abi indirin fiyatları gözünüzü seviim:queen: senn motr apayrıymıs yaa![]()
SMAİL KARDESİM BANA BIR SURE ONCE BALATA KONUSUNDA YARDIM ISTEMISTIN VE BENDE SOZUMU TUTUP SANA BALATA KONUSUNDA YARDIMCI OLMAK ICIN ISE KENDI MOTORUMLA BASLADIM VE BASARIYLA BITIRDIM VE COK MUTLUYUM
1.BEN KENDIM YAPACAKTIM AMA BAKTIMKI ELIMDEKI IMKANLAR BALATA YAPMAMI ENGELLIYOR VE 100 KM METRE UZAKLIKTAKI FATSA ILCESINE GIDIYORUM ELIMDE BITIK BALATAYLA BERABER SANA BITIK BALATAYI GOSTEREYIM
SAGDAKI BITIK BALATA HERNEYSE FATSAYA GITTIM VE ILK GIDRDIGIM MOTOR TAMIRCISINE GIRDIM SADECE SCUTERR TAMIR EDIYOR BU ADAM VE BIR SURU SCUTUR PARCASI VAR ELINDE BENDE ELIMDEKI BITIK BALATAYI GOSTERIP ACABA VARMIDIR EGER AYNISI YOKSA BENZERINI VER DEDIM ADAM BIR KARISTIRDI DEPOSUNU VE BALATNIN AYNISINI BULDUUBEN BU OLAYA HEM COK SASIRDIM HEMDE COK SEVIMDIM VE DEDIM KEMAL BUGUN DORT BACAGININ UZERINE DUSTUM DIYE HERNEYSE DEDIM BUNUN ORJINAL BATARYASI FERCO BAYISINDE 66 AVRO BEN TAM 12 TL YE ALDIM VE MUTIS SEVINDIM VE ALDIGIM BALATAYIDA GOSTEREYIM
BU MARKAYA BAKTIMDA BU SITEDEDE VAR BIZIM BALATANIN AYNISI VE 10 TL
BEN 2 TL KAZIK YEMISIM AMA DEYDI BE :mrgreen:http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=2201
VE BENIM ESKIYEN BALATANIN SADECE SAG TARAFTAKI BALATA ESKIMIZ VE DEMIR AKSAMA KADAR GELMIS VE DISKIMEDE AZ DA OLSA ZARAR VERDI ISTE SIZE BITEN VE BITMEYEN BALATANIN RESMI
SAG TARAFTAKI BITEN BALATA
BU ARADA ON BALATAYIDA SOKTUM AMA O BANA BIR 3000 BIN KM DAHA GIDER AMA GICIRTI YAPIYOR HALIYLEDE BU BENI RAHATSIZ EDIYOR ONUN SESINI MAKINAYI ALDIGIM GUNDEN BERI CEKIYORUM NEYSE BU ARADA BIRDE LASTIK KALEMIDE ALDIM VE LASTIKLERIMIN YAZILARINIDA BOYADIM SIZINLE PAYLASMAK ISTERIM
BUYRUN
BUGUNKU CILGIN KIZIMLAKI MACERAMDA SIZINLE BARABER BITMIS OLDU SIZINLE PAYLASMAKTAN GURUR DUYORUM IYIKI VARSINIZ GPR AILESI :salut::flower::king:::coool::[/QUOT
kardeşim sayende büyük bir kazık yemekten kurtuldum.marmaris derbi bayisi 55 ytlye lucas marka balata takacaktı.işçilik konusundada kaç saat uğraşacağımı bilmiyorum iş bitsin öyle söylerim gibi şeyler söyledi.ne kadara mal olur diyince tahmini 100 ytl ye mal olur dedi.yani bu işten az buçukta anlamıyor olsam ayak üstü 100 lira geçiriverecekti.şimdi senin gösterdiğin balatayı alıyorum.kendim söküp takacam.çok teşekkür ederim.bu forumdaki arkadaşlara tavsiye.forumdaki arkadaşlara sormadan parça veya benzeri şeyler almayın yapmayın.
bir sorunum daha var zincirimde boşluk normalden fazla ve arka teker sonuna kadar çekili.zinciri değiştireyimmi yada bunda zincir baklası çıkarma gibi birşey varmı.zincir değiştiren alan varsa fiyatı veya muadil parç söylere memnun olurum
SMAİL KARDESİM BANA BIR SURE ONCE BALATA KONUSUNDA YARDIM ISTEMISTIN VE BENDE SOZUMU TUTUP SANA BALATA KONUSUNDA YARDIMCI OLMAK ICIN ISE KENDI MOTORUMLA BASLADIM VE BASARIYLA BITIRDIM VE COK MUTLUYUM
1.BEN KENDIM YAPACAKTIM AMA BAKTIMKI ELIMDEKI IMKANLAR BALATA YAPMAMI ENGELLIYOR VE 100 KM METRE UZAKLIKTAKI FATSA ILCESINE GIDIYORUM ELIMDE BITIK BALATAYLA BERABER SANA BITIK BALATAYI GOSTEREYIM
SAGDAKI BITIK BALATA HERNEYSE FATSAYA GITTIM VE ILK GIDRDIGIM MOTOR TAMIRCISINE GIRDIM SADECE SCUTERR TAMIR EDIYOR BU ADAM VE BIR SURU SCUTUR PARCASI VAR ELINDE BENDE ELIMDEKI BITIK BALATAYI GOSTERIP ACABA VARMIDIR EGER AYNISI YOKSA BENZERINI VER DEDIM ADAM BIR KARISTIRDI DEPOSUNU VE BALATNIN AYNISINI BULDUUBEN BU OLAYA HEM COK SASIRDIM HEMDE COK SEVIMDIM VE DEDIM KEMAL BUGUN DORT BACAGININ UZERINE DUSTUM DIYE HERNEYSE DEDIM BUNUN ORJINAL BATARYASI FERCO BAYISINDE 66 AVRO BEN TAM 12 TL YE ALDIM VE MUTIS SEVINDIM VE ALDIGIM BALATAYIDA GOSTEREYIM
BU MARKAYA BAKTIMDA BU SITEDEDE VAR BIZIM BALATANIN AYNISI VE 10 TL
BEN 2 TL KAZIK YEMISIM AMA DEYDI BE :mrgreen:http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=2201
VE BENIM ESKIYEN BALATANIN SADECE SAG TARAFTAKI BALATA ESKIMIZ VE DEMIR AKSAMA KADAR GELMIS VE DISKIMEDE AZ DA OLSA ZARAR VERDI ISTE SIZE BITEN VE BITMEYEN BALATANIN RESMI
SAG TARAFTAKI BITEN BALATA
BU ARADA ON BALATAYIDA SOKTUM AMA O BANA BIR 3000 BIN KM DAHA GIDER AMA GICIRTI YAPIYOR HALIYLEDE BU BENI RAHATSIZ EDIYOR ONUN SESINI MAKINAYI ALDIGIM GUNDEN BERI CEKIYORUM NEYSE BU ARADA BIRDE LASTIK KALEMIDE ALDIM VE LASTIKLERIMIN YAZILARINIDA BOYADIM SIZINLE PAYLASMAK ISTERIM
BUYRUN
BUGUNKU CILGIN KIZIMLAKI MACERAMDA SIZINLE BARABER BITMIS OLDU SIZINLE PAYLASMAKTAN GURUR DUYORUM IYIKI VARSINIZ GPR AILESI :salut::flower::king:::coool::
merhaba arkadaslar bende gfr 125 2t kullanıcısı olarak aranıza katıldım malum benim makinadan fazla yok etrafta ve madem akrabayız öyleyse bende burdayım... herkeze saygılar..
eski nickim montana72
merhaba arkadaslar bende gfr 125 2t kullanıcısı olarak aranıza katıldım malum benim makinadan fazla yok etrafta ve madem akrabayız öyleyse bende burdayım... herkeze saygılar..
eski nickim montana72
ugurcum aramiza hos geldin , sordugun sorularin yanitlarini almissin.Bende gectigimiz sezon sonu motosikletimden ayrilmak zorunda kaldim, genel olarak arkadaslar ile ayni fikirdeyim, satin almadan once almak istedigin motosikletin bilgilerini bizle paylasabilirsen yardimci olamaya devam edebiliriz
erdemcim sevindim adina
Havalar isiniyor bi aksam firuzaga cay bahcesi yapalim cocuklar.
Bana yakin nasil olsa yuruyerek gelebilirim![]()
ugurcum aramiza hos geldin , sordugun sorularin yanitlarini almissin.Bende gectigimiz sezon sonu motosikletimden ayrilmak zorunda kaldim, genel olarak arkadaslar ile ayni fikirdeyim, satin almadan once almak istedigin motosikletin bilgilerini bizle paylasabilirsen yardimci olamaya devam edebiliriz
erdemcim sevindim adina
Havalar isiniyor bi aksam firuzaga cay bahcesi yapalim cocuklar.
Bana yakin nasil olsa yuruyerek gelebilirim![]()
Merhaba arkadaşlar, İşlerin yogunlugundan cok fazla vaktım olmuyor takıp edemıyorum forumu.Anca fırsat bulabıldım.Bizim foruma bahar gelmiş, yine hareketlenmeye başlamış.Bir sürü katılımcı arkadaş . Ben bu manzarayı gordukce cok mutlu oluyorum valla.Herkesde Derbi GPR yok ama 2T cilerin hepsi burda.Buda Çok guzel bir kaynaşma örneği.Mıllet bırbırını yerken bız bırbırımıze destek olmaya çalışıyoruz.
Gpr edinmek ısteyen arkadaslarıda goruyoruz burda, bılgı edınmeye calısıyorlar, soruyorlar, destek ıstıyorlar.Bizde aramıza yenı katılan veya katılmak ısteyen GPRcılara herkonuda destek verıyoruz.Gercekten gecen sezon yapılmıs grup aktıvıtelerine bakarsanız, grup uyesı arkadaslarla cok guzel bır enerjı yakaladıgımızı gorceksınız.Bu olumlu durum da,bızım forum ıcınde tanınmamıza ve sempatı toplamamıza yardımcı oluyor.Kullanıcılar olarak ilgi duyan herkese herkonuda destek vermeye hazırızz.
Konuyla ılgısı yok ama.Beyler bılıyosunuz bende Jonturk(uğur) gıbı ıstemedende olsa çok sevdıgım motorumu satmak durumundayım.Malum onumuzde evlılık var.Kriz var.Duze cıkana kadar bazı şeylerden fedakarlık etmek gerekıyor.Maalesefde lıstenın en basında motor gozukuyor ): Kendı kendıme çok uzuluyorum ama yapacak bıseyde yok sımdılık.Motorum satılırsada ben herzaman organızasyonlarda sızınle olacagım.
Acitasyon degilde akü bitik ondan dedim KehkehO deilde arkadaslar ben bu cross isine sardim , heralde bu ay sonu alirim diye dusunuyorum soyle 1000 / 1500 arasi bi sey benim aklimda http://www.sahibinden.com/supermoto...ere_acil_-07WQQaXQQ11864838WQQpXQQdisplayitem
bu ilandaki motosiklet tarzi bi sey var , siz ne dusunuyorsunuz bu arada yeni katilan arkadaslara hos geldin diyorum
bence çin malı alma abi ya. eski olsun ama kaliteli olsun bence
ben bu aleti beğendim. plakasız diyor anlamadımama motorun plakası var
http://www.sahibinden.com/search.php?a=6&&b[search]=gilera&b[page]=1&b[sort_field]=date_first_activated&b[sort_order]=desc&c2=4756&c=4756&sKlasik=1&b[page]=1&c=8092&c2=8092
SMAİL KARDESİM BANA BIR SURE ONCE BALATA KONUSUNDA YARDIM ISTEMISTIN VE BENDE SOZUMU TUTUP SANA BALATA KONUSUNDA YARDIMCI OLMAK ICIN ISE KENDI MOTORUMLA BASLADIM VE BASARIYLA BITIRDIM VE COK MUTLUYUM
1.BEN KENDIM YAPACAKTIM AMA BAKTIMKI ELIMDEKI IMKANLAR BALATA YAPMAMI ENGELLIYOR VE 100 KM METRE UZAKLIKTAKI FATSA ILCESINE GIDIYORUM ELIMDE BITIK BALATAYLA BERABER SANA BITIK BALATAYI GOSTEREYIM
SAGDAKI BITIK BALATA HERNEYSE FATSAYA GITTIM VE ILK GIDRDIGIM MOTOR TAMIRCISINE GIRDIM SADECE SCUTERR TAMIR EDIYOR BU ADAM VE BIR SURU SCUTUR PARCASI VAR ELINDE BENDE ELIMDEKI BITIK BALATAYI GOSTERIP ACABA VARMIDIR EGER AYNISI YOKSA BENZERINI VER DEDIM ADAM BIR KARISTIRDI DEPOSUNU VE BALATNIN AYNISINI BULDUUBEN BU OLAYA HEM COK SASIRDIM HEMDE COK SEVIMDIM VE DEDIM KEMAL BUGUN DORT BACAGININ UZERINE DUSTUM DIYE HERNEYSE DEDIM BUNUN ORJINAL BATARYASI FERCO BAYISINDE 66 AVRO BEN TAM 12 TL YE ALDIM VE MUTIS SEVINDIM VE ALDIGIM BALATAYIDA GOSTEREYIM
BU MARKAYA BAKTIMDA BU SITEDEDE VAR BIZIM BALATANIN AYNISI VE 10 TL
BEN 2 TL KAZIK YEMISIM AMA DEYDI BE :mrgreen:http://www.motobakkal.com/pinfo.asp?pid=2201
VE BENIM ESKIYEN BALATANIN SADECE SAG TARAFTAKI BALATA ESKIMIZ VE DEMIR AKSAMA KADAR GELMIS VE DISKIMEDE AZ DA OLSA ZARAR VERDI ISTE SIZE BITEN VE BITMEYEN BALATANIN RESMI
SAG TARAFTAKI BITEN BALATA
BU ARADA ON BALATAYIDA SOKTUM AMA O BANA BIR 3000 BIN KM DAHA GIDER AMA GICIRTI YAPIYOR HALIYLEDE BU BENI RAHATSIZ EDIYOR ONUN SESINI MAKINAYI ALDIGIM GUNDEN BERI CEKIYORUM NEYSE BU ARADA BIRDE LASTIK KALEMIDE ALDIM VE LASTIKLERIMIN YAZILARINIDA BOYADIM SIZINLE PAYLASMAK ISTERIM
BUYRUN
BUGUNKU CILGIN KIZIMLAKI MACERAMDA SIZINLE BARABER BITMIS OLDU SIZINLE PAYLASMAKTAN GURUR DUYORUM IYIKI VARSINIZ GPR AILESI :salut::flower::king:::coool::[/QUOT
kardeşim sayende büyük bir kazık yemekten kurtuldum.marmaris derbi bayisi 55 ytlye lucas marka balata takacaktı.işçilik konusundada kaç saat uğraşacağımı bilmiyorum iş bitsin öyle söylerim gibi şeyler söyledi.ne kadara mal olur diyince tahmini 100 ytl ye mal olur dedi.yani bu işten az buçukta anlamıyor olsam ayak üstü 100 lira geçiriverecekti.şimdi senin gösterdiğin balatayı alıyorum.kendim söküp takacam.çok teşekkür ederim.bu forumdaki arkadaşlara tavsiye.forumdaki arkadaşlara sormadan parça veya benzeri şeyler almayın yapmayın.
bir sorunum daha var zincirimde boşluk normalden fazla ve arka teker sonuna kadar çekili.zinciri değiştireyimmi yada bunda zincir baklası çıkarma gibi birşey varmı.zincir değiştiren alan varsa fiyatı veya muadil parç söylere memnun olurum
arkadasım ben zıncırımı degıstırecem burda 20 tl felan zaten mz zıncırıyle aynı bu zıncır karsılastırdım onu alacam hemde makul yanı derbınınkını alsam bı dunya para yanııı bu zaman hesaplı zaman ayagını yorganına gore uzatacaksınn dıymı yaggggg:queen:
tsk koromako denıcem ve sızlerle paylasacagım bu arada arkadslar benım makınanın yag degısım zamanı geldı hıc kendı degıstıren oldumu cunku ben kendım degıstırmek ıstıyorum acaba hangı yagı koysam sanzımana ben kızıl seytanımla ugrasmayı sevıyorumdaa yardımcı olursanız sevınrım ıyı gunler yazı ve onerılerınzı beklıyorum !!!!!!!
bu sızlere bır seyı daha soylemeyı unuttum dun a2 ehlıyetıne yazıldım nasıp olursa nısanda sınav mayısta ehlıyetım elımde bura aynasızlar rahat vermıyorlar oyuzden hemen almak ıstıyorum bu arada gecelerde aynasızla gırdıgım bır dıyelogu anlatmak ıstıyorum gecelerde carsı ıcnde makınemle turluyorum bu zamana kadar hıc bır aynasız benı durdurmamıstı bu yenı gelen aynasız dur baklım dedı bana bende halıyle durdum buyurm memur bey deıdm evraklarını verımsın dedı verırım tabıkı dedım baktı ehlıyok neden ehlıyetısz dolasıyorsun dedı bana bende dedımkı valla dedım 5 yıldır motor kullanıyorum dedım ve ılk durduran sızssınz dedım herneyse pekı bunun cezasını bılıyormsun dedı bılıyorum dedım ama dedım en kısa zamnda temın edıcem dedım bu arada evraklara el koyuyorum dedı emlıyete kadar gel dedı o arada araya sozu gecen bırılerını sokrak evrakları aldım aldım ama araya soktugum hatrı sayılır kısılerden ayyaş aynasız bır sıse vıskı ıstemıs adamlarda halıyle bana soyledıler bende halıyle almak zorunda kaldım aldım ve aynasıza ulastırdım aynasız demıs tama demıs bundan sonra bırsey demem demıs bu arada lafı nere getırmek ıstıyorum ben buyasıma kadar rusvetın r sını bılmıyordum ve bu sayede ogrenmıs oldum guzel ulkem sadece rusvetle yuruyorr ha neden boyle dıyorum bır vıskıyle 800 tlden kurtuldum ama yınde zoruma gıdıyor o yuzden kımseye gebe kalmamak ıcın hemen ehlıyete yazıldım ehlıyetımı elıme aldıktan sonra bu ızdıraptan kurtulucam ınsallah bu hıkayem boyleydı basına boyle ılgınc olay gelen varsa ve paylasırsa sevınrım ıyı gunler yenıden
arkadasım ben zıncırımı degıstırecem burda 20 tl felan zaten mz zıncırıyle aynı bu zıncır karsılastırdım onu alacam hemde makul yanı derbınınkını alsam bı dunya para yanııı bu zaman hesaplı zaman ayagını yorganına gore uzatacaksınn dıymı yaggggg:queen:
tsk koromako denıcem ve sızlerle paylasacagım bu arada arkadslar benım makınanın yag degısım zamanı geldı hıc kendı degıstıren oldumu cunku ben kendım degıstırmek ıstıyorum acaba hangı yagı koysam sanzımana ben kızıl seytanımla ugrasmayı sevıyorumdaa yardımcı olursanız sevınrım ıyı gunler yazı ve onerılerınzı beklıyorum !!!!!!!
bu sızlere bır seyı daha soylemeyı unuttum dun a2 ehlıyetıne yazıldım nasıp olursa nısanda sınav mayısta ehlıyetım elımde bura aynasızlar rahat vermıyorlar oyuzden hemen almak ıstıyorum bu arada gecelerde aynasızla gırdıgım bır dıyelogu anlatmak ıstıyorum gecelerde carsı ıcnde makınemle turluyorum bu zamana kadar hıc bır aynasız benı durdurmamıstı bu yenı gelen aynasız dur baklım dedı bana bende halıyle durdum buyurm memur bey deıdm evraklarını verımsın dedı verırım tabıkı dedım baktı ehlıyok neden ehlıyetısz dolasıyorsun dedı bana bende dedımkı valla dedım 5 yıldır motor kullanıyorum dedım ve ılk durduran sızssınz dedım herneyse pekı bunun cezasını bılıyormsun dedı bılıyorum dedım ama dedım en kısa zamnda temın edıcem dedım bu arada evraklara el koyuyorum dedı emlıyete kadar gel dedı o arada araya sozu gecen bırılerını sokrak evrakları aldım aldım ama araya soktugum hatrı sayılır kısılerden ayyaş aynasız bır sıse vıskı ıstemıs adamlarda halıyle bana soyledıler bende halıyle almak zorunda kaldım aldım ve aynasıza ulastırdım aynasız demıs tama demıs bundan sonra bırsey demem demıs bu arada lafı nere getırmek ıstıyorum ben buyasıma kadar rusvetın r sını bılmıyordum ve bu sayede ogrenmıs oldum guzel ulkem sadece rusvetle yuruyorr ha neden boyle dıyorum bır vıskıyle 800 tlden kurtuldum ama yınde zoruma gıdıyor o yuzden kımseye gebe kalmamak ıcın hemen ehlıyete yazıldım ehlıyetımı elıme aldıktan sonra bu ızdıraptan kurtulucam ınsallah bu hıkayem boyleydı basına boyle ılgınc olay gelen varsa ve paylasırsa sevınrım ıyı gunler yenıden
MZ zinciri ile aynı olduğuna emin misin? eğer öyleyse çok iyi. 20 tl ye zincir süper![]()
Fuardan kareler varsa paylas bizlerle , henuz gidemedik biz.Bu arada GT den etkilenmisken GT kullanicilari basligini bastan sona okumani arkadas olarak tavsiye ederim , kadircim linkdeki motosiklete baktim motosiklet modeline gore diri duruyor lakin benim tercihim sanirim cinli'den yana olacak bu arada GYlerin ithal parcalar kullandigini duymustum ? fabrikasinin cinde oldugunu biliyorum p.tesi karakoy suzuki'de bi tane gormeye gidicem ilk izlenimlerimi sizle paylasirim.
Selamlar ; fuar davetiyesi olan yokmu yahu!!! :cat:
arkadasım ben zıncırımı degıstırecem burda 20 tl felan zaten mz zıncırıyle aynı bu zıncır karsılastırdım onu alacam hemde makul yanı derbınınkını alsam bı dunya para yanııı bu zaman hesaplı zaman ayagını yorganına gore uzatacaksınn dıymı yaggggg:queen:
tsk koromako denıcem ve sızlerle paylasacagım bu arada arkadslar benım makınanın yag degısım zamanı geldı hıc kendı degıstıren oldumu cunku ben kendım degıstırmek ıstıyorum acaba hangı yagı koysam sanzımana ben kızıl seytanımla ugrasmayı sevıyorumdaa yardımcı olursanız sevınrım ıyı gunler yazı ve onerılerınzı beklıyorum !!!!!!!
slm dostum yağ değişimi kolay iş.derbini kullanım kitapçığında agip 10w 40 yağ yazıyor.ben 10w 40 castrol sarı kutudan koydum.0.8litre yağ kapasitesi.kolay gelsin.
3500 mü..
Fiyatlar yerlerde desene..
Bende satmasam mı acaba motoru bikaç kuruş alcağımıza kalsın kenarda
evet 3500 vermişler bencede fiyatlar yerlerde.