- Katılım
- 22 Mar 2009
- Mesajlar
- 166
acemi , şanzıman yağı için 10/40 tam sentetik yağ alacaksın. markası bildiğin bir marka olsun ;motul,castrol,yamalube vs gibi ama önemli olan kısmı tam sentetik olması.750cc koyacaksın.
ayrıca selenin altında 2 zamanlı yağ kutusu var. onada yine tam sentetik 2 zamanlı motor yağı alıp koyacaksın. kolay bulabileceğin ve kaliteli olanı castrol power racing 2t BP istasyonlarında yada bauhouse'da bulabilirsin.
sen fatih'de tam olarak nerede oturuyorsun?
tomas ve diğer arkadaşlar çok tşk ederim.. gerçekten çok duyarlısınız ve cok yardımcı oluyosunuz. şimdi dediğin yağları almaya gidiyorum ordanda motoru çalıştırıp getiricem buraya. ben fındıkzade de oturuyorum..