Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571


Cantlar nasıl ama depo değişik ve kontak anahtarı kontrol paneline alınmış katalitazor yok çok sade
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Abi regal raptor bu. MCT ile hiç alakası yok ki. BEn size asıl yeni model mctyi gösterem.













Başından beri bu motora devir göstergesi takılabileceğini savundum ve işte kanıtı :)













Bu fotoya dikkatle bakın; Shell Motosiklet yağı ve yuasa akü Çinli de olsa sarf malzemesini iyi kaliteli kullanırsanız ömrü uzun olur. Benim macittende yuasa çıkmıştı. Hiç akü sorunum olmadı 2 yıl boyunca.





Bu da 150 cc lik yağ soğutmalı modeli

2.gif



Bu arada google da MCT250 diye tarama yaptığınıza 8. sayfalarda uğur abi ben ve kutay çıkıyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Macitime koruma demiri almıştım yaz sonuna doğru hafif karıncalanma vardı bütün kış boyunca o hafif karıncalanma sonra çidi çidi paslandı.
Perşenbe pazarından 16TL ye siyah 630 dereceye kadar yanmaz boya aldırdım bu gün boyadım kömür gibi oldu kısmetse önümüzdeki günlerde de ekzozları boyacağım ekzozlardada paslanma var koruma demiri güzel olduda bakalım ekzozlar nasıl olacak.

Resimlerdeki motorda km ve devir saatine bayıldım bulsam kesin alırım rüzgarlık ise pek hoşuma gitmedi
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
bu arada benim motor baya bi düzeldi sonunda :):) dün sabah ve gece baya bi yol yaptık arkadaşlarla 150 km kadar iyi gidior 50 yı gecmedıkce sorun yok :) tek sorun vites değiştirirken tak şak şuk sesler gelio zincir bol ondan yapabilirmiki şanzıman daha yeni ?
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
bu arada benim motor baya bi düzeldi sonunda :):) dün sabah ve gece baya bi yol yaptık arkadaşlarla 150 km kadar iyi gidior 50 yı gecmedıkce sorun yok :) tek sorun vites değiştirirken tak şak şuk sesler gelio zincir bol ondan yapabilirmiki şanzıman daha yeni ?

Zincir sesi genelde gaz verirken değilde gaz kestiğinde oluyorsa zırıltı gibi ses geliyorsa zincir boşluğu fazla olabilir birde lastik takozları yıprandığında gaz verdiğin zaman hafif vurma sesi gelebilir
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
Zincir sesi genelde gaz verirken değilde gaz kestiğinde oluyorsa zırıltı gibi ses geliyorsa zincir boşluğu fazla olabilir birde lastik takozları yıprandığında gaz verdiğin zaman hafif vurma sesi gelebilir

aynen dediğin gibi oluyor zincir boşluğu takozlardada sorun var demek sizce takozlar bana ne kadar maal olur birde vites değiştirirken şanzımandan şak şuk die 2 vitesli motorladaki gibi sesler cıkarıo diğer choperr lara bakıorum süzülüüp gidio ben genelde geride kalıorum vites sorunu yüsünden dönüşlerde motoru yatırınca direk arka lastık kendini yıyo ve motor düşecekmiş gibi oluyor.... bunların nedenlerını bılıosanız yardımcı olursanız sefinirim...

kazasız belasız sürüşler....
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
aynen dediğin gibi oluyor zincir boşluğu takozlardada sorun var demek sizce takozlar bana ne kadar maal olur birde vites değiştirirken şanzımandan şak şuk die 2 vitesli motorladaki gibi sesler cıkarıo diğer choperr lara bakıorum süzülüüp gidio ben genelde geride kalıorum vites sorunu yüsünden dönüşlerde motoru yatırınca direk arka lastık kendini yıyo ve motor düşecekmiş gibi oluyor.... bunların nedenlerını bılıosanız yardımcı olursanız sefinirim...

kazasız belasız sürüşler....

Takozlar fazla bir şey tutmaması lazım.
Sen bide debriyaj balatalarını değiştir bence.
Zincirin bol olmasından sebep lastiğe sürtüyor olabilirmi?
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
aynen dediğin gibi oluyor zincir boşluğu takozlardada sorun var demek sizce takozlar bana ne kadar maal olur birde vites değiştirirken şanzımandan şak şuk die 2 vitesli motorladaki gibi sesler cıkarıo diğer choperr lara bakıorum süzülüüp gidio ben genelde geride kalıorum vites sorunu yüsünden dönüşlerde motoru yatırınca direk arka lastık kendini yıyo ve motor düşecekmiş gibi oluyor.... bunların nedenlerını bılıosanız yardımcı olursanız sefinirim...

kazasız belasız sürüşler....

Kardeşim çok uzaktasın bize yani ne desen görmeden olmayacak bu. Uğur abi biz bu kardeşimizin yanına atlayıp gitsek mi ne yapsak ? :) çadırları da alalım. İlk MCT toplaşması uzun yol şeklinde olsun :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
ne yani şimdi bu soğuktamı bide bolu mu cıktı basımıza ? hemde ben daha ordan geleli 1.5 ay olmadı ve önümüzdeki 5 senede gitmemeye yemin ettim :p
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
evet anlaşıldığı üzere uğur abi geliyor. eemrecim gel sen bence çok şey kaçırırsın. Kutay zaten kesin gelicek :) İbo (poseidon) sende geliyor musun? pazar günü 20 motorcu arkadaşla gebzenin altını üstüne getirdik. BUrsadan misafirlerimiz vardı çok eğlendik.
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
evet anlaşıldığı üzere uğur abi geliyor. eemrecim gel sen bence çok şey kaçırırsın. Kutay zaten kesin gelicek :) İbo (poseidon) sende geliyor musun? pazar günü 20 motorcu arkadaşla gebzenin altını üstüne getirdik. BUrsadan misafirlerimiz vardı çok eğlendik.

abilerim arkadaşlarım motorcu dostlarım... wala uğrarsanız sefinirim eğer motor güsel bir şeye benzerse bundan sonraki yolculuklarınızda bende katılırım epğer aranıza benide kabul ederseniz tabiki bana gün vermeniz yeterli sizi karşılarım....

Takozlar fazla bir şey tutmaması lazım.
Sen bide debriyaj balatalarını değiştir bence.
Zincirin bol olmasından sebep lastiğe sürtüyor olabilirmi?

balatalar yeni deişti motorun çiğerleri sıfır büyün parcalar değişti ama hala daha tam performans alamıorum motordan açıkçası 70 ı geçmiorum zarar gelmesin die zorlamıorum bide burda gençler kapışma meraklısı herkez kapışalım dıyor ama motoruma güvenemediğimden yanaşmıorum zincir bolluğunu bu hafta halledecem ustama bir uğrayım benzin musluğunuda taktırağım... :)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
abilerim arkadaşlarım motorcu dostlarım... wala uğrarsanız sefinirim eğer motor güsel bir şeye benzerse bundan sonraki yolculuklarınızda bende katılırım epğer aranıza benide kabul ederseniz tabiki bana gün vermeniz yeterli sizi karşılarım....



balatalar yeni deişti motorun çiğerleri sıfır büyün parcalar değişti ama hala daha tam performans alamıorum motordan açıkçası 70 ı geçmiorum zarar gelmesin die zorlamıorum bide burda gençler kapışma meraklısı herkez kapışalım dıyor ama motoruma güvenemediğimden yanaşmıorum zincir bolluğunu bu hafta halledecem ustama bir uğrayım benzin musluğunuda taktırağım... :)

kimseyle kapışma enaz 500 km zorlama motorunu başladığın noktya dönersin. yağ kaçırma olayına gelince sol taraftan yan ayağın üstünden geliyorsa tamirciler o keçeyi değiştirmedne topluyor genelde yırtılmış olabilir. Zincir bolluğu, zincir ve dişlinini durumu hatta lastik basınçları bile performansa etki eder.
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
kimseyle kapışma enaz 500 km zorlama motorunu başladığın noktya dönersin. yağ kaçırma olayına gelince sol taraftan yan ayağın üstünden geliyorsa tamirciler o keçeyi değiştirmedne topluyor genelde yırtılmış olabilir. Zincir bolluğu, zincir ve dişlinini durumu hatta lastik basınçları bile performansa etki eder.

keçe değişti motorun çiğerleri pistonlar şanzıman ve motorun diğer kısmı herşey 0 motoru zorlamıorum kapışmıyorum tek sorun zincir ve diğer zırıltı halindeki sesler bu arada BoLu ya gelıomusunuz :D
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
95
:)

evet anlaşıldığı üzere uğur abi geliyor. eemrecim gel sen bence çok şey kaçırırsın. Kutay zaten kesin gelicek :) İbo (poseidon) sende geliyor musun? pazar günü 20 motorcu arkadaşla gebzenin altını üstüne getirdik. BUrsadan misafirlerimiz vardı çok eğlendik.

Ne zaman olacağına bağlı dostum çünkü bu aralar işlerim açılmak üzere eğer açılırsa krizi atlatma turlarına başlıyorum :D ama bana bi tarih verirseniz bende size daha net cvp verebilirim :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
keçe değişti motorun çiğerleri pistonlar şanzıman ve motorun diğer kısmı herşey 0 motoru zorlamıorum kapışmıyorum tek sorun zincir ve diğer zırıltı halindeki sesler bu arada BoLu ya gelıomusunuz :D

Ne zaman olacağına bağlı dostum çünkü bu aralar işlerim açılmak üzere eğer açılırsa krizi atlatma turlarına başlıyorum :D ama bana bi tarih verirseniz bende size daha net cvp verebilirim :)


Şaka bir yana tarih belirleyelim gidelim kardeşim. Ben yol istiyorum :)
 
Katılım
2 Nis 2009
Mesajlar
21
yhaw abilerim arkadaşlarım bi şekilde gelirseniz sefinirim ayrıca kriz yok sadece milletimiz kriz var die die krizi yarattılar... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst