- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
s.a arkadaslar askerlikten sonra motora bi bakıyım yıkıyım temizliyim falan die indim garaja koruma demiri falan pas tutmus VD40 yada pas sökücü gibi bişey alıp temizlemem gerekiyo sıfır akü almıstım onuda taktım bi güzel yıkadım temizledim motoru ama bi türlü calıstıramadım ben askerdeyken arkadasım ugrasmıs calıstırmaya jikle telinide koparmıs cok canım sıkıldı benim küheylanı bu halde görünce( havalar düzelsin de yokus assaga vurdurucaz artık
arbetus dostum saclara nolmus ölemotoruda fena yapmıssın yine cc bar falan baya güzel olucak
bilseydim fuardasın gelirdim valla maddi imkansızlıklardan evden cıkamaz olduk
![]()
içindeki benzin bozulmuş olabilir. Benzini boşalt komple karbüratördekini de yeni benzin koy. birde bujileri sök temizle tekrar tak. Düzelecektir. Saçlar bürokrasiye takıldı kardeşim. Gelseydin fuara keşke. Şu ana akdar yüz yüze tanıştığım 5. MCT kullanıcısı oldu. Fuarda Poseidon ve jakoben ile tanıştım. Güzeldi. Poseidon fuar kapanmak üzereyken geldi o saatte motorum fuarda standdaydı motorumu tanıyıp geldi
Sağlıcakla.