Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
8
slm ben de yeniyim 250 mct aldım 2000 de gaz teli koptu sanırım nasıl degiştire bilirim bilgi verirseniz sevinirim

slm arkadaş lar bende 250 mct aldım aldıgımda 1200 deydi 2000 oldu akşam bi çıkıyım dedim hava güzeldi gaz teli koptu sanırım nasıl degiştirebilirim
yardımcı olursanız sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Motor gezisi gayet güzeldi fakat çook soğuktu. Birde rüzgar felaketti Sarıyer'e uzandım geldim.En güzeli geçen hafta motor yağını castrol actevo ile değiştirmiştim. Gayet güzeldi vites geçişleri ...Ayrıca birkaç damla yağ kaçırıyordu.Keçeyi değiştirince o da düzelmiş. Arkadaşlar yağı fazla koymayın 1.5 ya da en fazla 1.6 koyun fazlasını alıyor ama buda basıncı arttırıyormuş.Keçelerin zarar görmesi muhtemelen bu yüzden olabilirmiş.Seviyeye dikkat edin diyorum.Havalar ısınsın artık:)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Motor gezisi gayet güzeldi fakat çook soğuktu. Birde rüzgar felaketti Sarıyer'e uzandım geldim.En güzeli geçen hafta motor yağını castrol actevo ile değiştirmiştim. Gayet güzeldi vites geçişleri ...Ayrıca birkaç damla yağ kaçırıyordu.Keçeyi değiştirince o da düzelmiş. Arkadaşlar yağı fazla koymayın 1.5 ya da en fazla 1.6 koyun fazlasını alıyor ama buda basıncı arttırıyormuş.Keçelerin zarar görmesi muhtemelen bu yüzden olabilirmiş.Seviyeye dikkat edin diyorum.Havalar ısınsın artık:)

Hava Güzel dedin hevesini kırmayayım dedim.
Cumartesi hakikaten üşümüştüm bir ara yazayım dedim sonra vaz geçtim hevesin kırılamasın diye rüzgarla birlikde soğuk iki kat dı
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Uğur abi kuru zemini bulmak zor:) Bulunca soğuğa pek aldırış etmiyorum.Birde güneş vardı havada ...Üşüdüm ama zevkli bir geziydi...
 
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
8
sagolun çok duyarlı kişilermişsiniz herkes cevaplapıs yardımcı olmak için
ben zaten hallettim dün işimi aldım teli degiştirdim
allah sizlere bişey sordurmasın sormamda zatennnnnn
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Motorun hayırlı olsun Ahmet Hoşgeldin...Keşke tanışsaydık. Gaz teli eğer kopmuşsa değiştirilmesi lazım ama nasıl değiştirildiğini bende bilmiyorum. Eğer değiştirdiysen bizimle paylaşırmısın?Nasıl değiştirdin?:silent:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
sagolun çok duyarlı kişilermişsiniz herkes cevaplapıs yardımcı olmak için
ben zaten hallettim dün işimi aldım teli degiştirdim
allah sizlere bişey sordurmasın sormamda zatennnnnn

Bravo en azından değiştirmişsın benim başıma gelmediği için bir şey söyleyemem ama debriyaj telini sorsaydın cevap verirdim yapmadığım bir iş içinde ukalalık yapmayıda sevmem.
başarmışşın eline sağlık ançak buna cevap verebilirim hoşçakal
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
sagolun çok duyarlı kişilermişsiniz herkes cevaplapıs yardımcı olmak için
ben zaten hallettim dün işimi aldım teli degiştirdim
allah sizlere bişey sordurmasın sormamda zatennnnnn

Dostum nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama sorduğun şeyi cevabını dıaşrdan herhangi bir motorcudan da alabilirdin. Fuar haftasındayız herkes fuarda ben 4 gündür bilgisayar başına oturamadım şahsen fuarda yatıp kalktım. Bir şey sorup sormama saana kalmış ama ben bu üslübundan doalyı artık cevaplamam. Gaz telin kopmuş ustaya götürsen işçilik dahil 15-20 lira bişey alır. biz 7-24 intarnet başında değiliz çalışan insanlarız. mesajı gece atmışsın ertesi akşamda sitem ediyorsun. burası sadece müşteri hizmetleri gibi çalışan forum değil.

Evet arkadaşlar Bir fuarı de böylece geçiştirmiş olduk. Çarşamba saat 3 te açılan ve dün akşam itibariyle biten fuarda beni ziyaret eden Jakoben (Atasay) Kardeşime canı gönülden teşekkür ederim. Görevli olduığum için pek ilgilenemedim beni amzur gör ama en kısa zamanda bunu telafi edeceiğim. hatta MCT toplaşması açıkhava mangal gibi bir organizasyon düşünüyorum. Artık bazı şeyleri yapmak daha kolay oldu benim için biraz ceva çektik ki hala çekiyorum ama yazın sizlerle sefasını süreceğiz. Bu arada dip not ekleyeyim cumartesi akşamı motorla fuardan çıktım arka teker sinyalin kablosuna sürtmüş sol sinyal çalışmıyordu. daha sonra marş basmadı. Bende akü kısa devreden boşalmış diye düşündüm. Sinyalleri tamir ettim motoruda vurdurarak çalıştırdım. arkadaşım getirdiği için motoru fuara bvenzin durumunundan haberim yoktu. Akü şarz olsun tekrar vurdurmayayaım diye bir sonraki benzinliğe kadar gidebilirim diye düşündüm. Ama nerden bilebilirdim ki bir sonraki benzinlik yokmuş :) istoç taraflarında kaldım. Mactin bir huyu vardır deposundan dolayı sallarısınız depoyu ses gelir ama o benzin bir türlü karbiratöre gelmez. onun için motoru yan sehpada bekletip öyle çalılştırmak gerekir. Yan yatırmak ve sallamak suretiyle karbiraötre benzini doldurup marşa bastım fakat marş gene basmadı. Akümün dolu olduğunu farkettim o an. Temel sorun marş rölesiymiş. Emniyet şeridinde motoru vurdurarak çalılştırmak zorunda kaldım. bu şekilde atış alanı yol yayrımına kadar geldim bazen ittim bazen marş bastı. oradaki benzinlikten benzini aldım ve yoluma devam ettim. Dün de fuardan ayrılırken kalabalıktan motoru ittirecek yerim olmadığı için röleden düz kontak yaparak çalıştırdım motoru. Kabus tu ama şükür eve gelebildim. Röleyi mi? :) hala değiştirmedim çantamda duruyor :p

Sağlıcakla.
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Barış sen getirdiğin davetiyelerle benim ve eşimin fuara girmesini sağladın ya daha ne yapacaksın dostum? hem tanışmamız bile yeter bence, fuar boyunca yoğun olacağını zaten biliyordum onun için ilgilenemedim diye hiç canını sıkma böyle olması normal, acısını ilk fırsatta çıkarırız nasılsa:). Hem biz elimizden geldiğince fuarı gezdik ve iki adet buff ile bel/böbrek koruması bile aldık. Aslında full face kask alacaktım ama birkaç denemeden sonra full face kask bende çok sıkıntı yapınca acaba çene açılır mı alsam deyip bir karara varamadığım için şimdilik almaktan vazgeçtim. Bence güzel bir fuardı ve bazı malzemelerin fiyatları gerçekten uygundu. (Bak şimdi keşke alsaydım diyorum full face caberg kaskı iyi mi:))
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Dur biraz seveyim motorumu tırtııııl:p Hava düzelsin ben attaaya götüreceğim onu:)
p1010876c.jpg
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Mikey,
Tanıyamadın değil mi:) Uğur abi iş havaya bakar.Güzel gördümmü vuruyorum yola. Nisan - Mayıs gibi bir kısa gezi yapalım.:)
 
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
8
Motorun hayırlı olsun Ahmet Hoşgeldin...Keşke tanışsaydık. Gaz teli eğer kopmuşsa değiştirilmesi lazım ama nasıl değiştirildiğini bende bilmiyorum. Eğer değiştirdiysen bizimle paylaşırmısın?Nasıl değiştirdin?:silent:

sagol diyeyim önce
valla söktüm bütün vidaları gaz kolundan başladım yan kapaklar kopan üs telmiş kopanı çıkartırken dikkat ettim basitmiş aslında dedimmya bu benim ilk motorum daha önce motor çok yabancıydı bana ama bi abiyle tanıştım bi anda merak sardım neyse ehliyetde aldım emniyetten alma işi kaldı tanışırız inşaallah
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
s.a arkadaslar askerlikten sonra motora bi bakıyım yıkıyım temizliyim falan die indim garaja koruma demiri falan pas tutmus VD40 yada pas sökücü gibi bişey alıp temizlemem gerekiyo sıfır akü almıstım onuda taktım bi güzel yıkadım temizledim motoru ama bi türlü calıstıramadım ben askerdeyken arkadasım ugrasmıs calıstırmaya jikle telinide koparmıs cok canım sıkıldı benim küheylanı bu halde görünce :(( havalar düzelsin de yokus assaga vurdurucaz artık

arbetus dostum saclara nolmus öle :) motoruda fena yapmıssın yine cc bar falan baya güzel olucak ;)bilseydim fuardasın gelirdim valla maddi imkansızlıklardan evden cıkamaz olduk :)
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Hoş geldin emre demek askerlik bitti şimdi şimdiki uzun soluklu askerlik başlıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst