın gerçekten çok ucuza geliyor öyle :p
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
Ben bişey yapmadım aslında ona
Resim koymamamın nedeni ise gezmememdi :)
Bana geldiğinde ateşlemede sorun vardı beynini değiştirdik vede pistonları yeniledik şimdi canavar gibi :)
Parçaya gelince elbetteki turkiyede var parçası fercoyu ara hemen getirir..
Fakat ferco motor parası kadar parça fiyatı söyleyebilir :)
En iyisi ebay gibi yurt dışı sitelerinden alıcaksın takıcaksın gerçekten çok ucuza geliyor öyle :p

peki dusmezsem kaza yapmazsam fln, yinede ugrastirirmi? yoksa saglammidir? bide fiyat soylememissin :)

bi sorum daha var.. askerlik olmasa sen satarmıydın?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
peki dusmezsem kaza yapmazsam fln, yinede ugrastirirmi? yoksa saglammidir? bide fiyat soylememissin :)

bi sorum daha var.. askerlik olmasa sen satarmıydın?

Aslına bakarsan şuan satıyorum diyorum ama satarmıyım satmazmıyım gerçekten bilmiyorum.
Çünkü hep istediğim motordu bu benim tamamen zevk işi yani
Fazla kullanamadım daha kış diye yatırıyorum.
Ama acemi biriysen zaten kaza yapma ihtimalin çok yüksek helede arkandaki artçı tecrubesiz ise gaza yukledıgınde düşer..
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
190
hazır muhabbet açılmışken motoru emrahla beraber topladık anlıcan kendimize gezmek için makinadan y
ana sıkıntın olmasın arkadaşım on numara makina
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Aslına bakarsan şuan satıyorum diyorum ama satarmıyım satmazmıyım gerçekten bilmiyorum.
Çünkü hep istediğim motordu bu benim tamamen zevk işi yani
Fazla kullanamadım daha kış diye yatırıyorum.
Ama acemi biriysen zaten kaza yapma ihtimalin çok yüksek helede arkandaki artçı tecrubesiz ise gaza yukledıgınde düşer..

bence en az bu sezon kullanırsın sen bu motoru heleki şu gaz yememe yüzünden beyinlerle onca vakit geçirip motoru yakacak raddeye kadar gelmişken :queen:

acısını çıkartırsın bunların zevkini bi tadıp sonra satarsın gibime geliyor :mrgreen:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
Aslına bakarsan şuan satıyorum diyorum ama satarmıyım satmazmıyım gerçekten bilmiyorum.
Çünkü hep istediğim motordu bu benim tamamen zevk işi yani
Fazla kullanamadım daha kış diye yatırıyorum.
Ama acemi biriysen zaten kaza yapma ihtimalin çok yüksek helede arkandaki artçı tecrubesiz ise gaza yukledıgınde düşer..

1 senedir aralıksız her gun motor üstündeyim ama hala ogrenicek cok seyimin oldugunun farkındayim.. hic bir zaman "tamam, oldum artık" demiyorum hep temkinliyim cunku bir hatanın, dikkatsizligin sonucunun neler olabilecegini maalesef hergun okuyoruz uzulerek..
ve rs250 nin cok ozel bi alet oldugunu, sakasının olmadıgını cok iyi biliyorum..
hayal ettigin motorsa umarim satmak durumunda kalmaz ve tadını cıkartırsın sezon boyunca..
bende rs125e kavussam keske.. derbici arkadaslarla takilsam :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
bence en az bu sezon kullanırsın sen bu motoru heleki şu gaz yememe yüzünden beyinlerle onca vakit geçirip motoru yakacak raddeye kadar gelmişken :queen:

acısını çıkartırsın bunların zevkini bi tadıp sonra satarsın gibime geliyor :mrgreen:

Yok yahu o motor başka gilera gfr125 ti o :)
Ben onu sattım bahsi geçen motor aprilia rs250 :p

dsc00624a.jpg
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
1 senedir aralıksız her gun motor üstündeyim ama hala ogrenicek cok seyimin oldugunun farkındayim.. hic bir zaman "tamam, oldum artık" demiyorum hep temkinliyim cunku bir hatanın, dikkatsizligin sonucunun neler olabilecegini maalesef hergun okuyoruz uzulerek..

sitede aparat abimizin bir sözü vardır :cat:
"her yeni bir gün her yeni bir kontak çevirdiğimizde yeni birşeyler öğreniyoruz sürekli hiç bir zaman bitmez bu"

gerçektende durumu anlatan en güzel sözlerden biri :cat:

neyse size iyi geceler arkadaşlar...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
1 senedir aralıksız her gun motor üstündeyim ama hala ogrenicek cok seyimin oldugunun farkındayim.. hic bir zaman "tamam, oldum artık" demiyorum hep temkinliyim cunku bir hatanın, dikkatsizligin sonucunun neler olabilecegini maalesef hergun okuyoruz uzulerek..
ve rs250 nin cok ozel bi alet oldugunu, sakasının olmadıgını cok iyi biliyorum..
hayal ettigin motorsa umarim satmak durumunda kalmaz ve tadını cıkartırsın sezon boyunca..
bende rs125e kavussam keske.. derbici arkadaslarla takilsam :)

Gerçek fikirlerimi söyliyim ben bu makinayı almadan önce böyle olacağını tahmin etmiyordum
gilera gfr125 kullanıyodum gileradan biraz daha iyidir diyodum.
Ama anlıyosun ki gerçekten şakası yok
Şuan bile tam hakim olamıyorum motora yüksek devirlerde gerçekten çıldırıyor..
Senin için ise aprilia rs125 tavsiye ederim
Nedenini sorarsan derbide iyidir hoştur ama üretimi durdu
Fiyatları yavaş yavaş aşağılara düşmeye başladı
Ama aprilia öyle değil eminim ki uzun yıllar daha üretecek rs modelini
Fiyatlarındada belli standartlar var
Ne olursa olsun o fiyatlara müşteriler bulabilirsin
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
Gerçek fikirlerimi söyliyim ben bu makinayı almadan önce böyle olacağını tahmin etmiyordum
gilera gfr125 kullanıyodum gileradan biraz daha iyidir diyodum.
Ama anlıyosun ki gerçekten şakası yok
Şuan bile tam hakim olamıyorum motora yüksek devirlerde gerçekten çıldırıyor..
Senin için ise aprilia rs125 tavsiye ederim
Nedenini sorarsan derbide iyidir hoştur ama üretimi durdu
Fiyatları yavaş yavaş aşağılara düşmeye başladı
Ama aprilia öyle değil eminim ki uzun yıllar daha üretecek rs modelini
Fiyatlarındada belli standartlar var
Ne olursa olsun o fiyatlara müşteriler bulabilirsin

agustos gibi bi niyetlenmistim derbiye gri bi derbici arkadasla bulusup motoruna fln bakmistim ama ayarlayamadim.. daha sonra subattaki fuarda rs125i gordum derbiden cok farklı gelmemisti.. ama dunku fuarda gordugum rs125 beni cok fena vurdu.. derbiyle yada cbr125 ile hic alakasi yoktu gorunus itibariyle.. (cbr'ın zaten 4 zamanli oldugu icin performan olarakta zayif oldugunu biliyorum) ötekilerinden cok daha kalipliydi.. baya baya yapiliydi yani.. hic diger 125likler gibi diil durusu.. demekki subattakinde cok dikkat etmemisim diye dusunuyorum..
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
166
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.. Derbiyi dün aldım daha 650 km de ama 1.5 senedir motor garajda yatıyo. marşına hiç basılmamış. bende içindeki yağı ve benzini boşaltıp elf 2t moto hp sentetik yağ ve 3 lt benzin koydum suyunu falanda koydum. tabi akü bitmiş. başka motorun aküsüyle marşa bastık ilk çalıştı 10dk sonra motor durdu. 2 saat çalıştırma denememize rağmen hatta iterek vurdurmaya çalıştık ama sonuc yok. bujiye baktım normal görünüyor. acaba beyinde falan bir sorun olmuş olabilir mi? yada sizin bir fikriniz var mı?. Marş sesi geliyo fakat ateşleme yapmıyo. bide farlar sürekli yaniyo kapatma şansımız yok mu?
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Farlar surekli yaniyor derken neyi kast ediyorsun ? Kisalardan soz ediyorsan kisalar tabiki yanicak ve anahtari yok, beyin'den olabilir gostergelerde herhangi bir anormal durum varmi ? Bujiye baktim normal gorunuyor derken ? bujilere kadar elektrik geliyor demi ?


Buji'ni degistirerek dene , olanlari bizle paylas buna benzer bir olay Tomass arkadasimin basina bir gezi donusu gelmisti. Ondaki sonuc beyne baglandi , umarim sendede ayni sorun cikmaz.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.. Derbiyi dün aldım daha 650 km de ama 1.5 senedir motor garajda yatıyo. marşına hiç basılmamış. bende içindeki yağı ve benzini boşaltıp elf 2t moto hp sentetik yağ ve 3 lt benzin koydum suyunu falanda koydum. tabi akü bitmiş. başka motorun aküsüyle marşa bastık ilk çalıştı 10dk sonra motor durdu. 2 saat çalıştırma denememize rağmen hatta iterek vurdurmaya çalıştık ama sonuc yok. bujiye baktım normal görünüyor. acaba beyinde falan bir sorun olmuş olabilir mi? yada sizin bir fikriniz var mı?. Marş sesi geliyo fakat ateşleme yapmıyo. bide farlar sürekli yaniyo kapatma şansımız yok mu?

eğer beyinde bir probem olsaydı motor hiç çalışmazdı. bujiye elektrik akımı geliyormu onu kontrol et. merak ettim senin şu motoru. benim tel 0505 6255582. şuan fındıkzadedeyim ben de. yardımcı olacağım bi durum varsa arayabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2009
Mesajlar
7
Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.. Derbiyi dün aldım daha 650 km de ama 1.5 senedir motor garajda yatıyo. marşına hiç basılmamış. bende içindeki yağı ve benzini boşaltıp elf 2t moto hp sentetik yağ ve 3 lt benzin koydum suyunu falanda koydum. tabi akü bitmiş. başka motorun aküsüyle marşa bastık ilk çalıştı 10dk sonra motor durdu. 2 saat çalıştırma denememize rağmen hatta iterek vurdurmaya çalıştık ama sonuc yok. bujiye baktım normal görünüyor. acaba beyinde falan bir sorun olmuş olabilir mi? yada sizin bir fikriniz var mı?. Marş sesi geliyo fakat ateşleme yapmıyo. bide farlar sürekli yaniyo kapatma şansımız yok mu?

acemeı kardes aramıza hos geldın ben derbıcı52 bu nıckım ceza aldıgı ıcın bu nıckımle yazıyorum bu arada senın makınanı cok merak ettım daha 650 km de yanı daha rodaja gırmemız bır makına var elınde valla resımlerını koyarsan sevınırım

MZ zinciri ile aynı olduğuna emin misin? eğer öyleyse çok iyi. 20 tl ye zincir süper :):p[/QUO
merhaba kadır kardes mesajını ceza yuzunden cevaplayamadım bu arad ben derbıcı_52 zıncır olayı dedıgım gıbı mz le aynı zıncır ve 2o tl pazar gunu benım zıncıre bakım yaptım ama omru bıtmıs bu hapta hem sanzıman yagını hemde zıncırını degıstırecem bakaloım hayırlısı bu arada forumda derbıcı cogaldı valla super oldu ama hepsıde ıst da ben ıse ordada tek dısı kalmıs gıbıyım vallahııı:salut::pr::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aceminin bahsettiği derbi için akşam beraberdir.
bujiye ateşleme geliyor ona baktım. bujiyi ısıtıp taktıgımızda ilk alıcakmış gibi yapıp 5-6 sn ye çalışıp gaz verince bogulup stop ediyor.
hava filtresinin içide ıslak bu arada.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst