Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
s.a arkadaslar askerlikten sonra motora bi bakıyım yıkıyım temizliyim falan die indim garaja koruma demiri falan pas tutmus VD40 yada pas sökücü gibi bişey alıp temizlemem gerekiyo sıfır akü almıstım onuda taktım bi güzel yıkadım temizledim motoru ama bi türlü calıstıramadım ben askerdeyken arkadasım ugrasmıs calıstırmaya jikle telinide koparmıs cok canım sıkıldı benim küheylanı bu halde görünce :(( havalar düzelsin de yokus assaga vurdurucaz artık

arbetus dostum saclara nolmus öle :) motoruda fena yapmıssın yine cc bar falan baya güzel olucak ;)bilseydim fuardasın gelirdim valla maddi imkansızlıklardan evden cıkamaz olduk :)

içindeki benzin bozulmuş olabilir. Benzini boşalt komple karbüratördekini de yeni benzin koy. birde bujileri sök temizle tekrar tak. Düzelecektir. Saçlar bürokrasiye takıldı kardeşim. Gelseydin fuara keşke. Şu ana akdar yüz yüze tanıştığım 5. MCT kullanıcısı oldu. Fuarda Poseidon ve jakoben ile tanıştım. Güzeldi. Poseidon fuar kapanmak üzereyken geldi o saatte motorum fuarda standdaydı motorumu tanıyıp geldi :D

Sağlıcakla.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
içindeki benzin bozulmuş olabilir. Benzini boşalt komple karbüratördekini de yeni benzin koy. birde bujileri sök temizle tekrar tak. Düzelecektir. Saçlar bürokrasiye takıldı kardeşim. Gelseydin fuara keşke. Şu ana akdar yüz yüze tanıştığım 5. MCT kullanıcısı oldu. Fuarda Poseidon ve jakoben ile tanıştım. Güzeldi. Poseidon fuar kapanmak üzereyken geldi o saatte motorum fuarda standdaydı motorumu tanıyıp geldi :D

Sağlıcakla.

benzini izne geldiğimde almıstım 5-6 ayda bozulmaz bence bujilerden olabilir hafta sonu onları deniyim bide

senin motordamı fuardaydı ? nası becerdin o işi :)

yok abi ya 30 yasından sora cekilmiyo coluk cocukla ugrasmak
bide kısmetse haziranda düğünüm var gitmem daha bi yere :p
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
benzini izne geldiğimde almıstım 5-6 ayda bozulmaz bence bujilerden olabilir hafta sonu onları deniyim bide

senin motordamı fuardaydı ? nası becerdin o işi :)

yok abi ya 30 yasından sora cekilmiyo coluk cocukla ugrasmak
bide kısmetse haziranda düğünüm var gitmem daha bi yere :p

abi o motor 5 6 aydır yatıyorsa karbüratörünü temizlemen gerekir ve bujilerinde kapkara olmuşlardır onlarıda bi değiştirsen iyi edersin :cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
abi o motor 5 6 aydır yatıyorsa karbüratörünü temizlemen gerekir ve bujilerinde kapkara olmuşlardır onlarıda bi değiştirsen iyi edersin :cat:

walla karbüratörünü temizliyemem anca ustaya götürüp temizletmem lazım elimden öle her iş gelmio arkadasım falanda yok motordan anlayan da bujileri değiştiririz diyorum ya işte bi hafta sonu olsun bakalım ne var ne yok
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
yok abi ya 30 yasından sora cekilmiyo coluk cocukla ugrasmak
bide kısmetse haziranda düğünüm var gitmem daha bi yere :p[/QUOTE]

Düğünün var hadi hayırlısı :rendeer:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
benzini izne geldiğimde almıstım 5-6 ayda bozulmaz bence bujilerden olabilir hafta sonu onları deniyim bide

senin motordamı fuardaydı ? nası becerdin o işi :)

yok abi ya 30 yasından sora cekilmiyo coluk cocukla ugrasmak
bide kısmetse haziranda düğünüm var gitmem daha bi yere :p

fuarda standımız vardı geceyi orada geçirecektim baktım millet giriyor atladım motora soktum içeri :) Benzin çabuk bozulabilen bişey karbüratörü temizlemek kolay. Şimdilik içindeki benzini boşaltman yeterli. Tahliye hortumlarının üstündeki sarı vidaları gevzet boşalt benzini.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
Millet Merakımdan Soruyorum Bizim MCT nin Arka Firen Kanpana Yerine disk Olurmu


oluyor abi ben bi kac kere görmüştüm

fuarda standımız vardı geceyi orada geçirecektim baktım millet giriyor atladım motora soktum içeri :) Benzin çabuk bozulabilen bişey karbüratörü temizlemek kolay. Şimdilik içindeki benzini boşaltman yeterli. Tahliye hortumlarının üstündeki sarı vidaları gevzet boşalt benzini.

benzinle sorunumuz yok vurdurduk yokus assaga calıstı simdi tek marsta calısıyo tabi 2 senedir yattığı için motordan zırıltı gibi garip garip sesler geldi ilk etapta , bide çiğ benzin kokusu gelio bujiler mis gibi hafif yağlanmıstı temizledim zaten askere gitmeden yeni değiştirmiştim gerci en kısa zamanda servise sokup bi bakım yaptırmak istiyorum motoru falanda indiricem assagı şaseyle baglantı yerlerine takoz koymayı düşünüyorum vibrasyonu en aza indirmek adına dur bakalım ya satıcam tamamen araba alıcam yada a dan z ye yaptırıcaz ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
oluyor abi ben bi kac kere görmüştüm



benzinle sorunumuz yok vurdurduk yokus assaga calıstı simdi tek marsta calısıyo tabi 2 senedir yattığı için motordan zırıltı gibi garip garip sesler geldi ilk etapta , bide çiğ benzin kokusu gelio bujiler mis gibi hafif yağlanmıstı temizledim zaten askere gitmeden yeni değiştirmiştim gerci en kısa zamanda servise sokup bi bakım yaptırmak istiyorum motoru falanda indiricem assagı şaseyle baglantı yerlerine takoz koymayı düşünüyorum vibrasyonu en aza indirmek adına dur bakalım ya satıcam tamamen araba alıcam yada a dan z ye yaptırıcaz ;)
o motorla mangal partisine katılmayıp araba alırsan ilk kavşakta göbekten dalarım arabaya pert olur haberin ola :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
o motorla mangal partisine katılmayıp araba alırsan ilk kavşakta göbekten dalarım arabaya pert olur haberin ola :)

muhahah o zaman motorla seninde uğrasman lazım senin cevren benimkinden daha geniş motor konusunda zaten yakın otursak hergün dibinde olucaktım da neyse :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
muhahah o zaman motorla seninde uğrasman lazım senin cevren benimkinden daha geniş motor konusunda zaten yakın otursak hergün dibinde olucaktım da neyse :)

yedek parça tedarikini yaparım. tarif de ederim. Ama gerisi sana kalmış. Taşın altına elini sokacan :)

Millet Merakımdan Soruyorum Bizim MCT nin Arka Firen Kanpana Yerine disk Olurmu


abi oluyor ben diskli jant buldum. kaliperi de vardı. Sadece dişli kısmı takozlu değil saplamalıydı. Çok sık kırıldıkları için vazgeçtim. ama yapıcam ben.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Arkadaşlar aramızdan kim, hangi marka ve model kaskı kullanıyor acaba? Gerçekten merak ettiğim konulardan biri bu, sonuçta hepimiz aynı marka motoru kullanıyoruz ama kask tercihimiz hangi marka ve modelden yana acaba?
Örneğin ben İspanyol SHIRO marka kaskın jet kask diye tabir edilen çene koruması olmayan ama vizörü uzun olan ve görüşü kısıtlamadığı için bana sıkıntı da vermeyen kask modelini kullanıyorum, geçen sene sirkeciden 80 avro gibi bir fiyata almıştım yanılmıyorsam ve kaskımdan memnunum..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Ben 4 adet dandik çin malından parçaladıktan sonra gecen sene ZEUS aldım cenesi acılan ama bilicli olarak değil 190 liraya fena değil halen kullanıyorum tabi bu parayı verdikten sonra daha biliçli ve dikkatli
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
merhaba arkadaşlar,

ön tekeri inceltip çaplamak istiyorum, telli jant yapmak istiyorum. tanıdığım bir tamirciye danıştım, her telli olmaz buna dedi. mct'ninki olurmu acaba yada bi tavsiyeniz olur mu?

110/90-16
on.jpg
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
125
Bende COX jet kask kullanıyorum. 1 buçuk sene önce 145 tl ye almıştım cok memnunum.jet kasklar 106 ekran plazma gibi geniş görüş imkanı veriyor buda cok güzel birşey. Bizim motorlar yapısı gereği çok hız yapmadığı için kapalı kaska ihtiyaç duymuyorum. kışın dahi maskeyle birlikte jet kaskımı kullanıyorum.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
selam arkadaşlar hemen hemen 200sayfayı üç gündür okumaya calışıyorum anladığım kadarıyla herkes motorundan memnun 200cc pıonner kurye tıpı motor kullanıyorum .bende memnunum ama bu mct lere kafayı taktım motorum bana hic sorun cıkarmadı.oda dursun ben bir mct almak ısterım ikinci elleri gayet uygun zaten yenısıde motorun güzellığine göre pahalı değil s&t kanunı gv 250 de hosuma gıdıyor ama pahalı gelıyor. bu yaz uzun yolculuk yyapmak istıyorum kısmetse yinede bır ıkı söz edıp okey dersenız daha bır rahat olup marka arastırması yapmayacağım ama önerılerınıze kesın kulak vereceğim .şimdiden teşekkur ederım .resımler olan motorlar gercekten güzel duruyor herkeze kazasız sürüşler dılerım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst