Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Oncelikle gecmis olsun erdemcim nedir bu on firen yuzunden cektigin anlamis degilim buna sukur diyeceksin yapcak bi sey yok evet ex istanbulda degil as desen izmirde orhan asker ama biz variz sana manevi destek icin

seviyoruz seni.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Oncelikle gecmis olsun erdemcim nedir bu on firen yuzunden cektigin anlamis degilim buna sukur diyeceksin yapcak bi sey yok evet ex istanbulda degil as desen izmirde orhan asker ama biz variz sana manevi destek icin

seviyoruz seni.

abi son mesajınla maneviyatın dibine vurdum çok saol =) sabah sabah iyi moral oldu. Bu arada dün Ferco'yu aradım biraz haşlamak için bu motoru aldığımdan beri ön frensen ses geliyodu çünkü. servisteki adam "bişey olmaz" demişti. Adamları Önlüklü falan görünce profesör sanıyosun, inanıyosun tabi. "Sizin yüzünüzden iki kere kaza yaptım, sağ elim sakat şuan" demeye çalışırken tınlamayıp kapattılar. Kasımpaşa'daki servisi aradım. Ordan minibüs ile geldiler (Ön fren yine kitlenebilir diye kullanmak istemedim) Motoru ve beni aldılar, gittik servise. Ön freni bunca zamandır tek kaliperle kullanıyormuşum! Kaliperlerden biri çalışmıyomuş ve sıkılı olarak kalmış! aldığımdan beri duyduğum o tısss sesi ondanmış. Grenajları da söktüm bıraktım "ben elimden geleni yaparım" dedi usta. Taşıma, hidrolik yağı ve servise 70 lira dedi. Cebimde de tamı tamına 70 lira vardı. Pazarlık edicek halim bile yoktu resmen. iki elim de çok ağrıyodu ve çok yorgundum. Helal olsun deyip 70 kaadı bıraktım çıktım. Canavar gibi oldu şimdi motor. Ama o düşüşlerde akan tabak kadar yağın nerden aktığını söyleyemediler. "yağ deposundan akmıştır" diyolar da akan yağ kırmızı değil sarıydı.

Aha bu arada aklıma geldi, orda Selenia da satıyolar.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
abi son mesajınla maneviyatın dibine vurdum çok saol =) sabah sabah iyi moral oldu. Bu arada dün Ferco'yu aradım biraz haşlamak için bu motoru aldığımdan beri ön frensen ses geliyodu çünkü. servisteki adam "bişey olmaz" demişti. Adamları Önlüklü falan görünce profesör sanıyosun, inanıyosun tabi. "Sizin yüzünüzden iki kere kaza yaptım, sağ elim sakat şuan" demeye çalışırken tınlamayıp kapattılar. Kasımpaşa'daki servisi aradım. Ordan minibüs ile geldiler (Ön fren yine kitlenebilir diye kullanmak istemedim) Motoru ve beni aldılar, gittik servise. Ön freni bunca zamandır tek kaliperle kullanıyormuşum! Kaliperlerden biri çalışmıyomuş ve sıkılı olarak kalmış! aldığımdan beri duyduğum o tısss sesi ondanmış. Grenajları da söktüm bıraktım "ben elimden geleni yaparım" dedi usta. Taşıma, hidrolik yağı ve servise 70 lira dedi. Cebimde de tamı tamına 70 lira vardı. Pazarlık edicek halim bile yoktu resmen. iki elim de çok ağrıyodu ve çok yorgundum. Helal olsun deyip 70 kaadı bıraktım çıktım. Canavar gibi oldu şimdi motor. Ama o düşüşlerde akan tabak kadar yağın nerden aktığını söyleyemediler. "yağ deposundan akmıştır" diyolar da akan yağ kırmızı değil sarıydı.

Aha bu arada aklıma geldi, orda Selenia da satıyolar.

KARDESIM COOOOK GECMIS OLSUN YAAA O DERT BENDE DE VAR ALDIGIMDAN BERI ON BALATA OTUYOR BIR BAKTIRDIM BALATA BITMIS DEDILER AMA DEGISTIRECEM BU SIRALAR BAKLIM DEGISINCE YAPACAKMI SENINDE SANSIN YOK US BE KARDESIM NEYSE ALAH SIFALR VERSIN BU ARDA MAKINADA FAZLA ZARAR YOK UMARIM :salut:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...5-ci-arkadaslar-sizlere-bir-sorum-olacak.html ARKADASLAR BURYA KONU ACTIM AMA YANLIS ACTIM HERHALDE BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRM
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
KARDESIM COOOOK GECMIS OLSUN YAAA O DERT BENDE DE VAR ALDIGIMDAN BERI ON BALATA OTUYOR BIR BAKTIRDIM BALATA BITMIS DEDILER AMA DEGISTIRECEM BU SIRALAR BAKLIM DEGISINCE YAPACAKMI SENINDE SANSIN YOK US BE KARDESIM NEYSE ALAH SIFALR VERSIN BU ARDA MAKINADA FAZLA ZARAR YOK UMARIM :salut:

http://www.motosiklet.net/forum/mot...5-ci-arkadaslar-sizlere-bir-sorum-olacak.html ARKADASLAR BURYA KONU ACTIM AMA YANLIS ACTIM HERHALDE BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRM

ketchap arkadaşım çok geçmiş olsun öncelikle.balata alacak arkadaşlar banada ön ve arka balata lazım.eğer 15euro altında fiyata balata bulusanız haberim olsun.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
148
Arkadaslar konuyu bölüorum kusuruma bakmayın:)
Honda CBR125 dusunuyordum fakat aradıklarımı karsılayamayacagını anladım ve Derbi Gpr 125 uzerinde yogunlastım.. yazdıklarınızı okudum genel olarak motorun sorunları
1. cok yakıyor..
2. yag tuketimi
3. konfor..
4. yol tutusu
??

tecrübelerinize ihtiyacım var=)
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
Arkadaslar konuyu bölüorum kusuruma bakmayın:)
Honda CBR125 dusunuyordum fakat aradıklarımı karsılayamayacagını anladım ve Derbi Gpr 125 uzerinde yogunlastım.. yazdıklarınızı okudum genel olarak motorun sorunları
1. cok yakıyor..
2. yag tuketimi
3. konfor..
4. yol tutusu
??

tecrübelerinize ihtiyacım var=)

merhaba kardes zevkıne hırsıına ve adrenalıne vede ılgı cekmek ıstıyorsan bence derbı kardes ben cok memnunum
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Yol tutuşu cbrdan çok çok iyi
Yakıt konusunda biraz fazla olabilir ama aldığın zevke değer
Yağ tüketimi benzinle orantılı o kadar fazla masraf değil buda..
Parça konusunda arıza yaptığında kafanı çalıştırırsan eğer cbrdan çok daha ucuza tamir ettirirsin
 
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
23
merhaba kardes zevkıne hırsıına ve adrenalıne vede ılgı cekmek ıstıyorsan bence derbı kardes ben cok memnunum


bencede derbi al derim.bende alalı iki hafta oldu.hyosung cbr cbf arasında sıkışıp kalmıştım.derbi aldım.çokta memnunum.bence derbi.derbici kardeş balata olayını ne yaptın.sipariş verdinmi.yada muhadil bir parça bulabildinmi
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
bencede derbi al derim.bende alalı iki hafta oldu.hyosung cbr cbf arasında sıkışıp kalmıştım.derbi aldım.çokta memnunum.bence derbi.derbici kardeş balata olayını ne yaptın.sipariş verdinmi.yada muhadil bir parça bulabildinmi

kardes ben sparıs vermıcem el emgı bır balata yapıcam bır arkads denedı gs 500 makınay denedı ve cok memnun kaldı sımdı ben yapacam eger olursa ve memun kalırsam butun gpr cı arkadaslarla paylasıcam
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaslar konuyu bölüorum kusuruma bakmayın:)
Honda CBR125 dusunuyordum fakat aradıklarımı karsılayamayacagını anladım ve Derbi Gpr 125 uzerinde yogunlastım.. yazdıklarınızı okudum genel olarak motorun sorunları
1. cok yakıyor..
2. yag tuketimi
3. konfor..
4. yol tutusu
??

tecrübelerinize ihtiyacım var=)

1) yakıtı 100 km de 4.5 litre
2) yağ tüketimi motora göre değişiyor 500- 1000km de bir litre yağ
3) selesi biraz sert ama bence diğer özellikleri göz önünde bulundurunca hiç problem değil.
4)yol tutuşu cbr ile kıyaslamayacak kadar iyi.
aklındaki diğer sorulara cevap verebiliriz.....
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
148
cok tesekkurler arkadaslar bu kadar hızlı ve dolu dolu cvplar verdıngınız icin :) derbi beni mutlu edecek bunun inancındayım:)

2.el almayı planlıyorum ve nette arastrma yaptım az sayıda 2. el olması buyuk sıkıntı veriyor bana..:pale: sezondan önce alamazsam sezon sonrasına kalacak.. Sezondan sonra satmayı dusunen arkadaslar var mı?

geleneksel gezinize ait fotolara bakmıstım baya bi önce:) biraz öncede google videodan gpr125 lere bakıordum o gune ait bi videoyla karsılastım sasrdım :cherry: bir gpr iki gpr uc gecti dort oldu bes aaa.. :queen:
inş bende gpr sahibi olur o gruba karısırım tez zamanda die gecirdim icimden:)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Teşekkürler arkadaşlar. Motorda fazla masraf yok aslında. Toplamda 400 liraya falan patladı bana. Kırım yaşadığım parçaları orjinal aldığım ve bir kere çekici kullandığım halde tüm masraf bu. Çok ağladım ama ben kafamda 1000 lirayı gözden çıkarmıştım o yüzden 400 o kadar üzmedi beni. Motorunu yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun! Güle güle kullanın. Kazasız belasız inşallah. Bu arada GPR'ın yol tutuşuna laf ettirmem =) deli gibi yatıyo GPR.
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
ketchup kardesıme son derece katılıyorum manyak yatıyor makına sankı kendını yarıs pıstınde hıssettırıyorrrr ben bıle kendıme sasırıyorum profesyonel motor kullnıcısıyım zannedıyorum okadar yanııııı
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Ben böyle şansın içine tüküreyim!..
Sonunda bu sabah iş yoktu ve vakit bulunca hemen fırladım motorun başına.. hava güzel, keyfim acaip yerinde. Zaten sabah olsun da kırdığım vites pedalını değiştirip gazlayayım diye can atıyodum. Çıktım vites pedalını değiştirdim. Ama bi sorun vardı, motor kımıldamıyo.. baktım ön fren sıkışmış. Ne yapsam ne etsem derken, aklıma geçen hafta gidonu biraz yukarı kaldırdığım geldi. Gidon aşağıda olduğunda, tam sol yapınca korna depoya basıyodu. Onun için kaldırmıştım gidonu, bu da fren hortumunda basınç falan yarattı heralde. Gidonu indirdim ama ön fren hala biraz sıkı. Neyse atladım motora, baktım gidiyo, en yakın benzinciden benzin alıp (bi avuç benzin var depoda) bi de freni ayarlicak birini bulayım diye çıktım siteden. Kafada kask falan yok tabi, benzinci motorla 40 saniye uzaklıkta. Yokuş yukarı çıkarken yine ön fren sıkışmış ve motor yine altımdan kaçtı, bu sefer de sağa düşürdüm.. Baktım, yere tepsi kadar yağ akmış. Önceki kazada da "yolda yağ varmış ondan düşmüşüm" dediğim yağ heralde benden çıkmıştı yine. İki kazanın sebebi de ön frenmiş! Lan ben de noluyo diyorum dümdüz yolda giderken yere yapıştım..
9 senedir kullanırım, hiç kaza yapmamıştım. Kısa sürede iki kaza yapıp sıfır motoru düşürdüğüm için çok fena rencide oldum arkadaşlar. Sol elimde yırtıklar, sağ bileğimde de bi şişme var ama umrumda değil. Çok da fazla ağrımıyolar zaten. Ama bu adalet mi ya? Ben şimdi aldığımdan beri sıssss diye ses çıkaran bu balata yüzünden kaza yaptım, kim ödeyecek bunun bedelini? Ferco'da ilk bakımda niye bakmadılar buna? üstelik balataları da temizlemek için söküp taktılar o kadar. Ya da motovizyondan alırken niçin adam akıllı toplamadılar. Kim bu işin suçlusu? Bende de suç var tabi... Neyse işte moralim çok bozuk. Bidaha yola çıkamam ve bugünden başka vaktim yok. Şimdi Ferco'yu arayıp servis aracı gönderin falan diyecem. Bi tanıdığın aracı da var ama onu arayamam artık. Geçen ev taşırken de onun minibüsü almıştık.. neyse işte canım çok sıkkın..
Ah be Extrema, gel istanbul'da yaşa be.. Astral da izmir'de.. Orhan desen askerde. Yine mecbur gidicem Ferco'ya..

erdemcim çok geçmiş olsun ya ben sonradan gördüm senin yazını. Sıkma canını sağlık olsun. sana bişey olmasın da...
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
313
Erdem geçmiş olsun ya nedir bu şanssızlık?? Kaliperin biri aldığından beri hiç mi çalışmıyormuş?? Yoksa bakımda söküp taktıklarında mı bi halt yemiş olabilir adamlar??
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
erdemcim çok geçmiş olsun ya ben sonradan gördüm senin yazını. Sıkma canını sağlık olsun. sana bişey olmasın da...

Çok teşekkürler. İyiyim ya. Sağ bilek sargıda, sol elde bikaç yırtık ve sağ dizimde sıyrıklar var ama önemsiz şeyler. Küçükken hangimizin dizleri, avuçları sağlamdı ki? =) Büyüdükçe nazikleşecek halimiz yok tabi =) Çok saol iyi dileklerin için.

Erdem geçmiş olsun ya nedir bu şanssızlık?? Kaliperin biri aldığından beri hiç mi çalışmıyormuş?? Yoksa bakımda söküp taktıklarında mı bi halt yemiş olabilir adamlar??

Abi saol ya.. Kaliperin teki aldığımdan beri çalışmıyomuş evet. Ben alana kadar mağazada 2 sene yattığı için olabilir diyolar. Ama aldığımdan beri ön tekere değiyodu balata ve ön fren taş gibiydi. bir santim dalan sıkılabiliyodu. Dozaj çok zordu. SSsss diye bi ses yapıyodu ve ön teker özellikle disk ısınınca serbest dönmüyodu. Şuan problem yok. Aslında tüm masrafı Ferco'nun ödemesi gerek ama gel de anlat. Kime ispat ediceksin o frenin ilk günden öyle olduğunu, kazaların ön fren yüzünden olduğunu.. Sağlık olsun dedim bıraktım..
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
148
arkadaslar derbi lerin sıfırı yok mu? nette bulamıorum... 2.el alcam ama sıfırının fiyatınıda merak ediorum..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
yanlış hatırlamıyorsam sıfırı 2007 de 8900 tl idi. ama daha sonra fiyatı biraz düşürdüler. 2008 ve 2009 da da gelmedi zaten...
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
ugurcum aramiza hos geldin , sordugun sorularin yanitlarini almissin.Bende gectigimiz sezon sonu motosikletimden ayrilmak zorunda kaldim, genel olarak arkadaslar ile ayni fikirdeyim, satin almadan once almak istedigin motosikletin bilgilerini bizle paylasabilirsen yardimci olamaya devam edebiliriz

erdemcim sevindim adina

Havalar isiniyor bi aksam firuzaga cay bahcesi yapalim cocuklar.

Bana yakin nasil olsa yuruyerek gelebilirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst