












bu arada benim motor baya bi düzeldi sonundadün sabah ve gece baya bi yol yaptık arkadaşlarla 150 km kadar iyi gidior 50 yı gecmedıkce sorun yok
tek sorun vites değiştirirken tak şak şuk sesler gelio zincir bol ondan yapabilirmiki şanzıman daha yeni ?
Zincir sesi genelde gaz verirken değilde gaz kestiğinde oluyorsa zırıltı gibi ses geliyorsa zincir boşluğu fazla olabilir birde lastik takozları yıprandığında gaz verdiğin zaman hafif vurma sesi gelebilir
aynen dediğin gibi oluyor zincir boşluğu takozlardada sorun var demek sizce takozlar bana ne kadar maal olur birde vites değiştirirken şanzımandan şak şuk die 2 vitesli motorladaki gibi sesler cıkarıo diğer choperr lara bakıorum süzülüüp gidio ben genelde geride kalıorum vites sorunu yüsünden dönüşlerde motoru yatırınca direk arka lastık kendini yıyo ve motor düşecekmiş gibi oluyor.... bunların nedenlerını bılıosanız yardımcı olursanız sefinirim...
kazasız belasız sürüşler....
aynen dediğin gibi oluyor zincir boşluğu takozlardada sorun var demek sizce takozlar bana ne kadar maal olur birde vites değiştirirken şanzımandan şak şuk die 2 vitesli motorladaki gibi sesler cıkarıo diğer choperr lara bakıorum süzülüüp gidio ben genelde geride kalıorum vites sorunu yüsünden dönüşlerde motoru yatırınca direk arka lastık kendini yıyo ve motor düşecekmiş gibi oluyor.... bunların nedenlerını bılıosanız yardımcı olursanız sefinirim...
kazasız belasız sürüşler....
ne yani şimdi bu soğuktamı bide bolu mu cıktı basımıza ? hemde ben daha ordan geleli 1.5 ay olmadı ve önümüzdeki 5 senede gitmemeye yemin ettim![]()
evet anlaşıldığı üzere uğur abi geliyor. eemrecim gel sen bence çok şey kaçırırsın. Kutay zaten kesin gelicekİbo (poseidon) sende geliyor musun? pazar günü 20 motorcu arkadaşla gebzenin altını üstüne getirdik. BUrsadan misafirlerimiz vardı çok eğlendik.
Takozlar fazla bir şey tutmaması lazım.
Sen bide debriyaj balatalarını değiştir bence.
Zincirin bol olmasından sebep lastiğe sürtüyor olabilirmi?
abilerim arkadaşlarım motorcu dostlarım... wala uğrarsanız sefinirim eğer motor güsel bir şeye benzerse bundan sonraki yolculuklarınızda bende katılırım epğer aranıza benide kabul ederseniz tabiki bana gün vermeniz yeterli sizi karşılarım....
balatalar yeni deişti motorun çiğerleri sıfır büyün parcalar değişti ama hala daha tam performans alamıorum motordan açıkçası 70 ı geçmiorum zarar gelmesin die zorlamıorum bide burda gençler kapışma meraklısı herkez kapışalım dıyor ama motoruma güvenemediğimden yanaşmıorum zincir bolluğunu bu hafta halledecem ustama bir uğrayım benzin musluğunuda taktırağım...![]()
kimseyle kapışma enaz 500 km zorlama motorunu başladığın noktya dönersin. yağ kaçırma olayına gelince sol taraftan yan ayağın üstünden geliyorsa tamirciler o keçeyi değiştirmedne topluyor genelde yırtılmış olabilir. Zincir bolluğu, zincir ve dişlinini durumu hatta lastik basınçları bile performansa etki eder.
evet anlaşıldığı üzere uğur abi geliyor. eemrecim gel sen bence çok şey kaçırırsın. Kutay zaten kesin gelicekİbo (poseidon) sende geliyor musun? pazar günü 20 motorcu arkadaşla gebzenin altını üstüne getirdik. BUrsadan misafirlerimiz vardı çok eğlendik.
keçe değişti motorun çiğerleri pistonlar şanzıman ve motorun diğer kısmı herşey 0 motoru zorlamıorum kapışmıyorum tek sorun zincir ve diğer zırıltı halindeki sesler bu arada BoLu ya gelıomusunuz![]()
Ne zaman olacağına bağlı dostum çünkü bu aralar işlerim açılmak üzere eğer açılırsa krizi atlatma turlarına başlıyorumama bana bi tarih verirseniz bende size daha net cvp verebilirim
![]()
bu krizde zor bence beyler daha motoru toparlayamadım